6.Bölüm

1.5K 73 3
                                    

Medya:Can aşkım

Kahvaltı yapmıştım ve havalandırmayı bekliyorduk.Arif'den aldığım bilgilere göre birazdan havalandırmaya çıkardık.

Arif'den al haberi.

Bak bu iyiydi.

Ben dediysem herşey iyidir.

Kes!

"Havalandırma saati!"

Arif yanıma geldi ve sıraya birlikte girdik.

"Şimdi bizle beraber bir koğuş daha çıkacak."

Arif'in dediği şeyi kafamı sallayarak onayladım.

İnş kavga etmessin Oflaz.Hücreye atarlar yeminle.

Bakıcaz artık.
Çıkma sırası bize gelmişti.Işığı görmemle gözlerim kısıldı.Bu ne aydınlık amk!benim hayatım bu kadar aydınlık değil.

Pişt Caner'i hatırlıyon mu?onun kafasını bu demirlere ne güzel sürterdik ama he!

He valla ya.Caner bizim okulda sürekli kavga ettiğimiz kişiyd.Nefret ederdim ondan.

"Acer"

"He"

"Benim şurda arkadaşlar var.Ben onların yanına gidiyorum.Sen de gel."

"Yok la.Ben rahatlık vermeyim."

"Ne rahatsızlığı ya.Gel hadi"

Bunu söylerken kolumu çekmeyi de ihmal etmiyordu.Biraz yürüdükten sonra köşede ki 3 kişinin yanına gelmiştik.

"Selam gençler bu Acer.Koğuşa yeni geldi."

"Hoşgeldin Acer.Ben Ufuk."

"Pek hoş bulmadım ama eyvallah."

Bu dediğime hepsi gülmüştü.

"Niye?"

"Geldiği ilk gün Barış abiyle çatıştı."

İsmini bilmediğim adamın sorusuna Arif'in cevap vermesiyle 3 kişi yüzüme şokla baktı.Bende onlara baktım.

Hâla bana bakmalarıyla sıkıldım ve yere oturdum.Etrafa göz gezdirdiğimde çakma mafyanın yine bana baktığını gördüm
Yanındaki iki adamda ban şokla bakıyordu.Yanımda hareketlilik hissettiğimde yanıma baktım ve hepsinin yanıma oturduğunu fark ettim.Bunları boş verip aklımdaki soru Arif'e sormak için ona döndüm;

"Bu çakma mafyanın yanındakiler kim ve neden bana öyle bakıyorlar?"

"Yanındakiler arkadaşları gibi bişey ve bence herkesin korktuğu bir mafyayla alay eden kişiye öyle bakmakta hakları var."

Söylediği şeyle gözlerimi devirdim.Yine o tarafa bakınca hâla bana baktıklarını gördüm.Kafamı 'ne var'anlamında salladığımda sırıttı.Ona ters ters bakarken daha çok sırıttı.

"Olum bak uğraşma şu adamla diyorum."

Yine göz devirdim.Ayağa kalktım ve o tarafa doğru yürümeye başladım.Öbürleri de arkamdan geliyolardı.Yürürken bana birinin hızla çarpmasıyla sendeledim ve aynı zamanda da kaşlarımı çattım.

"Ooo yeni bebe atarlı çıktı."

Ona doğru döndüm ve sırıttım.Sırıtmamla o daha çok sırıttı.

"Olum yürü git şurdan benden dayak yeme"

Dediği şeye daha çok sırıttım.Bu sefer sinirdendi.

"Bana ba-"

Konuşmamı bölen bu sefer yediğim yumruktu.Ağzımdaki kanı onun üstüne tükürdüm ve ardından kafa attım.Kırılma sesi gelmesiyle iki arkadaşı beni arkadan tuttu.Adam birimi tutmayı bıraktı ve bana yumruk atmaya başladı.Şuan herkes bize bakıyordu.Arif ve arkadaşlarını öbür adamın arkadaşları tutarken bizim koğuş bana doğru geliyodu.Yediğim son yumruktan sonra bana sıkı tutan adamlara kendimi bastırarak ayaklarımla adamın yüzüne tekme attım.Adam yere düşünce sağımda ki beni tutan adamın kolunu çevirdim ve bacağına tekme atarak onu da düşürdüm.Arkamdaki adam bana çerme takıp yere düşürünce bende ona yerde çerme takıp yere düşürdüm.Adam yere düşünce üstüne çıktım ve yumruklamaya başladım.Ne ara geldiğini bilmediğim gardiyan beni kollarımdan tuttu ve kaldırdı.Hiçbir zorluk çıkaemadım.Ama yerdeki adama tükürmeyi de ihmal etmedim.Etrafa baktım ve gardiyanın Arif'i de tuttuğunu fark ettim.Gardiyanlar bizi içeri götürdü ve bizi ayrı hücrelere atıp gittiler.

"Ariff iyi misin lan?"

Seslenmemle o da bana seslenerek cevap verdi.

"İyiyim iyiyim"

"Olum sen neden geldin ki?ben hallederdim."

"Olsun.O değilde sen öyle dövüşmeyi nasıl öğrendin lan?"

"Okulda az kavga etmedik.Spor da yapıyordum."

"Eline sağlık valla"

"Eyvallah.Ne zaman çıkarız burdan?"

"2 gün filan sonra çıkarız."

"Tamam."

Etrafı sessizlik bürünmüştü.Çok iyi dayak attım ama he.

Dayağı da çok iyi yedin.

Eyvallah aslan.

"Acer ettiğiniz kavgaların birini anlatsana."

"Tamam dur bakayım bi aklıma gelsin."

"Tamam"

Düşünmeye başlamıştım.Aklıma gelen anıyla kahkaha attım.

"Bak bak dinle anlatıyorum."

"Tamam anlat."

"Bak şimdi bizim okulda Caner diye bir çocuk vardı.Benim arkadaşlarımın biri benden 1 yaş ikisi de 2 yaş büyüktü.Ama biz okula birlikte başladığımız için aynı sınıftaydık ve sınıfımız ikinci kattaydı.O Caner işte yine bir gün kaşındı böyle bulaştı bize.Çocuğa yumruk atmamla sınıfta kavga başlamıştı.Ben bu çocuğu yere serdim sonra arkamı bi döndüm.Barın Caner'in arkadaşının birinin kafasını tahtaya çarpıyor,Koza çocuğu camdan sarkıyor,Can'da çocuğu yumrukluyordu.Başka bir çocuk Can'a yönelince çocuğun kafasına sınıf defteriyle vurmuştum.Caner bana yönelince Barın çocuğu bıraktı masaya doğru koşdu,masaya basıp Caner'in üstüne uçtu.Daha sonrada işte kavgayı hocalar bastı.Disiplinlik olduk.Uzaklaştırma aldık.Bu kadar."

"Oha çok iyimiş lan"

"Öyleydi.Ayrıca müdür de artık bıkmıştı bizden."

Bunu dememle kahkahayı basmıştı.Biraz daha konuşmuştuk daha sonra ise uyumuya karar vermiştik...

-----------------------------------------------------------

677 kelimee

Merhaba arkadaşlar ben Acer,Can, Barın ve Koza'nın ailesi yok diye karar vermiştim.Ama vazgeçtim.Can'ın annesi olacak.

Şimdilik bu kadar.

Kontrol etmeden attım yanlışım varsa af ola.

Kendinize iyi bakın 💜



Hapishane-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin