Medya:AcerÇakma mafyayla yaptığım göz ayırmama yarışmasını o kazanmıştı.Benim yarışmayı başlattığdan 1-2 dakika sonra onla yarış yaptığımı anlayıp sırıtmıştı.Bende o sırada hâla kaybetmediğim için içimde mutluluk yaşarken ranzanın üst yatağın da oturan Çakır'ın aşağıya yastık atmasıyla ve o yastığında bardağa gitmesiyle korkmuştum ve küfür edip hemde gözlerimi ayırınca o kazanmıştı.Aslında Çakır onu düşür-
Korktuğum için kaybettim demiyorda.
Sen sus be!
Neysem şuan ne mi yapıyordum.O olayın üzerinden 2 dakika geçmişti.Ben istediği olmamış küçük çocuk gibi kollarımı göğsümde kavuşturmuş yatağımda oturuyordum.Etrafa göz gezdirdiğimde çakma mafyanın bana sırıtarak baktığını gördüm.Gıcık işte ne olcak!Sırıtmasa olmaz!Bence kıçını dön yat
Mantıklı bir şey söyledin iç ses.Yapayım bari.Kollarımı göğsümden çektim ve arkama dönüp yattım.Arkamdan gülme sesi geldi ama ses çıkarmadım.Neysem ben size şu bilek morarma olayını anlatayım.Büyük ihtimal güçsüz olduğumu düşündünüz.Hemen anlatıyorum.Ben acıya dayanıklı olmama rağmen bedenim hassas bu yüzden de hemen morarıyor.Neysem uykum geldi ben uyuyacağım.
İyi geceler lan
Eyvallah yiğidim.
-----------------------------------------------------------
Sabah yine birinin beni dürtmesiyle uyandım.
Ya yeter ya yeter yah!
Bence de yeter!
"Acer hadi kalksana"
"Tamam"
Bana seslenen kişiye cevap verdikten sonra arkamı döndüm ve etrafa bakmaya başladım.
Biraz daha bakıp kalktım ve yavaş adımlarla lavoboya gittim.Yüzümü yıkadım ve çıktım.
Masaya doğru yürüyerek benim için ayrılan sandalyeye oturdum.Çakma mafyanın gelmesiyle yemeğe başladık.Ben daha ayılmadığım için sessizce yemek yiyordum."Reis çay koyayım mı?"
"Koy"
"Acer sana çay koyayım mı?"
"Yok saol"
Göz ucuyla bakıp kafasını salladığını gördüm ve yemek yemeye devam ettim.
"Acer oğlum iyi misin?"
Kemal abinin bana seslenmesiyle ona döndüm.
"İyiyim.Ayılamadım o yüzden"
"Tamam evladım.Başka bişey olmasında."
Ona gülümseyip yemeğime devam ettim.
Doyduğuma karar verince kalktım ve elinize sağlık diyip lavoboya elimi yıkamaya gittim.Elimi yıkayınca çıktım.Ranzama gidecekken mutfağın yanındaki kağıt gözüme çarptı.Kağıtta isimlerimiz yazıyordu.Kemal abiye sormaya karar verdim.
"Kemal abi bu kağıt ne?"
"Evladım o yemek yapma sırası.Kimin sırası ise o yemeyi yapıp mutfağı toplar."
"Tamam abi.Eyvallah"
Kemal abi gülümseyip yemeğime devam etti.Kağıtta sıramız şu şekildeydi;
Çakır
Onur
Tayfun
Cenk
Ozan
Arif
Kemal
Çetin
AcerFark ettiğim şeyle kaşlarım çatıldı.Bu çakma mafyanın ismi listede yoktu.
Başladı bizim mesai
"Pişt"
Dedim ona doğru.Bana bakıp bir gözünü kırpıp kafasını 'ne var'anlamında salladı.
"Sen padişahın sol taşağğı mısın?"
Sorumla sırıttı.Yerinden kalkıp üstüme doğru gelmeye başladı.Elini kaldırdığı sırada lafa girdim;
"Ellerin kirli ellemezsen sevinirim."
Lafımın üstüne kolumdan tutup beni lavobaya soktu ve kapıyı kilitledi.Anahtarı cebine atıp elini yıkamaya gitti.Arkadan 'reis yapma'gibi sesler geliyordu.Tabi ben umursamadım.Barış üstüme doğru gelmeye başladı.Tam önümde durdu.
"Lavobonun anahtarının sende olması ne kadar doğru?"
Sorumla dudağının kenarı kıvrıldı.Arkadan sesler hâla gelmeye devam ediyordu.
"Arkadaşım ne sırıtıyorsun ikide bir!Sırıtmadan duramıyor musun sen?"
İçimde kalan soruyu sonunda sorduğumda sesli bir şekilde güldü.
Şuan fazla yakınsınız ha söyleyeyim dedim.
Harbi lan niye bu kadar yakınız biz.
"Birader uzaklaşsana"
Uzaklaşmasını beklemeden onu göğsünden ittim.Gram kıpırdamadı.Aksine kollarını kapıya koyup beni kapı ile arasına aldı.
"Çıksana be!Manyak mısın nesin?"
Çirkefleşmemle güldü.Daha sonra lafa girdi;
"Sen çirkefleşmekten başka bişey yapamıyor musun?"
Sinirlenmem için söylediğinin bilsem bile ona yaptığım tek şeyin çirkefleşmek olmadığını gösterecektim.
"Yapıyorum aslında"
Kaşlarının havaya kalkmasıyla tüm gücümü toplayıp karnına tekme attım.Hafif öne doğru eğilmesiyle köşeye kaçtım.Bana doğru gelmeye başladı.Ve tam önümde durdu.Ben bu sürede bişey yapmadım çünkü kaçamayacağımı biliyordum.Konuşmaya başlamasıyla dikkatimi ona daha çok verdim;
"İntikam alıcam hazırlıklı ol"
"Ne-
Sözümü kesen karnıma yediğim yumruk olmuştu.Öne doğru karnımı tutarak eğildim.
"Ödeştik"
Kafamı yerden kaldırdım ve yüzüne baktım.
"Nasıl ödeştik lan şuan beni sikip sikip çoğaltman lazım"
Bu dediğime gülmüştü.
"O dediğini şuan yapmayacağım.Çünkü ilgimi çeken şeyleri korumayı severim.Seninle daha çok işimiz var."
Lafının bitmesiyle kapıya gitti ve açıp çıktı.Anahtarı almayı da ihmal etmedi.Onun çıkmasıyla birkaç kişi içeri girdi.Kemal abi telaşla yanıma geldi.
"İyi misin oğlum?"
Bana telaşla soru yönelten Kemal abiye sırıtarak baktım.
"Sen bana bi baksana abi.Bu çocuğa bişey olur mu?"
Soruma hepsi gülmüştü.
"Nerde o?"
Arif sorumu yanıtlamak için ağzını açtı.
"Gardiyanlar aldı.Galiba reis i görmeye geldiler.Sen sormadan da söyleyeyim o istediği zaman istediği kişiyle görüşebiliyor."
Kafamı salladım.
Yavaşça koğuşa girdim.Ve seslendim."Neyse ben uyuyacağım haydi iyi geceler."
Herkes onaylar mırıltılar çıkaranca yatağıma çıktım ve arkamı döndüm.Tişörtümü kaldırıp karnıma baktım.Kesin moraracaktı.Sağlam vurmuştu namussuz.Neyse diyip kendimi uyumaya verdim...
-----------------------------------------------------------
681 kelime
Arkadaşlar kontrol etmeden attım.Yanlışım varsa af ola.
Bölümü beğendiyseniz lütfen oylamayı unutmayın.
Sizi seviyorum :)
Kendinize iyi bakın 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane-bxb
HumorAdam yaralamadan hapse giren Acer aynı koğuşta kalan mafya babasını kışkırtmakda kararlıydı.