𖣥

116 22 50
                                    


Reo sözlerini bitirdiğinde herkes sıkıntıyla iç çekti.

"Anlayacağınız aslında bugün toplanma amacımız farklıydı ama Nagi'nin arkadaşını aramamız gerekiyor."

dedi burnunun kemerini sıkarken.

"Biliyorsunuz Nagi beni Mikage şirketinde çalışıyor olarak biliyor, dolayısıyla sizleri de arkadaşım olarak tanıttım. Yani eğer  denk gelirseniz ve sorarsa aklınızda bulunsun."

Sonra Hiori'ye döndü.

"Yo, Nagi de araştırıyor ama sana mail attığım amblemi araştırmanı istiyorum. Karasu Tabito, onunla alakası var mı bilmiyorum ama ulaşılması zor bir veri olduğu açık. Uğraştığımız adamlar sıradan kişiler değiller yani olası bir çatışmaya hazır olmanızı rica ediyorum. Anlaşıldı mı?"

diye sordu arkasına yaslanırken. Herkes sakince

"Anlaşıldı patron."

diye yanıtlarken masada sessizlik oluştu. Reo elini sallayarak hesabı istediğini belli etti.

"Bir süre sıkı iletişimde kalacağız beyler, araştırma yapmanızı ve kendinizi geliştirmenizi istiyorum. Bir gelişme olursa Chigiri aracıyla size iletirim."

Garson hesabı getirdiğinde Reo eline fişi aldı ve inceledi, sonra omuz silkti. Garson gülümseyerek

"Nakit mi kart mı efendim?"

dedi. Reo garsonun küçümsediğini hissetmişti. Cebinden bir para destesi çıkardı ve masaya bıraktı.

"Üstü kalsın, isteseniz de sayabileceğinizi sanmıyorum zaten."

dedi ve imalı bir şekilde geri gülümsedi. Masadan kalktığında garson şaşırmıştı ve parayı alıp oradan uzaklaştı. Reo masadakilerin yanından geçerken Bachira'nın omzunu pat patladı.

"Rica etsem şunu da halleder misiniz? Herhangi biriniz."

dedi. Bachira uzaklaşan garsonu izlerken gözleri Reo'ya döndü.

"Oldu bilin."

Reo duyduklarıyla tatmin olmuştu, dışarıda bekleyen arabasına binip şoförüne sürmesini söyledi ve oradan uzaklaştı.

Bachira, Shidou'nun sırıttığını gördüğünde uzanıp alnına bir fiske attı.

"Aklından bile geçirme şeytan, o benim."

Bachira'nın gözleri arzuyla parlarken Shidou konuştu.

"Ben buradayken eğlenceyi sana bırakmam, canavar."

İkisi birbiriyle atışırken araya Gagamaru girdi.

"Ya da onunla ikiniz ilgilenin? Ne isterseniz yapabilirsiniz ne de olsa."

İkisi aynı anda Gagamaru'ya döndü.

"Ha?!"

dediler senkronize olmuş bir şekilde. Sonra Kunigami kollarını başının arkasında birleştirerek ortaya atladı.

"Neden bu işi prensese bırakmıyoruz? En yeni gelen o ne de olsa. Kendini biraz kanıtlaması gerekmez mi?"

Chigiri hemen ona döndü ve göğsüne bir yumruk attı. Kunigami ise etkilenmemiş gibi onun yüzüne bakıyordu. Chigiri itiraf etmeliydi ki kendi eli bile acımıştı. Gözlerini kısarak konuştu.

"Neden onların akıllarına böyle bir şey sokuyorsun?"

Başını masaya döndürdüğünde herkes ona ilgiyle bakıyordu.

𝐂𝐲𝐧𝐨𝐬𝐮𝐫𝐞 - 𖤐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin