Medya:Mafya abimiz Barış adam
-----------------------------------------------------------
Şuan ne mi yapıyordum?Mutfağı topluyordum.Evet bu gün benim günümdü.Sabah zar zor kalkmıştım ve kahvaltı hazırlamıştım.Şuan ise yemek yemiştik ve dediğim gibi mutfağı topluyordum.İşimin bittince elimi yıkadım ve yatağıma çıkıp oturdum.Etrafa göz gezdirdiğimde herkesin birşeyle uğraştığını gördüm.Bunun üzerine bende kitap alıp okumaya başladım.
"Hay amk ya"
Küfür etmemin sebebi yemek yapmak için girdiğim mutfakta üst raflardaki tencere ulaşamamamdı.Tezgahın üzerine çıkamıyordum çünkü tezgah her an kırılcak gibiydi.Yine sinirle küfür mırıldandım.Tam son kez elimi uzatacaktım ki başka bir el elini uzattı.Bende bir beden ve tezgah arasında sıkışmıştım.Alacağım tencereyi önüme koydu.
"Al bakalım kedicik"
Bunu demesiyle onun çakma mafya olduğunu anlamıştım.
"Kedicik sensindir puşt."
Cümlemi bitirince arkamdan gülme sesi geldi.Kafamı yukarı kaldırıp sabır diledim.
"Çık şurdan işim gücüm var."
"Çıkmazsam ne yaparsın?"
Eğlenen sesle sorduğu soruyu bitirince bacağına sert bi tekme atmıştım.Yine güldü.
Bence sen burdan çık yemeğide ona bırak.
Hee o da öyle diyordu.
"Yemek yapıcam çık şurdan."
Sinirle söylediğim şeyle güldü ve geri çekildi.
"Bak yine söylüyorum.Sakin ol kedicik."
Ona kötü bakışlarımı atarken aynı zamanda sinirle homurdanıyordum.Ben kağıda tekrar bakıp yapacağım yemeğin makarna olduğunu doğruladım.
Off hep makarna hep makarna ya.
Harbi ya gına geldi.
Espiri yapıyım mı?
Yap.
Bir adam her gün makarna yiyormuş Sonra kapı çalmış.Kim gelmiş? Gına gelmiş.
Allah seni kahretmesin.Ayrıca o eskimedi mi lan.
Eskidiyse eskidi banane.
Suyu ocağa koymuştum.Makarna almak için arkamı döndüğümde çakma mafyanın bana sırıtarak baktığını gördüm.
Ve bu cümleyi bilmem kaçıncı kere kuruyorsun.
Yine yukarı bakarak sabır çektim.Makarnaların olduğu yere doğru bi adım atmam,yeri boylamam ardından ise bağırarak küfür etmem bir olmuştu.
"Ananı sikeyim ya!"
Bağırmamla çakma mafya yerinden kalktı.Ben ise tavanla bakışıyordum.
"Olum dikkat etsene"
Barış bana 'kızarken' beni kolumdan tutup ben daha ne olduğu anlamadan beni kaldırdı.Ben ise şaşkınca etrafıma baktım.Barış'a baktığımda ise galiba hasar kontrol yapıyordu.Eli hâla kolumdayken ben yeni fark etmiştim.Elini hızlıca ittim.Arkamı döndüğümde tüm koğuşun bize şaşkınca baktığını gördüm.
"Çıkın hadi.Yok bişey."
Yanımdaki angutun konuşmasıyla herkes dağıldı.Sesi sert ve baskın çıkmıştı.
"Pezevenge bak sanki başbakan"
Kısık sesle homurdanmamla güldü.Aklım gelen şeyle hemen ocağa doğru koştum.Su kaynamıştı.Hemen arkamı döndüm makarnaya uzanacaktım ki çakma mafya elime makarnayı tutuşturdu.Hemen paketi açıp suya attım.
Her yemeği yapan biz bi makarna yapamadık ya.Ben bişey demiyorum.
İyiki demedin.Derin bir nefes alıp kendimi küçük iki sandalyesi olan masaya attım.Çakma mafya karşımda bana sırıtarak bakıyordu.
"Ne var be!Hiç mi sakar insan görmedin?"
Evet tahmin edeceğiniz üzere yine güldü.Ofladım.
"Kalk makarnaya bak hadi."
"Olum koskoca mafya babası ne anlar yemek yapmaktan"
Vurgulayark söylediği şeye göz devirdim.
"Olum bak almazlar seni sap kalırsın bak.Sonra 'şuna bak koskoca mafya sap kalmış'derler."
Kaşları havalandı.Sonra güldü.Yine de yerinden kalkıp tüpe doğru yürüdü.Bende gözlerimle onu takip ettim.
"Velet buna bişeyler oluyo"
"Çık ulan çık beceriksiz herif"
Bir yandan söyleniyor bir yandan da olmuş makarnayı suda ıslatıyordum.
"Beceriksizmiş.Sen beni birde adam vururken gör"
Bir de marifetmiş gibi söylüyor.
"Cehennemde yanarken görürsün."
"Demirden korksaydık trene binmezdik"
Bide atasözü söylüyor.Andaval.
Makarnanın salçasını da koymuştum.Tabak çıkardım ve makarnaları dağıttım.Elime iki tavak alıp sofraya götürdüm.
"Yemek hazır!"
Bağırmamla herkes masaya oturdu.Kalan tabakları da koyunca bende oturdum.
Yemeğimizi bitirmiştik ve bende mutfağı toplamıştım.Yatağa oturdum ve uykum olduğu için uykuya daldım...
-----------------------------------------------------------
547 kelime
Arkadaşlar öbür bölümde biraz zaman geçsin istiyorum ve Acer ve Barış'ı hapishaneden çıkarmak istiyorum.Hapishane de biraz daha kalsın diye düşünüyorsanız bunu bana belirtebilirsiniz.
Neyse yine kontrol etmeden attım.Yanlışım varsa af ola.
Kendinize iyi bakın 💜
Görüşürüz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane-bxb
HumorAdam yaralamadan hapse giren Acer aynı koğuşta kalan mafya babasını kışkırtmakda kararlıydı.