𖥞

124 20 49
                                    


"Off... Bu kadar gizli bir çeteyseniz neden duvara ambleminizi çiziyorsunuz ki..?"

dedi Nagi. Otoya ise elindeki bira şişesinden bir yudum daha aldı.

"Abi bırak onu bunu az daha arayalım."

Çoktan sarhoş olmuştu. Elbette ki suçlu hissediyordu. Sadece parçalanan motor olsaydı, bu sorun olmazdı. Karasu için yenisini alabilirdi ama Nagi'nin gördüğü kan göleti... Aklına sürekli kötü senaryolar geliyordu. Kabuslar görüyordu ve bir daha uyuyamıyordu.

Rüyasında Karasu ile seviştiği geceyi görüyordu, kendini onun bedenine karşı koyamazken buluyordu, ama bunun aşk olmadığından da emindi. Sadece bir ilgi duyumuydu.

Ona dokunmamak için tutuyordu kendini ve en sonunda Karasu onu yatağa çekip üstüne çıkıyordu. Otoya daha fazla dayanamayıp dudaklarını öperken Karasu yavaş yavaş parçalanıyor ve yok oluyordu. Yerini ise yataktaki kan kitlesine bırakıyordu. Ardından ise Karasu'nun sesini duyuyordu.

"Cennete hoşgeldin, yeniden."

diyordu o ses, Otoya sesin nereden geldiğine bakınırken odayı çığlıklar kaplıyordu. Sonra ise bu kâbustan uyanıyordu.

Başını elleri arasına aldı ve düşünmeye başladı.

"Keşke o gün lanet babam aramasaydı... Ona patlamazdım."

Karasu dün kaybolmuştu, Nagi sabah uyandığı gibi bunu Reo'ya anlatmıştı. Reo zaten yapacakları toplantının konusunu değiştirerek bu durumu ekibine bildirmişti.  Polise kayıp ihbarı vermeye gideceklerdi. Kaybolalı 2 gün olmadan dosya açılmıyor olsa da şanslarını deneyeceklerdi. Ne de olsa ellerinde kanıtlar da vardı.

İşin aslı bu da Reo'ların arama yapmasını zorlaştıracaktı. Polis sürekli olay yerinde inceleme yaparken kendileri o ortamda bulunamazlardı. Henüz bildirilmiş bir bilgi olmasa da Chigiri'nin polise yakalanması da  işlerini zorlaştıracak diğer bir etkendi.

"Artık pes edeceğim...Bunun Karasu ile bir ilişkisi olup olmadığını bile bilmiyoruz."

Otoya stresle bacağını sallarken aşağıya Yukimiya ve Nanase indi.

"Biz polise gidiyoruz, bir gelişme olursa arayın."

dedi Yukimiya. Kurona başını salladı ve ikili çıktı.

"Görseli arattığım siteler error veriyor. Benzerlerini arattığımda bilgisayar kapanıyor ve kendimiz yorumlamaya çalıştığımızda da bunu hiçbir şeye benzetemiyoruz."

diye durumu özetledi Nagi.

"Reo'nun arkadaşı Hiori'de durum nasıl acaba?"

diye iç çekti Kurona. Nagi arkasına yaslanıp telefonunu açtı.

"Reo'ya soracağım."

dedi ve mesaj uygulamasına girdi.

Nagi: Hey Reo
Hiori'de durumlar nasıl öğrenmek istedik bizim için sorabilir misin ya da numarasını verebilir misin?

Reo: Sorayım bir dakika bekleteceğim.

Nagi: Pekala.

Reo: Bir kaç şey bulmuş olabileceğini söylüyor ama emin değilmiş. Başka birinin de görmesi gerekiyormuş. Hazırlanın sizi alayım Hiori'lere gidelim hem tanışmış da olursun.

Nagi böylelikle bir taşta iki kuş vurmuştu.

Nagi: Tamam bekliyoruz.

15 dakika sonra Reo onları almıştı. Yolda Chigiri'yi aradı fakat ulaşamayınca Niko'yu aradı ve geleceklerini bildirdi. Reo, Nagi'yi eve bırakırken onun arkadaşlarıyla tanışmıştı. Bu nedenle onları tanıyordu.

𝐂𝐲𝐧𝐨𝐬𝐮𝐫𝐞 - 𖤐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin