Ateş gelmedikmi, ben çok yoruldum. 2 dakaya ordayız, bir süpriz diye tuturdun gidiyorusun ya, biraz dinlenenlim ben çok yoruldum. Ateş yanıma gelib, birden beni kucağına aldmasıyla çılık atmam bir oldu, napıyorsun ateş indir beni diye bağıtdım. Kızım kulağımın dibinde az bağır sağır oldum senin yüzümden benmi dedim. Beni kuçağına al diye, hem ben çok ağırım indir beni belin ağrır senin, ne ağırı'be kuş kadarsın hem unutuyorsun ben bir kurt adamım. Yani ben çoka ağırlık kaldıra bilirim, hem sen nasıl hamilesin kızım çok hafifsiniz siz, aden birden bağırdı ne hafifi be, fil kadar oldum. Bebeklerin yüzünden çok kilo alıyorum ben çok çirkin oldum. Ateş kobuşdu ne çirkini kızim hala çok güzel ve sexsin kilo almak sana yakışdı, ateş konuşarak yürümeye başladı, bir kaç daka sonra bir eve doğru ilerledik beni bir evin önünde yere indirdi. Ev çok güzel 3 katlı bir evdi, Ateş burası kimin? evi diye sordum. "Burası bizim evimiz" bizim ev derken, sen ve bebeklerimizle yaşayaçağımız evimiz. "Güzelim" içimden güzelmiyim gerçekden diye keçirdim, ateş hemde çok diye cevapladı. Bir kaç daka sustukdan sonra konuşdum, ve bakıb ateş burası. Çok güzel bir yer hem ormada, sesiz kalabalıktan uzak ve temiz havası var.
( Ev bu )
Ateş konuşdu, hadi 3 katlı siyah ev girelim deyib evin kapısın dağru ilerledik. Kapıyı acıb ateş konuşdu ilk sen gir evimize, deyib besmele çekıb, ilk sağ ayağımı atıb içeriye girdim. Kapıdan geçerken, bir kordordan geçib salona girdik. Salon siyah ve giri ağrığındaydı bu benim en sevdiyim renglerdi, salonun uzun her yeri cam pencereler çok güzel mazarası, insanin içini açıyordu.Hadi evi gezleim. "Güzelim" dedi, aslında ev 4 katlıydı gel 1 katan burdan başlayalım. Bende tamam deyib, evi gezmeye başladık burda, salon sonra mutfak olduğu düşündüyüm yere geldik. Kapıyı açdığında mutfak oldugünü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.