7.Bölüm

1.5K 68 7
                                    

Medya: Koza aşkım

-----------------------------------------------------------

Sabah bu sefer kapıya sertçe vurulmasıyla uyandım.Küfür ede ede gözlerimi açtım.Alışık olmadığım görüntü karşında kaşlarımı çattım daha sonra hücrede olduğum aklıma gelince kaşlarım gevşedi.Bu süreçte gardiyan hâla kapılara vuruyor ve 'kalkın hadi' diye bağırıyordu.

"Kalktım!"

Sinirle bağırmamla kapım açıldı.Gardiyan bana bakarken bende ona baktım.

"Kalk hadi koğuşa gidiyosun"

Ne?

"Nasıl?Arif?"

"Oda geliyo kalk hadi."

Kafa sallayarak ayağa kalktım üstümü sirkelendikten sonra hücrenin kapısına doğru yürüdüm.Ben kapının oraya gelince Arif'in hücresinin kapısı açıldı.Gardiyan koluma girdi ve benimle birlikte koğuşuma doğru yürümeye başladı.Koğuşumun önüne geldiğimizde gardiyan kolumdan çıkıp kapı açtı.Ben girince ardından Arif'de girdi.Herkes hâla uyuyordu.Galiba saat daha erkendi.Arif'i kolundan çekip lavoboya soktum.Bana şaşkınca bakıyordu.

"Olum hani 2 gün kalırdık."

Uykulu sesime o da uykulu sesle cevap verdi;

"Ne biliyim olum bende anlamadım ki"

"O zaman uyuyalım saat daha erken galiba"

Dediğim şeye kafasını salladı.Yüzümüzde kan olduğu için yüzümüzü yıkadıktan sonra lavobodan çıkıp yatağımıza gittik.Uykum daha açılmadığı için çabuk uyuyacağımı düşünerek uykuya daldım...

Barış'dan

Uykum hafif olduğu için velet ve Arif gelince kapı sesine uyanmıştım.

İkiside içeriye şaşkın şekilde gelmişti.Sebebini ise biliyordum.Hücreden erken çıkmalarıydı.Erken çıkmalarının sebebi ise benim müdürle konuşmamdı.Müdüre ve çoğu kişiye sözüm geçiyordu.Buradan istediğim zaman çıkabilirdim.Ayrıca çıkarken küçük veledi de çıkartmayı düşünüyordum.Sebebi ise ilgimi çekmesesiydi.Onu araştırmıştım nerdeyse her şeyini biliyordum.Herkese karşı sert davransamda ona öyle davranmıyordum.Onunla uğraşmayı ve bana diklenmesini seviyordum.Bizimkiler veledi merak etmişti.Ayrıca bir kişinin pardon 18 yaşında bir çocuğun benimle böyle uğraşmasına şaşırmışlardı.

"Günaydın reis"

Yemek yapmak için kalkan Çetin'e bakıp kafa salladım.Ardından ise yüzümü yıkamak için lavobaya doğru ilerledim.

Yüzümü yıkayıp çıkmıştım ve yatağımda oturuyordum.Çetin yemeği neredeyse bitirmişti ve Acer ve Arif dışında herkes kalkmıştı.Kemal abi Acer'i uyandırmak için yanına gitti.Birkaç kere dürttü ve seslendi.Bunun üstüne ise Acer bişeyler mırıldanarak karşılık verdi.Kemal abinin daha çok seslenmesiyle uykulu haliyle 'tamam' diye cevap verdikten sonra uyanmadan önce ve uyku sırasında yaptığı gibi kafasını sertçe yastığa sürttü.Yarası acımış olacak ki inledi.Daha sonra yine hep yaptığı gibi kalkmadan önce gözlerini etrafta gezdirdi daha sonra ise kalktı.O lavoboya giderken bende yerime oturdum...

Acer'den devam

Lavoboda yaralar olan yüzüme bakıyordum.Daha sonra umursamayıp yüzümü yıkayıp çıktım.Onlar zaten yemeğe başlamıştı.Masaya oturup bende yemeğe başladım.

"Acer oğlum yaraların acıyor mu?"

"Yok Kemal abi ben zaten alışkınım."

Cevabımla sonra Kemal abinin kaşları çatıldı ama birşey demeden kafa sallayarak yemeğine devam etti.Bende yemeğe devam ettim...

Yemeğimi bitirmiştim ve yatağımda oturuyordum.Aklımı kurcalıyan birşey vardı;bizi hücreden çıkaran bu çakma mafya olabilir mi diye düşünüyordum.

Bence boş halini kolla sorarsın.

Mantıklı.Çakma mafyanın lavoboya gitmesiyle aradığım fırsat ayağıma gelmişti.Bende hemen yataktan indim ve lavoboya girdim.Çakma mafya kabinin içindeydi.Onu beklemeye başladım.Kabinden çıkmasıyla bakışlarım ona döndü.O da beni görmesiyle kaşları havalandı daha sonra ise sırttı.Elini yıkamaya gitti.Aynı zamanda ise benimle konuşmaya başladı;

"Hayırdır ufaklık?"

Konu kaynamasın diye direk konuya girdim;

"Bişey sorcam sana"

"Sor"

"Bizi hücreden çıkaran sen miydin?"

Bunu dememle kaşları havalandı,daha sonra kaşları indi ve gülümsedi.Elini yıkamayı da bitirmiş üstüme geliyordu.

"Bilmem ben mi çıkarttım?"

"Soruma soruyla karşılık verme!"

"Tamam kedicik sakin ol"

"Ne kediciği be!"

Bu dediğime sesli bir şekilde güldü.Bende ona hem sinirli hem de ters bakış atmakla meşguldüm.

"Tamam kedicik bakma öyle"

Tam ağzımı küfür etmek için açacaktım ki kapı açıldı.Kim olduğuna bakmak için kafamı yana kaydırdığmda çakma mafya beni bedeniyle engelledi.Öbür yandan bakmaya çalıştığımda yine engelledi.Sinirle bacağına tekme attım.Tabi umursamadı.Hayvan gibiydi nasıl umursasın?!Kapı kapanma sesi geldiğinde gelen kişinin çıktığını anlamıştım.

"Kimdi o ya?!"

"Çok merak iyi değildir kedicik."

Bana cevap vermeyeceğini anlayıp ordan hemen çıktım.Arkamdan her zamanki gibi güldü.Yatağıma çıkıp elime defter ve kalem alıp çizim yapmaya başladım...

-----------------------------------------------------------

577 kelime

Merhabalar nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.

Kendinize iyi bakın:)
Görüşürüzzz.

Hapishane-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin