1.Bölüm

3K 102 44
                                    

Acer'den

Jandarma arabasının durmasıyla geldiğimizi anlamıştım.Nereye mı?hadi ama komik olmayın tabi ki hapishaneye.Suçum ne mi?Adam yaralama.Haketmese tabi ki yapmaz-

"Hadi lan insene aşağıya"

Bana söylenen polise ters bakış ata ata arabadan inmiştim.

"Bakma lan bana öyle"

Aynı polis söylemişti.Yine ters bakış attım.Hayatım boyunca hep çenesi durmayan,haklı olsa da olmasa da konuşan,cesur,manyak,insanların sinirini bozan yani kısacası herkesin dövmek istediği bir tiptim.Tabi bazen kendime bela okurdum.Cesurdum,çok az insandan korkardım.Beni geren insanlara da onlardan korkmuyor gibi konuşurdum.Karakterim böyle ne yapabilirim ki?

Kolumdan sertçe çekilmesiyle yüzümü buruşturdum.Beni koğuşuma götürüyorlardı.Biraz yürümenin sonunda koğuşumun önüne gelmiştik.Nerden mi bildim?ee polis kapıyı açıyor.Çok akıllıyım ya.

"Geç hadi"

Aha konuştu gıcık olduğum polis.Herkese her saniye gıcık olabilirdim.Koğuştakilerin gözünün üstümde olduğunun farkındaydım.Buna rağmen polise ters bakış atıyordum.
Bu kadar ters bakış yeter.Koğuşa giriyorum!
Kafamı koğuşa çevirmem ile tahmin ettiğim gibi herkes bana bakıyordu.Sırıtarak içeriye girdim.

"Selam koğuş!"

Bağırmam ile bana garip bakış atmaya başladılar.Sırıtmam büyüdü.Aynı enerji ile konuşmaya devam ettim.

"Ben Acer.Tabi siz muhteşem Acer diyebilirsiniz.Benim yerim neresi? Bilirsiniz ufak bi yorgunluk ve efkar var üstümde"

Ben ayakta dikilmeye devam ederken onlar bana hâla bakıyordu.Hadi ama kime konuşuyorum burda!
Her birine beklenti ile baktım.Bişey olmayacağını anlayıp ofladım ve en kenarda ki çift kişilik yatağa attım kendimi.Eşyalarım iki güne gelecekmiş.Eşyaları boş verip etrafa göz gezdirmek için kafamı kaldırdım ki- o ne lan? herkes neden bana gözünü büyütmüş bakıyordu.

"Bence oradan kalk.Orası reisin yeri."

Kimmiş lan bu reis?

"Kimmiş bu reis?"

Benimle konuşan çocuğa dönüp alayla konuştum.

"Sonra anlatırım reis duşdan çıkacak hadi çabuk kalk."

Konuşacaktım ki banyo olarak düşündüğüm yerin kapısı açıldı.Ben merakla bakarken öbürleri bana acıyan gözlerle bakıyordu.Acaba burada adam mı kesiyolardı?

Gözlerim 2 metre boyunda,heybetli adama kaydı.O da benim olduğum yere döndü ve gözlerimiz kesişti.Bi bana bi üstünde olduğum yatağa bakıyordu.%99,99 ihtimalle yatağına yattığım reis bu oluyodu.

Adamın gözü benim gözlerimle bilmem kaçıncı defa kesişti. En sonuncu da yüzünde piçimsi bi gülüş oldu.Bana doğru adımlamaya başladı.Gerilmiştim.Her gerildiğimde yaptığım bi istem dışı hareket vardı; burnumda bişey varmış gibi siler,sonra aynı elimi pantolonuma sürtüp saçımı geriye atardım ve en son olarak da sırıtırdım.Ben bu hareketi yaparken adam yanıma gelmişti.Gerilmeme rağmen rahatımı bozmadan yatak da uzanıyodum,adam başıma dikildi.

"Hayırdır?"

Sert ve kalın sesi daha çok gerilmeme sebep olurken gerilmemi umursamadım.

"Ne hayırdır?"

Dedim aynı şekilde.Bana üstten bakarken yine sırıttı.
Arkadan birinin konuşmasıyla ona döndüm.

