Bu gün Karadenize, Babanemlerin yanına, taile gidiyoruzduk.
Annem kızım, hadisene uçağa yetişmemizılazım, hadi geldim, anne geldim. Sonunda be kızım sanırsın,
1 Yılık gidiyoruz. Anne ya anneye ya nenmez küçük hanım, Babala ağaç olduk burda. Hadı herkes hazırsa, yola koyulalım yolumuz uzun.
1,30 saat sonra, uçağa bindik.Ben,biraz kendimden bahs edim.
Ben Aden 19 yaşındayım. İzmirde büyüdüm. Lise bitirib,
Ünüverste ye, başlıyacam yaz tatilinden sonra. Ben kenimi evin tek, çocuğu sanar ken, annemle baba'm yeni kardeş yapışlar ya. Bu yaşdan sonra uf ya, Annem 2 aylık hamile ,olduğunu öyendik. 19 yıldan sonra bir kerdeş, geliy evimize. Çok mutlular, ben bebekleri çok severim, bir gün bende anne olmak istiyorum. Anne'm ismi, Ayla 37 yasında ev kadını. Hala çok güzel herkes, bizi abla kardeş sanıyor, Ama biz anne kızız. Babam Murat 41 yaşında, Şirketimiz var. Babam Annemle severek. Evlenmişler babam aneme hergün. Aşkla bakıyo bende bir gün, böyle aşık olub, evlenmek istiyorum ya.Sonunda, uçagdan inib. Karadenize gelmişdik, bavuları alıb, yola koyulduk.
1saat sonra, köye gelmişdik, köy çok güzel ve serin idi.
Karadeniz çok serin, ve temiz havası vardı, İzmir kimi sıcak deyildi.
Sonunda köye geldik, Babanenle Dedemi, çok özledim. Babanemin ismi Selma Dedemin ismi Ali.
Koşarak onlara sarılıb, elerini öpdüm. Babanne ve Dedem hoş geldiniz, çocuklar. Murat ve Ayla Hoşbulduk, anne baba haydi girelim içeri, ayakda kaldınız,Her tatilde buraya geliyoruz. Ev 2 katlı, ve büyük bahçesi vardı. Ormana çok yakın köy 5 dak ormanada çok büyükdü kayıb olurdum.
Odalara gidib, eşyalarımızı yerleşdirdik. Odam çok güzel, ve ferah balkonu ormana bakıyo. İçimi ferahlatıyo, yeşili kim sevmez ki.
Babannem hadi sofraya, acıkmadınızmı çocuklar, aşağa inib ben kurt gibi, acıkdım babanne.
Babanne, Anne'me hadisene kızım, sen açıkmadınmı zaaten iki canlısın, geliyorum. Annemde sofraya oturdukdan sonra. Dedem Afiyet, olsun fedikden sonra, yemeye başladık.Yemek yedikden, sonra çay içib masayı toplamkda yardım edik. Gec o
lduğu içi herkes, odalarına dağılıyordu. Herkese iyi geceler deyi. Odama gidib kendimi, dolabdan pijama alıb, banyoya gidim üzerimi deyişıb, kendimi yatağa atarken. Bir kurt ulaması eşidim, biraz tedirgin olmuşdum, bura ormana çok yakındı, bolkondan çıkıb dışarı bakdım.
Hiçkimseyi görmedim, çok yorgun olduğum, içik kendimi yatağa atdım uyudum.Sabah herkesden önce durduğum, için kahvaltı ben hazırlamağa başladım, herkesi tek tek, uyandirmağa başladım.
Anne Baba hadı kalkın, sofraya babam. Günaydım güzel kızım, günaydın anne baba, deyib odada çıkıb. Dedem ve babannenin odanın girib, onlarıda uyundirdikdan sonra, sofraya gelmişdiler herkese, çay koyub sofraya oturdum. Dedem herkese, Afiyet olsun dedikden sonra başladık, babanem bu gün komşumuz. Aysel Damla geliçekler torunuyla beradedi, Annem tamam ane gelsinler,
Hem Adenle Damla iyi anlaşırlar belki,
Aden Anne Damal, kaç yaşında ki. Seninle aynı yaşlarda he, tamam belki iyi anlaşırig,2 Saat sonra, kapı çaldı ben bakarım deyib, kapıyı açdım. Bir kadım bir kızla karşılaşdık, babanemin dedikleri insanlar olmalıydı. Merhaba dedim sanirim, Aysel teyzeydi oda bana. Merhaba kızım, sen Selmanı torunu, Aden olmalısın. Evet hanım efendi, sizde sanırım Aysel ve Damla olmalısınız, kızım hamın ne Aysel teyze de bana, tamam aysel teyze. Buyrun kapıda kaldınız, içeriye girdikden sonra, herkes kanepelerde oturmaya başladıblar, ten olan kanepede ben ve o kızı, Damla oturdu. Merhaba ben damal senin adın ne, merhaba bende aden bende, tanışdığımıza memnun oldum, bende.
Aysel teyze, e kızım kaç yaşındasın, 19 yaşındayım, aysel teyze. Benim torunla aynı yaşdasın demek, ne okuyorsun kızım. Mimarlık okuyacam bu yıl inşAllah, Aysel teyze inşAllah, kızım inşAllah. Daml'yla oturub konuşdu iyi bir kızdı, numaralarımızı telefonlara kayıt edik. Biraz oturdukdan sonra, dama'lar gitdiler bende odama. Gidib kitab okumaya başladım, Akşam olumca bahçeye çıldım, bahçede salıncaka doğru ilerledim.
Hava karanlıkdı, yine kurt uluma sesler geldi, bu sefer çok yakınsa idi.
Annem Aden eve gel saat geç oldu, cebimdeki telefonu çıkardıb, saate bakdım 23:29 idi. Baya gec olmuşdu eve doğru yol alarken bir ses esidim, arkamı dönüb bakdığımda kimse yokdu. Eve girdikden sonra ,herkesi iyi geceler deyib odaya girdim, dolabdan pijamalarımı alıb labaoloya getdim.Pijamalarım giyib, yatağa yatar yatmaz uykuya daldim.
Sabah annemleri uyandirdi beni, Aden kalt artı kahvaltıya. Kalkıb labolboya gidib işlerimi görüm dolaba gedib, kiyafet bakmaya başladım,
Aşağıya indikde, herkese günaydınlar faslından, sonra keçdik. Dedem Afiyet olsun dedikden sora başladık,
Baba hayatım bugün kontrolun vardi diyilmi. Evet hayatmım yemek yedikden sonra gideriz, ben konuşacaken telefonum çaldı. Arayan damalaydı, telefonu açdım Alo aden müsayitmisin, müsayiyim noldu ki,
Bu gün bize gelirmisın lütfen olur, gelirim telefonou kapatıgdan sonra.Anne baba efendim. Aden ben bu gün damlalara gide bilirmiyim, gidebilirsin kizım tamma baba.
💖○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Ilk kıtabı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.