"Hadi Shidou, anlat bildiklerini."dedi Sae elini yanağına yaslarken. Shidou ise düşünceli bir şekilde kafa salladı ve salonda bulunan tahtanın önüne geçerek bir tebeşir aldı.
Arkasını döndüğünde kendisine garip bir şekilde baktıklarını biliyordu.
"Çizmeden anlatamıyorum. O yüzden yargılayacak olursanız sizi gebertirim."
Bir kaç dakika içinde tahtaya biraz karalama yaptı. İşi bittiğinde tebeşiri bıraktı ve anlatmaya başladı.
"Bu elemanı daha önce anlatmıştım. İsmi İgaguri, Tanrı katından kovulmuş bir bela. Gerçekten beceriksizdir ama savaş alanında ona karşı hazırlıklı olun. Mümkünse bulduğunuz yerde işini bitirin. Beklemediğiniz bir zamanda arkanızda belirebilir."
Derin bir nefes aldı ve tam ağzını tekrardan aralamışken Niko tuvalete gitmesi gerektiğini söyleyerek odadan çıktı. Shidou arkasından rahatsızlıkla bakarken devam etti.
"Sıkıntılı piç... Devam ediyorum. Bu Aryu Jubei. İnsanların kullandıkları silahlardan tutun taktıkları küpeye kadar dikkat eder ve gördüğü yüzü bir daha asla unutmaz. Eğer size tarzınızı beğenmediğini söylerse, sizi zorlayacağını garanti ederim. Genel olarak hafif makineli silahlar kullanıyor."
Yanındaki çizdiği kişiye baktı ve biraz düşündü.
"Sanırım adı Zantetsu'ydu. Biraz aptal birisi ama sniper kullanabiliyor. Onun hakkında pek bir şey hatırlamıyorum. İlgimi çekmemişti."
Eliyle karaladığı diğer şekli gösterdi.
"Bu işleri kızıştıracak o kişi. Oliver Aiku. Barou'nun sağ koludur. İnsanları manipüle etmekte ve içlerindeki tam potansiyeli ortaya çıkarmakta çok iyi. Çoğu silahı kullanabiliyor ve deneyimli. Denk gelirseniz sizi söz oyunlarıyla kandırmaya çalışabilir. Eğer yeterince zekiyseniz, ondan sıyrılabilirsiniz."
Sonra kalan son iki figürde parmaklarını gezdirdi.
"Bunlar da Tokimitsu ve Raichi. Tokimitsu tam anlamıyla bizdeki Zebella. Kas yapısı oldukça gelişmiş birisi. Yine de o yürüyen bir anksiyete. Mafyaya katılırken ne düşündüğünü bilmiyorum. Herif bazuka kullanabiliyor ama gireceğimiz çatışmada ihtiyaçları olacağını sanmıyorum."
Dedikten sonra yüzü yine düşünceli bir hal almıştı.
"Raichi hırslı biridir. Üstelik sinir sorunları var. Tek başına bir bela değil ama toplu mücadelede tam potansiyeli açığa çıkıyor."
Elini çenesine koyarak duraksadı.
"Yine de eğer onu fazla hırslandırırsak maksimum kapasitesi dolacaktır. Yani muhtemelen yapacağı işi batıracaktır."
Sonra düşünceli duruşu silinmeden arkasını döndü ve tahtayı silmeye başladı.
"Çaylakları götürmek konusunda emin misin, patron bozuntusu?"
Reo omuz silkti.
"Bu onların isteğiydi. Vazgeçebileceklerini söyledim."
Shidou bu sefer tebeşirle bir tür mekan çizdi.
"Girişte bizi kimlerin karşılayacağını az çok tahmin edebilirim ama benden sonra yeni kişiler mafyaya katıldıysa nasıl bir strateji izlerler kestiremiyorum."
Tahtaya birkaç karalama daha ekledi.
"Girişte muhtemelen Aryu ve Zantetsu bekliyor olur. İlerlediğimizde Tokimitsu ve Raichi'yi görme şansımız fazla. İgarashi'nin belirli bir pozisyonu yok. Barou'nun da ortalarda olacağını sanmıyorum. Bu dörtlünün yanında Aiku'nun bulunma ihtimali de yüksek.