"Abi sen onu affet.Az önce geldi.Seni daha tanımıyor."

Acer susar mı?tch susmaz.

"Affet beni abisi ya.Bak tanımıyomuşum seni."

Alayla konuşmam ile kolumdan tuttuğu gibi duvara yapıştırıcı.Havaya bi inleme bıraktım.

"Bana bak velet.Haddini bil kesmiyiyim dilini."

Aşağı doğru bakıp gözlerimi devirmem ile elini saçıma sıkı sıkı sarıp duvara vurdu.Sıkıntı kafamı duvara vurması değildi.Asıl sıkıntı BENİM SAÇIMI,GÜZEL SAÇIMI,KIYMETLİ SAÇIMI tutmasıydı.
Saçımı ellenmesini sevmezdim.Çirkefleşme zamanıydı.

"Napıyon be! Bırak saçımı şerefsiz,pislik,halsiyetsiz insan!"

"LAN"

Bağırmasıyla ufak bi tırstım ama bu beni durdurmazdı.Alttan aldığının farkındaydım.Beni korkutmak istiyordu.Kaslıydı.Benim canımı yakmak isteseydi kısa süre karşı çıkabilirdim.Ama her türlü karşı çıkardım çünkü ben kaslı,yakışıklı ve mükem-

Salak şuan bunun derdinde misin?
Çirkefleş,tekme at bişey yap!

İç ses haklı.Kendimi sonra övebilirim.

"Ya bıraksana artık be! Anladık kaslısın."

Dudakları yine kıvrıldı.Manyak mı ne?

"Şunu alın başımdan!"

Sinirle söylenip beni yakamdan ranzalara attı.Tabi ben çok yetenekli bi insan olduğum için demire tutundum.O pislik adama ters bakış atarken biri beni kolumdan çekip tuvalete götürdü.Tuvaletin kapısını kapatıp konuştu;

"Olum sen manyak mısın?"

"Ne var?ne yapmışım ki ben?"

Yaptığım şeyi bilmeme rağmen masum masum konuştum.

"Bak sakın o adama bulaşma.O ülkenin en büyük mafyası.Çok tehlikeli.Psikopatın teki.Eli kolu uzun.Ve ayrıca adam eşcinsel."

Ne?Adam eşcinsel mi?Hiç öyle bi tip değil ama.Neysee!

"Ne varmış adam eşcinselse?"

Yüzüme mal mal bakmaya başladı.En son dayanamadım.

"Niye öyle bakıyon be?"

"Olum sen hasta mısın yoksa umursamaz bi manyak mısın?"

"Cevap veriyorum b şıkkı."

Bunu dememle yüzüme hayretle baktı.Sırttım.Bi süre yüzüme baktı sonra onunda dudakları kıvrıldı.

"Sen manyaksın.Neyse dediğim gibi o adama dikkat et."

Offff!!Ne adammış be!

İsmi ne acaba? komik bişeyse dalga geçeriz.

Mantıklı dur adamın ismini sorayım.

"Pişt!şu reis dediğin elemanın ismi ne?"

"Barış."

Tüh be!dalga geçilecek ismi yokmuş.

Morelim bozulmasına rağmen sırıtarak sordum;

"Eee senin ismin ne?"

"Arif ben"

"Bende Acer. Duymuşsundur."

"Duydun duydum.Hadi içeri geçelim seni yatağına götüriyim.Işıklar birazdan kapanır."

Kafa salladım.Evet buraya akşam gelmiştim.Kapı sesi gelmesiyle bende Arif'in arkasından yürümeye başladım.Kenarda olan ranzada üst katı gösterdi.Eyvallah diyip yatağa çıktım.O da alta yattı.Tam o zaman ışıklar kapanmıştı.Şuan büyük bir sıkıntım vardı.Ben çok deli yatardım ve çift kişilik yatağa tek sığardım.Ama şuanda tek kişilik yataktaydım ve üst kattaydım.İnşallah düşmem diyerekten uykuya daldım...

-----------------------------------------------------------

Acer=18
Barış=28

Beğendiyseniz lütfen oylayın!

753 kelime

Hapishane-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin