9. Bölüm (Julia'nın anlatımıyla)

174 25 21
                                    

Yorum yaparsanız sevinirim.💬💜

İyi okumalar..🧡


🩰

Bu kişinin kim olduğunu bilmiyordum. Çok yakışıklıydı. Aşırı yakışıklıydı.  Baya yakışıklıydı.

Ama neden onun kucağındaydım?

Ensemde ve dizinin altında olan teni vücuduma sıcaklık vermişti. Mükemmel bir histi.

Etraf karanlıktı , çok korkuyordum. Başım ve karnım ağrıyordu ama ben en çok vücudundaki ısıya ve yakışıklı adamın tenine odaklanmıştım.

Bu adam babam olabilirdi. Bana zarar vermek için beni kaçırıyor. Evet Evet kesin öyle.

"Bırak beni!" Dedim ve hareketlenmeye başladım. O ise beni  daha sıkı kavradı.

Gözlerimin içine baktı.

"Şş sakin ol"  dedi. Sesi de yakışıklıydı. Sanki 5 yaşındkai bir kıza söylüyormuş gibi kibardı.

Kendimi bu yakışıklının kucağında serbest bıraktım.

"Hava çok mu sıcak?" diye mırıldandım.

Dizimin kenarına yumuşak ama sıkıca kavramış eli çok huzur verici ve sakinleştiriciydi. Gözlerimi yavaşça kapattım.

"Içki senin neyine" diye söylendi.

"Içki kim?" Diye  mırıldandım.

"Sen benim mi, babamsın mı ?" Diye sordum.

Soru eklerini bile düzgün kullanamıyordum,  soracağım sorular mahvoluyordu.

Gözümü araladığımda bana bakıyordu. Kaşlarını çatıp ona baktım.

" Sen babam mısın?" Diye sordum. Gözlerini yola çevirdi.

Bu cadde ne kadar fakirmiş, sokak lambalar bile yok.

"Evet Evet sen babamsın" diye mırıldanmaya devam ediyordum.

"Ama beni dövme Tamammı?" Dediğimde gözleri endişeyle bana döndü.

"Gideceğimiz yerde böcek mi var dimi?" Diye sordum. Yutkundu. Gözleri yola çevrildi.

"Sen çok güçlüsün mü? Kasların mı vardır?" Diye sordum.

Türkçem bozulmuştu.

Bence kesin kasları vardı.

Bir tırı kaldırabilir miydi?

Ya sonra o tırı üstüme atarsa?

Eyvah eyvah!

Yüzünde şaşkınlık vardı.

"Bende sizi bekliyordum."dedi birisi. Bu kişinin de sesi yakışıklı geliyordu. Ama en yakışıklısı kucağında durduğum adam.

Başkasının eli kucağımdaki çantayı aldı.

"Kim bu?" Diye sordum. Cevap yok. Beni bir arabaya yatırdı. Beni bırakıp kapıyı örtecekken. Kolunu tuttum.

"Nereye?" Diye sordum.

"Evime" dedi. Hayal kırıklığına uğramıştım.

Babam beni tekrar terk ediyordu.

Kaşlarımı çattım.

"Sen bizim evde kalmıyormusun? " diye sordum. Birisine baktı. Duyamadığım şeyler konuştular.

Kolunu sıkıca tutuyordum.ellerimde ısıyı hissediyordum.

Eliyle kafamı kaldırdı ve oturdu. Kafamı dizine yerleştirdi.

Balerin KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin