Medya:Me too
Bu şarkı Acer'i anlatıyor.Dinlemenizi tavsiye ederim.
-----------------------------------------------------------
Sabah birinin beni dürtmesiyle uyandım.Yavaş yavaş gözlerimi açarken içimden de küfür etmeyi ihmal etmiyordum.
"Acer kalk hadi"
Arif'in konuşmasıyla gözlerimi açtım.Tamam diye cevap verdim.Her uyandığımda yaptığım gibi gözlerimi etrafta gezdirdim.Bunu yapmadan ayılamıyordum.Gözlerimi son kez etrafta gezdirirken son olarak dünkü 'reis'i'gördüm.Onu görmemle yüzüm buruştu.Dün kolumu sıktığı için muhtemelen morarmıştı.
Onu izlemeye bırakıp.Yataktan kalktım ve lavoboya doğru yürümeye başladım.Ya benim uykum var!ben çok uykucu bi insandım.Uykuyuda çok severdim.Bu yüzden uyandırıldığım için sinirliydim.
"Hadi oğlum çabuk ol sana kalmaz valla"
Bana mı diyor diye baktım.Evet bana diyormuş.
"Tamam geliyorum."
Cevabı verip hızlındım.Yüzümü hemen yıkadım ve lavobodan çıktım.Çıkmamla sert bişeye çarpmam bir oldu.
"Burda ne zamandan beri duvar var lan?"
Homurdanmamla herkes bi sustu.Sonra o konuştu;
"O duvar seni birazdan sikecek"
Gözlerim dehşetle açıldı ve benden uzun olan adama kafamı kaldırıp baktım.Bana sırıtarak bakıyordu.
"Reis sen çok namussuz konuşuyosun"
Kaşlarını çatıp konuştu;
"Reis mi olduk şimdi?"
Hayır ya altta kalamam.Düşün düşün düşü- heh buldum!
"Gay reis de diyebilirim istersen"
Beni dün tuttuğu kolumdan tutunca sesli bi inleme bıraktım.Moraran koluma bakıp sırttı.Bu da hep sırıtıyor yah!
Beni kendine çekmesiyle irkildim.Kulağıma sadece benim duyabileceğim şekilde fısıldadı;"Ağzından çıkanları kulağın duymuyor sanırım.Dediğin gibi ben gay im ona göre davran."
Dedi ve bileğimi bırakıp lavobaya gitti.Arkasından göz devirdim.Bence çok güzel bir yetenek bu.
Kafamı kaldırmamla bana sırıtarak bakan Arif'i gördüm.Sırıtarak ona ilerledim ve yanındaki sandalyeye kuruldum.
"Eee isimleriniz ne ben Acer"
"Benim adım Kemal evladım."
En yaşlı olan dedi.Ona bakıp gülümsedim.Ardımdan öbürleri de söylemeye başladı.
"Ben Tayfun"
"Onur"
"Çakır"
"Ozan"
"Çetin"
"Cenk"
Herkesin konuşmasıyla zaferle sırıttım.
"Bende Acer sevgili koğuş memnun oldum."
Herkes bizde tarzda mırıltılar çıkardı.İçerden 'reis' adlı elemanın çıkmasıyla ve sandalyede tek boş yer olan yer yani karşıma oturmasıyla herkes yemeğe başladı.
Yemeğimi bitirince kalktım.Lavaboya gidip elimi yıkarken aynada mükemmel yüzüme bakıyodum.Birden içeri biri geldi.Aynadan kapıya baktığımda barış adlı çakma mafyayı gördüm.Elini yıkamak için geldiğini bilsemde başını şişirmek için konuştum;
"Beni şişlemeye geldin galiba"
"Sence seni öldürmek istesem şişle mi öldürüm?"
"Yaa neyle öldürürsün mesela?"
Gevşekce konuşmamla aynadan bana baktı.
"Ellerimle öldürürüm.Zaten küçük,ince bişeysin"
Öyleydim çok zayıftım.Ama boyum uzun bak.
"Kalbimi kırıyosun"
"Başka biyerlerini kırıcam şimdi."
Mırıldanmasıyla bende elimi yıkamayı bitirip acayip dağılmış saçımı düzeltmeye çalıştım.Çok deli yattağım için acayip dağılmıştı.Yapamayınca pes ettim.
Son sözü o söyledi bence bişey diyip kaç!
Sen bu aralar çok mantıklı konuşuyon ha!
"Büyü biraz ya"diyip tch tch diye ekledim.
Üstüme doğru gelmesiyle hemen kaçtım.Yatağıma çıkıp oturdum.Tavla oynayan Tayfun bana garip garip bakmaya başladı.Hemen sonra lavobodan çakma mafya çıkınca anladı.Sonra önüne dönüp tavla oynamaya devam etti.Koğuşun ben lavobodayken yemeklerini bitirdiğini fark ettim.Kemal amca bey bana baktı ve yanına çağırdı.Ayıp olmasın diye kalkıp yanına gittim ve yanındaki sandalyeye konuşmasıyla ona döndüm.
"Ee evladım sen niye girdin buraya?"
"Adam yaralama"
Kısa cevabımdan sonra çakma mafya alayla konuştu;
"Sen mi adam yaraladın?
Cevap vermem lazımdı.
"Evet dış görünüşüm buz dağının görünen kısmı."
Daha iyisi olabilirdi.
Napim aklıma gelmedi.
Tamam kes
Tam iç sese cevap yetiştireceğim sırada çakma mafya alayla güldü.
Bu sefer de tam çakma mafyaya laf yetiştireceğim sırada Kemal abi konuşacağım anlayınca bana soru sormaya devam etti;"Neden adamı yaraladım evladım?"
"Boşver be Kemal abi."
"Var mı bi bekleyenin?"
Ozan sormuştu.
Bekleyenim vardı kardeşlerim Koza,Can ve Barın vardı."Var.Arkadaşlarım var"
Bunu dememle kafasını salladı.
Aklıma geldi özledim salakları görüş günü ne zamanı ne zamandı acaba?hem kıyafet getirilerdi.
"Kemal abi görüş günü ne zaman?"
Konuşmamla Kemal abi çayından bir yudum alıp dudağını araladı.
"Perşembe günü evladım."
Cevabımı alınca gülümsedim ve kafa salladım.Görüş günü yarındı bizimkileri görebilecektim.Sandalyede arkama yaslandım ve etrafa göz gezdirdiğimde çakma mafyanın bana baktığını gördüm.Bende ona bakmaya başladım.
Gözünü de ayırmıyordu.O zaman gözünü ilk ayıran kaybeder.Hadi bakalım hodri meydan...
-----------------------------------------------------------
Kontrol atmadan attım.İnş yanlış bi yer yoktur.
Kendinize iyi bakın.
Beğendiyseniz lütfen oylamayı unutmayın.616 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane-bxb
HumorAdam yaralamadan hapse giren Acer aynı koğuşta kalan mafya babasını kışkırtmakda kararlıydı.