• 😰 Giyuu Tomioka 😰 •- Aż tak długo? - zapytajałaś się zastanawiając dlaczego to może trwać tak długo.
- Tak. Nie jesteś zmęczona?
- Trochę jestem.
- Wiesz która jest godzina?
- Tak średnio. Wiem, że jest późno.
- Bo jest. Jest już napewno po czwartej. Kto wie. Może za niedługo jeszcze zobaczysz wschód.
- Serio? - zapytałaś lekko zdziwiona. Nie miałaś pojęcia, że ten czas minie tak szybko.
- Tak, serio. Może odprowadzić cię do domu?
- I tak już nie zasnę, ale zawsze coś. Dzięki.
Po tych słowach oboje udaliście się w stronę twojego domu. Uważałaś, że to miłe, bo chciał cię odprowadzić do domu. Zwyczajnie taka podróż jak zawsze minęłaby w ciszy, ale ty jednak chciałaś z nim chwilę porozmawiać.
- Czy jako zabójca demonów masz w ogóle jakiś czas na spanie?
- Oczywiście, że mam, ale nie zawsze.
- To znaczy kiedy ostatnio spałeś, ale wiesz chodzi mi o takie spanie spanie nie, że godzinę dwie tylko tak na przykład sześć?
- Nie wiem. Nie mam na to czasu.
- Ty serio powinieneś kiedyś wziąć trochę wolnego. Jesteś pracoholikiem czy co?
Nie byliście daleko od twojego domu, więc podróż nie minęła wam jakoś bardzo długo. Po chwili byliście już przy twoim domu.
Gdy otworzyłaś drzwi ujrzałaś w nich swojego młodszego brata już postawionego na nogi.
- [Y/N]? Czy ty znów nie spałaś i byłaś sama na zewnątrz?? - gdy odwrócił się w twoją stronę na pewno zrobił się zaskoczony. - [Y/N], co to za mężczyzna za tobą????
- Spokojnie to tylk - już nawet nie zdążyłaś dokończyć a twój brat zawołał waszą mamę. - Czy ty jesteś do cholry poważny?! Wiesz, że źle się czuła.
Teraz już odwrotu nie było. Twoja mama też już nie spała.
- Dzieci co się dzieje? - wasza mama odwróciła się w waszą stronę zaraz po tym jak wyszła że swojego pokoju.
- Mamo [Y/N] ma chłopaka i była z nim razem w nocy!
- Do jasnej cholery możesz mi dać dokończyć? To mój przyjaciel, a nie jakiś chłopak i nie byłam z nim nigdzie razem w nocy!
Giyuu było to chyba obojętne, bo najwyraźniej zostawił cię samą, ale ty miałaś jeszcze kilka spraw do wyjaśnienia.
- Córciu nie musisz się tak wydzierać na brata za to, że nazwał was parą. Nawet jeśli nią nie jesteście to tamten chłopak wydawał się być naprawdę przystojny.
- Aż czasem żałuję, że posiadam słuch. - zamknęłaś z trzaskiem drzwi i poszłaś do swojego pokoju.
• ❤️🔥 Kyojuro Rengoku ❤️🔥 •