8. Bölüm

148 38 6
                                    

Medya- Arkın

Yaklaşık bir haftadır evden çıkmayıp sadece resim çizip kitap okuyordum. Her defasında aklıma Arkın'la ilgili olan o saçma mesajlar geliyordu. Tamam o çocukta birşey var ama beni tanımadan hayatımı mahvetmiş olamaz.

1 Yeni Mesaj
yapmarkin: Nasılsın?

Siz: İyiyim.

yapmarkin: Aramız mı bozuk?
yapmarkin: Bi soğuksun sanki.

Siz: Hayır sadece kitap okuyordum o yüzden.

yapmarkin: Dışarı çıkalım mı?

Siz: Nereye peki?

yapmarkin: Kitapçıya gidelim mesela.

Siz: Sen kitap okur musun ki?

yapmarkin: Okurum tabi.

Siz: İyi bakalım gidelim.

yapmarkin: Yarım saate kapindayim güzelim

Siz: Tamamm :)

Çocukla her buluştuğumda eşofman falan giyiyordum bari bu sefer daha düzgün bisiler giyiyim. Üzerime düz siyah bir elbise giyip saçlarımı üstten topladım ve parfüm sıkıp Arkın'a mesaj attım.

Siz: Ben hazırım seni bekliyorum.(13.45)

yapmarkin: Geldim hadi çık dışarı.(14.05)

Siz: Tamamm

Anahtarı alıp evden çıktım. "Bildiğin bir yer var mı buralarda?" Olmaz mı?"Var tabi. Hadi gidelim." Yaklaşık bir on beş dakika yürüdük.Sonunda gelmiştik kitapçıya." Ben genelde hep buraya gelirim. Fiyatlar daha uygun çünkü." diyip hafifçe güldüm. İçeri girince Ahmet amca "Hoşgeldiniz Eylülcüm." diyerek bizi karşıladı." Hoşbulduk." dedim bende gülümseyerek. Yavaşça içeride gezinmeye başladık. Almak istediğim bir kaç kitabi bulup elime aldım Arkın da kendi halinde takılıyordu elinde bir kaç tane klasik vardı. İstediğim çoğu kitabi almıştım ve Arkın da beni bekliyordu." Tamamdır aldım istediklerimi." dedim ve kasaya doğru geçtik. " Eylülcüm seninkiler 357 lira tutuyor." cüzdanımı çıkarmaya kalmadan Arkın parayı ödedi." Bana sormadan niye kafana göre iş yapıyorsun?" Aslında yaptığı şey çok hoştu."Sanki sorsam öde diceksin Eylül." Tamam haklıydı." Seninkilerde 260 lira tutuyor." Kendininkini de ödedikten sonra çıktık." O zaman akşam sözüm olsun yemek yiyelim ama ben öderim bu sefer." dedim evin önüne gelince."Tamamdır.Saat yedi de evinin önünde olurum."dedi. Bu sefer ben sarıldım ona. Alışkanlık olmuştu bu. Yine çok güzel kokuyordu." Eylül. Eylül yapıştın bana kene gibi. Benlik sıkıntı yok ama sen bilirsin." Yavaşça ayrıldım ondan." Görüşürüz o zaman."dedi ve ben eve geçtim.

2 Yeni Mesaj
yapmarkin: Sormayı unuttum
yapmarkin: Nereye gidicez yemek yemeğe

Siz: O da bende kalsın

yapmarkin: Ay romantiklik yapıcaksın dimi banaa

Siz: Of cıvıma Aslancik

yapmarkin: Aslancik mı?
yapmarkin: Aşıksın bana biliyordum al işe

Siz: Arkın sus ve kitap oku.

yapmarkin: Tamam ya by by güzelim

Siz: Görüşürüz Aslancik
Görüldü(15.04)
_____

Arkın çok mu tatlı ne ya

MESAFELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin