371 25 61
                                    


Karanlık sokakta duvara yaslanan uzun boylu, turuncu saçlı adam bir sigara daha yaktı ve bir elini cebine soktu. Yanındaki uzun saçlı adam anında ona döndü.

"Tch... Neden içiyorsun şu şeyi? Kokusu bile midemi bulandırdı."

Bir nefes daha çekip sigarayı ağzından uzaklaştırdı turuncu saçlı.

"Rahatsız mı oldun prenses?"

ve güldü.

"Bir de patronun sağ kolu olacaksın. Gerçi sen daha katılalı 2 ay oldu olmadı. Patron seni sağ kolu olarak aldığında ne düşünüyordu bilmiyorum."

Uzun saçlı adam dişlerini sıktı.

"Beş yıldır rütbe bile atlayamamışken bana sarman ne hoş!"

Sinirli bir şekilde konuştuğunda turuncu saçlı küçük bir kahkaha attı ve sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi. İçeri geçerken uzun saçlı adamın başını okşadı ve gülümsedi.

"Bir daha bana bağırırsan sigaranın söndüğü yer kolun olacak."

Sonra onu arkasında bırakarak kapıdan içeri girdi. Chigiri aslında sadece onun için endişeleniyordu. Kunigami sağlam bir adamdı ve ciğerlerini fazla sigara içerek mahvetmesi mafya adına kötü olurdu.

Aslında kendisi de bunu kişisel olarak istemezdi. Az önce yanından geçip giden bu yapılı adam onu her seferinde heyecanlandırıyordu. Düşüncelere dalmışken başını sağa sola salladı ve o da içeri döndü.

Hava fazlasıyla sıcaktı ve esen rüzgar sıcak esiyordu. Patronlarının onlara aldığı evde kalıyorlardı. Burası güzel bir yerdi. Arka bahçesinde mangal yapmak için bir alan ve aynı zamanda da havuzu vardı. Lokasyon olarak kolay bulunabilen bir yerde değildi. Bu nedenle bulunmak gibi korkular yaşamıyorlardı.

Chigiri çoğu kişinin odasına çekilmiş olacağını düşünmüştü ama durum hiç de öyle değildi. Bachira salondaki masanın üzerine çıkmıştı ve elinde muhtemelen yeni teslim aldığı silahı tutuyordu.

"İSAGİ! RİN-CHAN'IN BENİM İÇİN GELİŞTİRDİĞİ SİLAHA BAK. MANYAK BİR ŞEY BU!"

diye bağırıyordu. İsagi ise tedirgin bir şekilde ellerini hayır anlamında sallıyordu.

"Bachira! İn oradan ve silahı da bırak. Patron camı daha yeni yaptırdı!"

Chigiri bu manzarayla biraz şaşırmıştı ama hemen ardından gülmeye başlamıştı. Mafyanın en yeni üyesiydi. Dolayısıyla istemsizce yabancılık çekiyordu. Ama nedense şimdiden kendini evinde hissediyordu.

"CHİGİRİ! BAK ÜZERİNDE BENİM İÇİN SARI ŞİMŞEKLER BİLE VAR."

Bachira'nın ona seslenmesiyle gülmesine ara verip

"Bu çok hoş Bachira."

diye yanıtladı ve sonra odasına yöneldi. Hava sıcak olduğu için üzerine daha ferah bir şeyler giydi ve yatağa uzandı. Yorgunluğun da etkisiyle kendini derin bir uykuya bıraktı.

İsagi sonunda Bachira'yı zapt edebilmişti. Bachira'nın hiperaktifliği bazen kendisini çok yoruyordu. Yine de onu sakinleştirebilecek tek kişinin kendisi olduğunu da çok iyi biliyordu. Koltuğa oturdu ve biraz soluklandı. Telefonu ile zaman geçirirken Rin'den bir mesaj geldi.

Rin: İsagi
Sniper kullanabilir misin?

İsagi: Her türlü silah eğitimim var.
Kullanırım.

Rin: Tamam iyi geceler.

İsagi: İyi geceler kolay gelsin.

Rin: Sağol.

𝐂𝐲𝐧𝐨𝐬𝐮𝐫𝐞 - 𖤐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin