10- Köylünün başkanı Kemal

490 35 207
                                    


Oy ve yorumlarinizi eksik etmeyin lütfen😚

Bide dua edin de sevap gelsin ya.

Beomgyu,,

"Hadi kalk artık oğlum. Bunun da nasıl bir uykusu var. Aynı halası vallahi."

Noluyo oğlum.

Annemmi o ?

Yataktan hafif doğrulup gözlerimi ovuşturdum.

"Anne sen misin?"

"Yok deden. Tabiki benim oğlum kalk hadi öğlen olucak nerdeyse."

Kafamı çevirip pencereden baktığında güneş dağların arasında yeni doğuyordu.

Anne şaka mısın?

"Anne daha güneş doğmamış beni niye uyandırdın ya ben uyucam sal beni ya."

"Hayır kalkman lazım ben valizlerini hazırlatana kadar sende kalkıp duşa gir, üstünü giyin bi kendine gel hemen yola çıkın."

"Nereye çıkalım? Ne valizi?"

"Dayının yanına gidiceksiniz bir süreliğine kafa dinlemen için hemde biraz doğaya karış. Hem dayın da özlemiş. Hadi hadi kalk."

Diyerek odadan dışarı çıktı.

Acaba hangi dayım.

Benim anne tarafı dedem kürt olduğu için çocuk baya yapmışlar.

Baya baya.

13 tane kadar.

Hala isimlerini bilmiyoru-

Ama olsun.

İnşallah zombi olan dayıma gitmiyoruzdur.

-O çok korkunç-

Hemen banyoya gidip duş aldım. Annemin çenesi ve inadını çekemezdim. İyi geliceğini düşünüyorsa iyi gelicektir. Ne de olsa annem. Hem dayımgilde en fazla ne olucak sanki. Biraz kalır döneriz.

Üstümü giyinmeye başlamadan önce aklıma çok önemli birşeyi unuttuğum geldi.

Yeonjun'u uyandırmadım.

Gidip hemen uyandırmalıydım. Uyuşuk anca hazırlanırdı. Üstümde bornozum vardı ama inşallah birşey olmazdı. Irz düşmanı biraz ama olsun.

Kafamı kapıdan çıkartıp sağa sola baktıktan sonra kimseyi göremeyince çıktım ve hemen yan odaya girdim.

Hala camış gibi uyuyordu. Gidip yatakta üstüne atladım. Anında gözlerini açıp beni altına aldı.

Yavaş lan.

"Yeonjun napıyorsun? Ödümü kopardın. Ayrıca ezdin beni."

"Üzgünüm refleksle oldu." Diyerek yanağımı öptü ve üstümden vücudunun yarısını kenara çekerek kendini bıraktı ve boynuma sokuldu.

İddia için mi yapıyordu yoksa uyku sersemliğiyle mi yapıyordu emin değildim. Ama umrumda da değildi bende devam ettirdim.

Bende ona sarılıp gözümü kapattım. Odanın her tarafına yayılmış kokusu beni iyice mayıştırdı. Zaten yeni banyo yapmıştım. Sabahın köründe de kalkınca uykumu alamadığım için uykum gelmişti. Biraz daha uyusam nolurdu sanki.

Tam uykuya dalıcakken koridordan paldır küldür sesler gelmeye başlamıştı. Ve odanın kapısı çalındı.

Anlık panikle Yeonjun'u hemen itip yataktan kalktım. Bir kendi bornozlu halime birde yataktaki yarı çıplak Yeonjun'a bakıyordum.

Baş belası / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin