Koza'dan
Okuldan çıktığımda her zamanki girdiğim dükkana yorgun bir şekilde girdim.Soğuk bir içecek alıp dışarı çıktığımda karşılaştığım görüntü hiç de hoş değildi.Bu Barış'ın arkadaşlarından biriydi ve şuan karşımda duruyordu.Onu umursamadan ilerlemeye devam ettim ama o da peşimden gelmeye başladı.Ben bir anda durunca o da durdu.
"Hayırdır?"
Sırıttı.
"Naber?"
"Sanane"
Hiç bozulmadı.
"Senin adın neydi?Benim ki Aras"
Kaşlarımı çattım.
"İlki sanane.İkincisi banane amına koyayım."
"Niye küfür ediyorsun?Ayıp değil mi?"
"Değil"
Bizimkilerle kaldığımız eve gitmek için tekrar otobüs durağına doğru yürümeye başladım.Ama o yine arkamdan gelmeye başladı.
"Ne okuyorsun sen?"
Yaw sanane.
Bu sefer konuşmak yerine ters bakış attığımda cevabını almıştı.
"Sizin evin uzak olduğunu biliyorum.Seni bırakayım istersen.Bir de yorgun yorgun otobüslerde sürünme."
"Senin yanında sürüneceğime otobüslerde sürünürüm daha iyi."
"Woww.Güzel söz."
Göz devirdim.Ardından sinirle ona döndüm.
"Sen benim evimi nereden biliyorsun pezevenk!"
Kahkaha attığında kaşlarım çatıldı.
"Ne gülüyorsun amına koduğum!"
Kahkahası kesilmişti ama yüzünde hâlâ sırıtma vardı.
"Çok küfür ediyorsun sen bak olmaz böyle!"
Sahte bir kızgınlıkla konuşunca orta parmak kaldırdım.Gözlerini kısarak orta parmağıma baktı.
Parmağımı indirdikten sonra yoluma hızlı adımlarla devam ettim.O da arkamdan gelip kolumu tuttuğunda ona dönmek zorunda kaldım.
Sinirle ona bakarken gözlerim bir an arkadaki polis abilere takıldı.
Heheheeee.
Bakışlarımı ona çevirdim.
"Sıçtın oğlum sen."
Kaşları çatıldı.
"Ne?"
"Yardım edin polis abiler!"
Baya yüksek sesle bağırdığımda etraftaki bakışlar bize çevrildi.Ancak benmi umursadığım onlar değil polislerdi.Ki onların da dikkatini çekmeyi başarmıştım.
İki polis bize doğru gelirken karşımdaki varlık bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
Polisler sonunda yanımıza ulaştığında kolumu çektim ve yalandan ovuşturdum.Polisler bir bana bir de ona bakıyorlardı.
"Buyrun ne vardı?"
"Bu adan beni rahatsız ediyor üstüne üstlük de beni takip edip fiziksel saldırıda bulunuyor."
Polis abi kaşları çatık bir biçimde yanımdakine döndü.Ardından tekrar bana baktı.
"Sizden telefon numarası alalım ifadeniz lazım olursa size haber veririz."
"Tamam memur bey"Telefon numarı verdim.
Ardından nefretle Aras mıdır Araz mıdır ne boksa ona bakıp arkamı döndüm ve ıslık çala çala otobüs durağına yürümeye başladım.
-----------------------------------------------------------
Evet gençler bölüm bu kadardı.Biraz kısaydı farkındayım ama yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın.
Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane-bxb
HumorAdam yaralamadan hapse giren Acer aynı koğuşta kalan mafya babasını kışkırtmakda kararlıydı.