5. Bölüm

221 40 4
                                    

Medya-Eylül

Yaklaşık iki gündür sabah akşam Arkın'la konuşuyorduk ve bugün İzmir'e geliyor. Onu karşımda görünce napıcam yada ne diycem hiç bilmiyorum. Neyse sabah sabah yine bunları düşünmek istemiyorum büyük ihtimalle bir saat sonra İzmir'de olur bende o zamana kadar biraz daha uyuyabilirim diye düşünüp geri yattım.

Yine hayvan gibi uyumuşum. Saat üç olmuş. Arkın yazmış hiç şaşırmadım.

4 Yeni Mesaj
yapmarkin: Güzelim ben geldim İzmir'e
yapmarkin: Buluşalım mı?
yapmarkin: Uyuyosun galiba
yapmarkin: Uyanınca yaz :)

Siz: Bugün mü bulusucaz

yapmarkin: Evet

Siz: Tamam sevdiğim küçük bir yer var oraya gidelim

yapmarkin: Tamam güzelim bide konum at bana 15 dakikaya kapindayim

Siz: Atıyorum
Siz: *konum*

yapmarkin: Tamamdır
Görüldü 15.07

Yataktan kalkıp altıma siyah eşofman altını giyip üstüme beyaz tişörtümü giyip parfüm sıktım ve dışarı çıktım. Tam karşımda duvara yaşlanmış beni bekliyordu. Çok mu yakışıklıydı? " Bu halin bile çok güzel." Sesi o kadarr güzeldi ki rüya gibiydi herşey. " Teşekür ederim." diyip geçiştirdim. " E gidelim hadi." dedi ve yürümeye başladık.

Kahvelerimizi alıp bir yere oturduk." Ne kadar kalıcaksın burda?" diyerek konu açmaya çalıştım." Yaklaşık bir ay kalırım." diyerek sorumu cevapladı."Kuzeninde mi kalıcaksın?" Deniz'de İzmir'de sonuçta " Başka biri saha var aklımda arada da onda kalırım diye düşündüm." "Kim?" Fazla soru sormuştum glb göz devirdi. " Sen." Bende mi kalıcaktı? " Daha seni adam akıllı tanımıyorum bile evime niye alıyım?" yüzü düştü biraz üzüldü sanırım. " Peki sıkıntı değil." Evet üzdüm çocuğu." İstediğin zaman gel."dediğimde gülümsedi gülüşü çok güzeldi. Biraz daha konuşup kalktık. " Seninle eve kadar eşlik etmemi ister misin?" Normalde bu kadar kibar değildi. "Olur." Yürümeye başladık. İkimizde konuşmuyorduk. Eve gelmiştik ona döndüğümde bana doğru yaklaşıp yavaşça sarıldı. Bende ellerimi boynuna doladım. Çok güzel kokuyordu. Bu çocuğun herşeyi bu kadar güzel olmak zorunda mıydı?" Bugün için teşekkür ederim." dedi ona rica ettim ve apartmandan içeri girdim. Eve girdiğimde kendimi yatağa attım ve bugün olanları düşünmeye başlamıştım Arkın bana sarılmıştı ve bu çok güzel hissettirmişti.

____

Arkın çok mu tatlı.
Yazdığım karaktere aşık oldum galiba

MESAFELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin