21. Bölüm

106 20 34
                                    

Yorum yaparsanız sevinirim.💬✨

İyi okumalarr.🔥🔥


🩰


Birinin vücudu bana değdi. Yanıma birisi uzanmıştı. Gözlerimi araladığımda eli saçımı okşamaya başlamıştı. Ayaz yanımda uzanıyordu!

Ağırlığını sol dirseğinin üstüne vermişti. Vücudunu vücuduma daha fazla bastırdı. Yüzüme eğildi. Benim tek odağım alnındaki;

BAY UKALA 

yazısıydı. Gülümsedim. Bıraktığım gibi duruyordu. Ama neden sinirli değildi?

 Beceremedim mi? 

Sinirli değildi ama yüzü gayet ciddi duruyordu. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve yüzüme fısıldamaya başladı.

"Yüzümdekilerin gerçek olmadığı çok belli" sesi de gayet sakindi.

"Ama sen gerçeğini yapmak istersen ben varım" diye fısıldayınca gözlerim irice açıldı. Tam doğrulacakken omzumdan tutup yatağa geri yatırdı.

"Kolay kolay kaçamazsın farkındasın değil mi?" diye sordu. Yutkundum. Gözüm hala alnındaki yazıdaydı. İki elimle ağzımı kapatıp gülmeye başladım. Gülmemeye çalıştı. Saçımı okşamaya devam edince ellerimi ağzımdan çektim ve gülmeyi bıraktım.

"Julia seni çok seviyorum" dedi. Gözüm alnındaki yazıdan gözlerine döndü. Dudakları da bıraktığım gibiydi. Kıkırdadım.

"Şuan seni ciddiye alamıyorum Bay Ukala"  dedim. Kafasını yastığıma gömüp gülmeye başladı.

"Heyy yastığıma Bay Ukala yazısı bulaşsın istemiyorum" dedim gülümseyerek.

Doğrulduğum an kolu belimi sardı ve yatağa geri çekti. Gülmeyi çoktan bırakmıştı.

"Bırak beni" dedim. Elini yanağıma koyup okşamaya başladı.

Garip bir şekilde hoş hissettiriyordu. Sesimi çıkarmadım.

"Bu dünyada bırakacağım son kişi sensin Balerin Kız" diye fısıldadı.

"Neden?" diye sordum. Onun aksine gayet sesli konuşuyordum. Yanağımı çok hoş ve nazik okşuyordu.

"Bana sinirli değil misin?" diye sordum. Sırıttım.

"Seni, pardon sizi  görmeyen kalmamıştır" dedim. Baş parmağı dudağımın kenarını okşamaya başladı.

Kalbim hızlanmaya başlamıştı. Eli tekrar saçıma tırmandı. Kafasını yana yatırdı.

"Sinirliydim, hem de çok . Sinirlendiğim nokta," kafasını geri düzeltti ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Kardeşim gibi gördüğüm kızla bu şeyleri yapacağımı düşünmen, ve elinden geldiği kadar çabalaman" dedi. 

"Ama seni görünce geçti" diye fısıldadı yüzüme, gülümsedi.

"Ne yaparsan yap asla sinirli olamayacağım sanırım" diye fısıldadı.  Kaşlarımı çattım.

"Neden Ayaz?  Neden değersiz birisine bu kadar değer verip zaman kaybediyorsun?" diye sordum hiddetle. Bana sadece bakıyordu ve eliyle saçımı okşuyordu. Elimle elini ittirdim.

"Ayrıca şunu yapmayı kes" dedim.

Hayır, lütfen kesmesinn. Lütfen Julia çok güzeldi.

Sussss.

Balerin KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin