+18
Wc den çıkarken, ser bir bedene çarpdım. Başım yukar kaldırdıkda, bu beni izleyen çoçukdu, birden dudağımın üstünde bir baskı hisetdim. Beni öpüb geri çekildi,
"Benim Adım Ateş, seni ismin ne küçüğüm, Aden diye bildim sadec".Damarlı elleriyele belimden tutup beni duvarın arasına aldı ve kafasını boynuma gömdü. Erkeksi sesini duydum.
"Çok güzel kokuyorsun Aden"
Ben cevap vercek gücüm kalmamışdıken, Ateş damarlı eleriyle kalçam koyub beni kendine çekib kalçamı sıkmağa başladı.
"O kadar güzelsin ki. Benim ol bu gece Aden. O ela gözlerin sadece bana baksın"
"Ateş..."
"Efendim güzelim"
"Bu gece seninle olmak istiyorum, sana ait olmak istiyorum Ateş"
Bir anda dudağıma yapışmasıyla vücudum alev alev yanmaya başladı.
"İliklerime kadar hisetmek istiyordum"
"Kucağima gel"
Damarlı ellerini kalçama koyup kucağina aldı beni. O kadar serdiki ekekliğini hisediyordum.
Öpüşerken yatağda götürdü beni.
Yavaşca üstüme uzanıdı ve kahve gözleriyle bana baktı. Kahve bu kadar güzel gelmemişdi gözüme.Sanki bu anı bekliyormuşuz gibi soyunduk. İç çamaşırla oda baksırıyla kalmışdık, ilkez bir erkeğı böyle çıplak görüyorum.
Beni sertçe öpüşmeye başladık, dili dilimi ağzıma içine itdi hafifçe inledim.
Dudağimdan çekilib boynumu. Öpüb işırmağ başladı, sabaha mosmor olucakdı, belkide hatırlayacağım son şey bile morluklar olacakdı .Damarlı elleri sütyiyenımı kopçasın, açıb odanı bor köşesine atdı. Damarlı elleriyle, göğsümü elerine alım sıkmaya başlaı, bu beni dahada tahriş etdi.
Nefesi göğüslerimde his edim, bir eliyle sıkıyo bir bebek edaysıla, enmeye başladı, göğsümden inib. Göbek deliyimi yaladı sonrada, kalçama doğru ilerledi damarlı eleri."Küloyumun çıparıb yere atdı"
"Ben imiçinmi ıslandın sen"
Tamamıyle çıplak kalmışdım karşısında, bacaklarımı birbirine iyice bastırdım. Elleriye bacağıms okşamağa başladı, sonrada yukarıbkalkıb, dudaklarımı öpmeye başladı kulağimda nefeini his ediyordum. Benimle bu bu gece olmak istermisin küçük kız, basımı usul usul saladım. Oda hafıfçe gülümsedi o, zama baçakların aç baklaım güzelim. Baçaklarımı iyice aralayıb, vejinama doğru eyildi. Ne yapaçağı beliydi, oysaki. Elleriye vejinama okşayıb hafifçe öpeye başladı, elini vejinama dayayıb, hazırmısın küçügüm dedi.
Bir anda dilini içime itdirdi. Zangır zangır titriyordum, zevk den nerdeysen öleçekdim.
Dilini içimden çılarıb, hafifçe öpüpdü.
Parmaklarını vijinema girişine dayayıb, içime itmesiyle inlemem bir oldu, içimde gel git yapıyordu.Çok darsın küçüğüm, Ateş dedim inleyerek.
Bir daha isminle inle.
"A- Ateş"
"Ateş seni istiyorum".
Ateş neyi istiyorsun güzelim. Seni istoyorum, bu bir cevap deyil. Güzelim Ateş sen içimde istiyorum. Bu dediyime tatmin olmuşdu hafifçe gülümsedi.
Ellerim baksırın gidi, baksırı çıkarıdı zarzor yutkundum, çok büyük'dü erkekliği.
Yanıma gelib dudaklarıbı öpüb gögsünü tomurcuğunu ısırdı acıdan inledim. Kulağima yaklaşıb hazırmisın bebeğim, erkeğlini kadınlığıma, girişine dayayıb evet sanırım başlıyorduk.Erkeğliği kadınlığima değdirip aninde içime sokdu.
Ahh diye inledim.
"Canın acıyor mu güzelim?"
"Hayır devam et"
İçimde erkekliğini oynatmaya başlayınca hissettiğim acıyı unutmuşdum, aksine. Zevkden ıslanmaya başlamışdım.
"Aden.... ıslanmişsin benim için ıslanıyorsun!"
Bu durum Ateş'i dahada zevk veriyordu.
Ateş geliyorum, titremeye başlamm
ışdım."Gel Aden! Hadi orgazımı ol güzelim".
Ateş içimden çıkdığı anda orgazm olmuşdu. Zevk doruk noktalarını yaşıyorduum şu an.
Nedenini bilmiyorum ama, ateşin gözleri kırmızı olmuşdu. Bunu boş verib, zevkle inlemeye başladım.
"Çik kuçağıma"
Kucağına çıkıp erkekliğini tekrar vejinama yerleşsirdirdim. Olduğundan daha hızlı ve sert darbeler atıyordu.
Orgazm olmağa za klmıştı."Ahh geliyorum"
"Ateş ahh, hadi içime gel".
Ikimizde inleyib boşaldık, yatağa yatıb çok güzedin, dedi. Ateş sende çok iyidin, dudağimdan öpüm üstüme çarşafla örtdü. İyi geceler güzelim, iyi geceler ateş
Sabah uyandığımda kafab ağrıyordu, odaya baktığımda. Burası benim odam deyildi, odaya göz gezdirirken. Birini yanımda uyuduğun analadım, uatağa baktığımda oda bende çıplakdık. Biz ne yapışdık, ilkimi tanımadığim bir adamamı vemişdım. Odanı her yerinden kıyafetleini, toplayıb giyinmeye başladım. Yatağa baktığimda kan vadı, gözlerim dolmuşdu yavaş adımlara, odadan ayrıldım. Ağlayarak asansöre minib, aşağı kata basdım. Barın otelindeydik, hızlıca bardan çıkmışdım, taxsi bulu eve doğru gidim.
Eve girince sesice odama doğru ilerledim. Aynada kendime baktığımda her yerim, mosmor olmuşdu ben bunu nasıl yapa bilmişdim, hızlıca dolaba gidim iç çamaşır pijema alıb banyoya gidim. Kuveti suyla doldurub ,kuvete oturdum vucudumun her yeri. Morluklar doluydu boynum, göğüslerim her yerim mordu, 1 saat duşdan sonra odaya gidim. Yatağ uzanıb, uyumağa çalışdım, yatağda otrafa butarafa firlansım uyuyamıuotum. Odamın kapısı, açıldı annem babam odaya girdi. Günaydın güzel kızım, günaydı anne babam, kızım noldu san ne bu halin.
Ben dün partiye gidmişdim ya, e nolmuş biri içkim alkol katmış, ağlayarak konuşdum, sabah kalktığımda oteldeydim y-yanımda birisi vardı, anne baba ben, ben çıplakdım ordan hızlıca ayrılım. Ben böyle olsun isdemedim, babam bana sarıldı hıçkıra hıçkra ağladım, ben böylebolmasıni isdemedim. İlkimi bor başka adama vermek istemedim. Tamam babaçık ağlama artık olan olmuş, olana ölüme çare yok. Hadi sen uyu istersen, çok yorgun görünüyotsun,Annem baba aşağıya inib aralarınsa konuşdular, hayatım hiç kimze senin gibi yapazdı, namusunzu kirletin deyib. Evden kovadın, ben yapama o beni canım kızım yapmış bir hata, yapış biz büyük olara ona yol görsetmemiz lazım
Telefonum çalıyordu, sabah sabah kimya beni arayan saate 08:45 de telefona bakdıgımda, arayan damlaydı. Alo kızım nerdesin sen, bir laboboya gidicem dedi. Yok oldun ortalıkdan, damlasusarmısın biraz aden senin sesin niye kötü, noldu sana damla bana gelirmisın çok kötüyüm tamam giliyorum. Biazdan ordayım, tamam 15 dak, sonar adamın kapısı çaldı. Noluyu aden sama ne bu halin, damal ben dün birinde bakretimi verdim. Nasıl olur bu bilmiyorum dün, wc gidim ordab birisi beni öpdü, sabah kalktığımda yatakta çıplakdım, aden sen korundundim. Ben bunu unutum, ya hamile kalırsam ya kızım kim ilk sexde hamile kalır ki.
Kalma değilmi, ben bor cana kıyamam klamasınYazardan.
Sabah kalktığımda, başka odadaydım. Ben burda napıyoru odaya bakıb, bakışlarımı üzerimde gezdirdim. Ben napışdım, biriyle olmuşdum bu nasıl olur. Ben boriylemi yatım yatağa baktığımda, kan vardı o hayır bakire biriyle olmuşum. Ekini aklına uyubda bara gelen lafamı sıçayım. Eve gidib odama girdim, kız korumuş olsun yoksa kurt adamın bebeğini taşımak çok zor olur onun için. Duşa giri odaya girdim. Bu kiz kimdi, ben kime mühürlendim. Kafamda milyontane soru vardı, saate baktım 07:35 di, biraz uyusam iyi oluçakdı. Odaya gidib uyumağa başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.