22. Bölüm

79 18 3
                                    

Bu sıralar pek bölüm atamıyorum ya özür dilerim

Finale yaklaşıyoruz galiba

Neysee

İyi okumalar

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Öpüldünüzz

__________

yapmarkin: Geliyim mi ben bugün çıkar mıyız? (18.45)
yapmarkin: Eylül (18.56)
yapmarkin: Uyudun mu ya gerçekten? (19.24)
yapmarkin: Of Eylül of (21.36)

Saat on olmuştu ve Arkın'ın yazdığı mesajları okuyordum. Yatarken telefonun sesini açmayı unutmuşum. O da hep ben uyurken yazıyordu ama.

Siz: Özür dilerim ya
Siz: Gel bize yapalım bir şeyler

yapmarkin: Diyosunn
yapmarkin: Hemen uçuyorum güzelim

Siz: Puhahahah
Siz: Bekliyorum

Hızlıca kalkıp evi toparlamaya başladım. Zaten çokta dağınık değildi. Kapının çalmasıyla kapıya doğru koştum."Hoşgeldin."diyerek onu karşıladım."Hoşbuldum."diyerek sarıldı ve içeri girdi."Ee ne yapıyoruz şimdi?"diye sordu."Meksika usulü tavuk fajita yapalım dedim ben sen ne dersin?"diye sordum."Olur yapalım."dediği gibi mutfağa yöneldik.

Malzemeleri çıkarıp her şeyi hazırladıktan sonra Arkın'ın soğanla cebelleştiğini gördüm. Kesmeye çalışıyordu ama gözleri yandığı için ağlıyordu."Gel gözlerini yıka."dedim. O gözlerini yıkarken bende soğanları kestim. Ona da tavukları kesmesini söyledim.

"Çok güzel olmuş."dedim."Tavukları ben doğradım ya ondan."dedi."Tabi ondan."diyerek ona ters ters baktım."Burda kal bugün istersen."dedim."Hayır diyemem buna yani tabi ki de evet."dedi. Bu söylediğime mutlu olmuştu galiba. Hatta galiba değil baya mutlu olmuştu.

Mutfağı topladıktan sonra odaya geçtik. Yattık. Yüzlerimiz birbirimize bakıyordu eli belimdeydi."İyi geceler öpücüğüm yok mu?"diye sordu. Her dakka beni öpmek istemesi güzel geliyordu. Dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum ve gözlerimi kapattım.

"İyi geceler."
"İyi geceler güzelim."

_______

Aslında bölüm daha uzundu ama yanlisikla silindi

Neyse

Oy verip yorum yapmayı unutmayın

Öpüldünüzz

MESAFELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin