61/Ciddi ciddi

4.3K 310 25
                                    

"Ciddi ciddi ders çalışacaksın yani?"dedi cihan büyük bir şaşkınlıkla balı kapı girişinde onun dudaklarını hafifçe öpüp masaya sınav çıktılarını boydan boya sermişti,neydi bu üniversitenin derdi öğrencileri öldürmek mi?

"Aşkım iki gün sonra sınav haftam başlıyor,
bilgisayarda slayt bakmaktan gözlerim ağrıdı artık."üniversitedeki hocaları o slaytlar olmasa hayal edemiyordu,cihan o zamanlarını hatırlıyordu da çoğu hocası slayta bakmadan neredeyse adını bile söyleyemiyordu.

Kesinlikle en boş yıl üniversite yıllarıydı onun için.

"Şimdi sen sadece slayt mı çalışacaksın?"dedi cihan tatlı tatlı kalçasını masaya yaslayıp elini çocuğun çalıştığı slaytın üzerine bastırarak.

"Evet,sınavım var.Çalışmazsam kalırım."dedi bal isteksizce.Tamam çok sıkılmıştı ama vize sınavlarını önemliydi,finalde neredeyse ilk konudan sınava giriyorlardı.O yüzden ilk notları güzel olursa gerisi cillop olurdu.Finalde birde kalırım diye korkmak istemiyordu.

"Biraz öpüşelim sonra çalış?"bu gayet güzel bir teklifti.Cihan ellerini iyice masaya bastırıp ordan destek alarak bebeğinin üzerine eğildiğinde bal emin olamadan ona baktı.Öpüşürlerse sadece ufak bir buseyle kalmazlardı ki,gerisi mutlaka gelirdi"hadi bebeğim,sevgiline öpücük ver."

"Sadece bir öpücük."dedi bal elini cihanın göğsüne yerleştirerek"fazlası yok tamam mı?"

"Aynen,yok tamam."Cihan büyük bir heyecanla çocuğun onu öpmesi beklediğinde yağız saf bir şekilde dudaklarını karşısındaki canavarın dudaklarına bastırdı...kesinlikle küçük bir öpücükle kalmayacaklardı.Cihan dudaklarını kavrayan güzelliği belinden kavrayarak yerinden kaldırdı ve kendi bacakları arasına çekti.

Yağız ellerini karşısındaki koca adamın kasıklarının hemen üzerine farkında olmadan bastırdı,fâkat bu küçük hareket cihanın pek de ufak olmayan ufaklığı şaka kaldırmıştı bile.

"Kucak."dedi bal dudaklarını hareket ettirip bir yandan da cihanın bacaklarını okşayarak,adam kendine aşık aşık bakan çocuğu belinden kavrayarak bacaklarının üzerine çıkardığında artık ikisi de masanın üzerindeydi.Cihan ellerini anında güzel kalçalara getirerek sıktı,sert bir şaplak bu sıkışın hemen ardından denildiğinde bal inleyerek dilini sevgilisinin ağzının içerisine yolladı.

Öpüşmeleri gittikçe pis bir hâla alırken ikisi de artık durmak istemiyordu.

Cihan hızla sevgilisiyle yer değiştirdi ve yağızı masaya yatırarak elini altındaki eşofman altına attı,onu tek çırpıda bacaklarından sıyırarak öylece savunduğunda dudaklarından ufak bir küfür mırıldandı"hassiktir."hassiktir.Balın altında iç çamaşırı yoktu...

Ve bu.

Onu deli edecek türden bir şeydi.

Dudaklarını hızla penisine yakın bir yere bastırdı ve sertçe öpmeye başladı.Dudakları o kadar iştahla hareket ediyordu ki öptüğü yerler saniyeler içerisinde kırmızı bir hal almaya başlamıştı,yağız yavaşça parmaklarını sarı saçların arasına geçirdi.

Kocasının saçları gerçekten çok güzeldi.

Cihan nefes almadan öptüğü yerleri es geçerek bebeğinin kalçalarını okşadı"ağzıma alayım mı?"dedi sanki sormasına gerek varmış gibi.

"Olur."dedi bal içindeki isteğini saklamaya çalışarak,birde bir şey yapmayalım demişti.

Cihandan daha hızlı azan oydu!

Cihanın dudaklarında sırıtma oluşurken hızla dilini çıkardı,sonra da balın penisini yavaşça keyfini çıkara çıkara bir süre boyunca emdi.Bu çocuk gerçekten de baldı"biraz daha hızlı."dedi yağız içine dolan boşalma isteğiyle.Cihan daha da hızlandı ve bu sefer başını hızla hareket ettirmeye başladı.

Yağız'ın parmakları çok sert bir şekilde saçlarını çekiştiriyordu.Oğlan bir anda kendinden geçerek cihanın beklemediği bir anda sertliği sevgilisinin boğazına doğru köklediğinde aletinden akan sıvılar yoğun bir şekilde gırtlağından içeriye akmaya başladı.

"Aahhh."

İnleyerek delicesine boşaldığında cihanın dudak kenarından meni akıyordu,yağız merakla elini adamın dudak kenarına sürttü ve kendi sıvısını dudaklarıyla buluşturdu.

"Sikeyim!"

Olur

Yer saat mekan ayarla yalarız

Aman yaparız yani

😽

Bal•(Bxb)texting•+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin