53/Biblo

8.1K 576 40
                                    

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ✨✨

"Bebeğim."dedi cihan arabasından inip açık kapıya doğru büyük bir hızla ilerleyerek"Nerde-"gördüğü bornozlu bedenle bir kaç saniye duraksadığında yüzünde büyük bir gülümseme oluşmuştu.Bal evin içerisinde güzel güzel geziniyordu"Güzelliğe bak be."dedi hayran hayran.

Büyük bir hızla evin önündeki bir kaç merdiveni çıkarak kapıdan girdiğinde Yağız'ın bakışları anında koca bedenini bulmuştu,yüzünde büyük bir gülümseme oluşurken konuşmak için dudaklarını aralamıştı ki dudaklarının üzerine bastırılan dudaklarla birlikte kelimeleri ikisinin dudakları arasında kalmıştı.

Cihan çocuğu hızla kalçalarının altından kavrayarak kucağına aldı ve onu kapının yanındaki küçük mermer masaya oturtarak sırtını cama yasladı"Imh."diye inledi bal şaşkınlıkla.Adam açık bacakların arasına yerleşmişti bile.

"Güzel oğlum."dedi cihan Yağız'ın ensesini okşayarak.Alttaki eli bacaklarının arasından kalçalarına doğru kayarken parmaklarını hafif genişlemiş deliğe doğru getirdi ve orayı okşayarak orta parmağını yavaşça içine soktu.

"Cihan...ah yavaş"dedi bal bacaklarını sıkıca adamın beline sararak.Kapının açık olması onu tedirgin ediyordu.Cihan onun bacaklarını iki yandan tutarak kaldırdı ve omuzlarına koyarak vücudunu mermerin üzerinde aşağıya doğru çekti"Düşeceğim!"cihan onu o kadar sıkı tutuyordu ki düşmesinin imkanı yoktu.

"Düşmek."dedi pantolonunun fermuarını aşağıya çekip dizlerinin üzerine çökerek.
"Sen anca bana düşersin."dudaklarını aralanmış deliğin üzerine bastırarak derin bir nefes aldığında çocuğun kalçalarını öpe öpe emmeye başlamıştı"Mis gibisin."

Her yerine ayrı ayrı ölürdü.

"Yeni...yeni duş almıştım."onunla konuşalı daha on beş dakika belki de olmuştu,saçlarını kurulama fırsatı bile olmadan cihan gelmişti"salona mı gitsek acaba?"dedi dışarıya bakarak.Biri gelse onları rahatlıkla görebilirdi.

"Gitmeyelim."çocuğun neyden rahatsız olduğunu anlayarak kapıyı eliyle iterek kapattı ve dudaklarını deliğe bastırarak dilini yavaşça içine doğru itti.Yağız'ın dudakları şaşkınlıkla aralanırken deliğinin emilmesi ona çok büyük bir zevk veriyordu"bordo yopolom."dedi cihan dilini içinde gezdirmeye devam ederek.

"Ahh."bal parmaklarını bacaklarının arasında onu yiyecekmiş gibi emen adamın saçları arasına geçirerek sertçe çekmeye başladı"Yavaş yap..."

Cihan ayağa kalkarak güzelce genişlettiği deliğe penisini yasladı ve dudaklarını güzelliğinin dudaklarının üzerine bastırarak burnunu burnuna sürttü"Hazır mısın?"diye fısıldadı bal'ın burnunun ucunu öperek.

"Hıhım."yağız cihanın dudaklarını bir kaç kez öperek kollarını büyük beyaz bedenin omuzlarına yerleştirdi ve kalçalarını sertliğe bastırdı.Cihan boxerinin içindeki sabırsız canavarı çıkartarak ufak deliğin üzerine yasladı ve penisini kalçaların arasına bir kaç kez sürterek delikten içeriye soktu.

Bal kasılarak inlediğinde cihan bir kaç saniye bekleyerek kalçalarını yavaş yavaş sallamaya başladı"ahhh"Yağız'ın içini eze eze yavaşça hareket etmeye başladığında altlarındaki mermer masa sallanmaya başlamıştı bile.Cihan Yağız'ın darlığından aldığı zevkle birlikte hareketlerini sertleştirerek kendini sertçe sokup çıkarmaya başladığında mermerin üzerindeki küçük biblo birden bire yere düşerek küçük parçalara ayrıldı.

Fâkat bu ikisine de engel değildi.

Cihan yağızı dizleri altından kavrayarak bacaklarını yukarıya doğru kaldırdı ve ikisini de sağ omzuna alarak kendini köküne kadar içine soktu"aaahhh"balın inlemeleri artarken cihan çocuğu kaldırarak belini sıkıca tuttu ve üzerine eğilerek onu kucağında sıkıca tutarak içine sokup çıkarmaya devam etti.

"Boşalacağım galiba."dedi yağız zevkle.
Penisi karnında titreyip duruyordu,cihan penisini çocuğun içinden çıkararak anlık bir boşluk oluşturduğunda bal"Geri sok."diye huysuzlandı"Aşkım geri so-"cihan duyduğu cümleyle kendini çocuğun içine sertçe köklediğinde Yağız'ın gözleri irileşti.

Cihanın darbeleri her vuruşta daha da sertleşirken Yağız'ın deliğinin içi artık jöle kıvamını almıştı.

Cihan son darbesini çocuğun içini vurarak içine boşaldığında bal inleyerek cihanın karnına boşaldı.

💗

Boşala boşala geldik buralara

Bal•(Bxb)texting•+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin