Medya:Barın aşkım
-----------------------------------------------------------
2 hafta sonra
Evet 2 hafta geçmişti.Bu zamanda çakma mafya hep benimle uğraşmıştı.Bende onu arada tekmelemiştim.Şuan ne mi yapıyorum?Valizimi topluyorum.Neden mi?çünkü yarın erken saatlerde çıkıyorum!Neden olduğunu kesinlikle anlamadım çünkü daha 1 ayım vardı.Aslında bizimkilerle hep bir vukatımız oluyordu.Ama bu sefer adam ölümden döndüğü için böyle olmuştu.Koğuşdaki herkes bana mutlulukla bakıyordu.Çakma mafya mı?he o 2 gün önce çıkmıştı.
"Acer yardım edilecek birşey var mı?"
"Yok Arif saol"
"Acer"
"He"
"Olum sen geleli çok olmadı ama ben seni sevdim."
"Ne bu aşk itirafı mı?"
Alayla söylediğim şeye o da güldü.
"Her zaman dediğin gibi sevilcek insansın Acer."
"Eyvallah"
Valizimin fermuğarını çekince ona sarıldım.O da kollarını sırtıma doladı.
"Sakın yokluğumda ağlama tamam mı?ben birde Kemal abiye bakayım."
Sadece kafa salladı.Bende Kemal abiye doğru ilerledim.Yatağında oturuyordu.Gidip yanına oturdum.İrkilerek bana döndü beni görümce ise gülümsedi.
"Nasılsın Kemal abi?"
"İyiyim evladım.Asıl sana sormalı."
"İyi bende ne olsun.Ufak bir heyecan ve efkar var üstümde."
"Neyse evladım.Git yat uyu yarın için zinde ol."
"Peki abi iyi geceler."
"İyi geceler evladım."
Herkesle kısa kısa vedalaştım.Işıkların kapanmasına az kala gidip uyumak için uzandım.
Çıkıyoruz he Acer.
He valla ya.Anlamadım.Daha vardı ama.
Bende anlamadım.Boşver.Yakında çıkar kokusu.
Neyse hadi iyi geceler gülüm.
Bana gülüm deme gülün ömrü az olur.İyi geceler.
Göz devirdim ve kendimi uykuya verdim...
Sabah
Beni Arif uyandırmıştı çünkü tahmini az sonra gidecektim.Yüzümü yıkamak için lavobaya yürüdüm.Yüzümü yıkayıp çıktım.Kendimi yatağımın üstüne atacaktım ki koğuşun kapısı açıldı.2 tane gardiyan koğuşun önüne geldi.
"Acer Oflaz Kurtuluş çıkıyorsun."
Gardiyanın sessiz ama sert fısıldamasıyla Arif'e döndüm son kez sarıldım.Daha sonra ise yüzüne gülümseyip valizimi aldım ve kapıya doğru ilerledim.Ben çıkınca gardiyan kapıyı kapattı.
"Ben bişey sorcam sana"
Diğer gardiyana dönüp konuşmamla kafasını 'ne var'anlamında salladı.
"Benim daha 1 ayım vardı.Nasıl çıkıyorum?"
"Böyle şeyler bize söylenmiyor bize sadece kişiyi çıkartmamızı söylüyorlar."
Onaylar anlamda kafamı salladığımda yüremeye başladık.
Biraz yürüdükten sonra dış kapıya gelmiştik.Kapıyı açtılar.Gardiyanın birine 'kolay gelsin'diyip çıktım.Bizimkilerse arabaya yaslanmış beni bekliyorlardı.Gülümsedim ve adımları hızlandırdım.Sonunda onların karşısında durduğumda valizimi yere atıp hepsine sarıldım.Can valizimi aldı ve arkaya attı.Can ve ben arkaya,Koza ön koltuğa ve Barın'da şoför koltuğuna olacak şekilde arabaya bindik.Barın sürmeye başladığı an kafamı Can'ın omzuna koydum.
"Nasıl çıkıyorum lan ben?"
"Valla bizde anlamadık ki yavrum."
"Neyse şuan takma bunları.Nereye gitmek istersin?ne yapalım?"
Sorduğu soruyla Barın'a dönüp gülümsedim.
"Eve gidelim.Acayip uykum var.Hem sultanımı da görürüm."
Barın onaylar anlamda kafa salladı.
Sultanım dediğim kişi Can'ın annesiydi ve ismi de Sultan'dı.Aslında bizim kendi evimiz var.Yani Barın,Koza ve benim kaldığımız ev var ama çoğunlukla Can'ların 2 katlı geniş mahalle evinde kalırdık.
"Ee bensiz bir boklar çevirdiniz mi?"
Gülümseyerek sorduğum soruyla hepsi gülümsedi.
"Sensiz derelerden su akmıyordu be yavrum..Nasıl sensiz bir bok yiyebiliriz?"
Gevşekce söylediği şeyle güldük.
"Valla ben bilmem yavrum.Yeri geldiğinde boklar yersiniz siz."
"E yeri geldiğinde dayak attığımız oldu."
Barın'ın konuşmasıyla ona döndüm ve yalandan dehşetle baktım.
"Nasıl?sakın bana Caner'i dövdüğünüzü söylemeyin."
"Söylemeyiz."
"Çok ufak bir yumruk."
Can 'söylemeyiz' derken Koza ise baş parmağını ve işaret parmağını yaklaştırarak küçük işareti yaptı.'Çok ufak bir yumruk' demeyi de ihmal etmedi.
Şuan evin önündeydik ve Sultanımızın kapıyı açmasını bekliyorduk.Sonunda açıldığında ağlamaya başladı.Bende yüzüne şaşkınca bakıyordum.
"Sultanım niye ağlıyorsun?"
"Seni özledim deli oğlan,neye ağlıyım başka?"
Cümlesini bitirince bana sıkı sıkı sarıldı.Bende onun beline kollarımı doladım.
İçeri geçtik ve bana 50 defa 'iyisin di mi'diye sordu.Bende bıkkınlıkla cevap verince daha da sormadı.Sonra ise kahvaltı yaptık ve uykum olduğu için uykuya daldım...
-----------------------------------------------------------
568 kelimee
Kontrol etmeden attım.Yanlışım varsa af ola.
Kendinize iyi bakın :)
Görüşürüzzz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane-bxb
HumorAdam yaralamadan hapse giren Acer aynı koğuşta kalan mafya babasını kışkırtmakda kararlıydı.