10 ɓölüm

960 21 4
                                    


Ateşle bahçede oturdurub, sohbet edikden sonra, ateş gidi. Bende eve gitdim, otirma odasıma gidib. Bir filim bakmak istedim. 1 saat 45 dakdır filime bakıyordum, hava kararmağa başladı, telefonumu alıb saate bakdım. Saat 21:30 du çok uykum geldiği için odama gidib uyudum.

Sabah erken kaltdım, banyoya gidib duş aldım. Üzerimi giyib, telefona saate bakdım, 05:45 di aşağıya indim koca göneyimle, canım çok sıkılıyordu napsam deye fikirleşdim. Aklıma ormana gidmek geldi, hızlıca ayakabılarımı giyib evden çıkdım.

Patika yolundan, ormana girdim. Orman biraz karanlıkdı, yavaş yavaş yürüdum. Ormanda kuş sesleri geliyordu, biraz yürüdükden sonra bir dere oduğunu fark edim.

 Ormanda kuş sesleri geliyordu, biraz yürüdükden sonra bir dere oduğunu fark edim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzeldi, çok eşsiz güzelikdeydi. Birden bir dal, kırılması sesi eşidim neydi bu, biraz ürkmeye başladım. Sesler dahada uakından gelmeye başladı, bu ses neyin nesiydi. Birden arkamda, bir şeyler his edim, arkamı döndüğümde, bir kurt gördüm. Korkudan yavaş yavaş geri gidmeye başladım, kurt bana gelmeye başladı, ben nasıl kaçacaktıb bu göbeke, diye fikirleşirken, kurt dönüşmeye başladı.

Bu bu Ateşdi,  birden bana bağırmaya naşladı, yada külremeye. Senin burda ne işin var Aden, bana hemen cavab ver hemen, ben sadece dolaşmak isdesim, ya nevar bunda. Ne var bunda dimi, kızım sen ben delimi edecen, ya ben olmasydım ya başgası osaydı ya sana bebeklere birşey olsaydı. Sen nasıl düşüncesis ola biliyorsun, bu ormanda milyontana yaratık var, ya size zara verselerdi. Aden ağlayarak, ben özür dilerim, sadece biraz gezmek istemişdim. Kötü bor noyetim yoldu ki, aden senin kötü bir niyetin olmaya biler, ama burda uaşayan canlıların ola bilir size zaraz vere bilirler. Birdaha bu ormana, te başına girme tamam mı tamam, ateş eve gide bilirmiyim, ben yorudum biraz. Ateş tamam hadi gidelim, ateş beni eve bırakdıksan sonra, odama gidib uyudum. Uyandıkdan sonra komedin üstündeki telefonumu, alıb saate bakdım 14:23 dü, çok uyumuşum, banyoya didib işlerimi görüb, kiyafetlerimi deyişib, aşağıya indim.

Mutfağa gidib birşeyler, atışdırdım. Sabah annemer, geliyordu, dedmler tarlaya gidib ekin ekiyorlardı, bende gidib mutfakdan onlara yemek hazırlamaya başladım, 2 saat yemek yapısdım, sabah annemler geliçek diye, sarma sarsın dolaba koydum, sonrada un su duz yoğurt yumurta tezkaha koydum, hamur yapdıldan sonra puaça yapağa başladım. Puaçaları firına atıb bişmekerini gözledim, pişdikden sonra yezgaha koydum. Bende mutfağı toplayıb bahçeye çıldım, salınçağa doğru yürüdüm, birden ateşi gördüm yanıma doğru gelmeye başladı. Selam aden, selam ateş noldu hić, sizi özledim gelemez miyib, yanaklarım kızarmişdı g-gele bilirsin dedim, alah kahretsın ki, kekelemişdım.

Sana birşey deyecem, de bakalım ateş sabah akşam benile ormana gelirmisin sana birşeyler görsedeçem, ne gòrsedeçeksin ateş, süprız ama saba anemler geliyor, sabah akşam herkes uyuduldan sonra, gideriz olmaz mi olur sabah giderik onda. Ateş elini karnımı okşayıb, ben gidim ozaman, kendinize dikat edin. Hoşçakal ateş, hoşçakalın.

Ateş gidikden sonra, masayı kurmaya başladım, dedmlerin gelmesin 10 dak vardı, yemekleri ısıdmaya başladım. Birden kapı çalmaya başladı, kapıy açdım dedemler gelmişdi. Hoş geldiniz babanne dede, hoş bulduk torunum hadi, sofraya yekler soyutmayalım. Dedem ne zahmet etin kizım, sen 3 canlısın biraz kendine dikat edsene, dede hasta deyilm, sadece hamileyim birşeyler olmaz bana.

Dedem afiyet olsun dedikden sonra, yemek yemeye başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dedem afiyet olsun dedikden sonra, yemek yemeye başladık. Babannem e sabahmı geliyo bizimkiler, evet babanne sabah geliyorlarmış, gelsinle özledim oğlumla gelinimi. Sabah geliy babanne özlemini giserirsin onlarla, yemek yedilden sonra masayı topladık, herkese iyi geceler diyib odama gidim.

Odama geldiğimde, ateş odamdaydı, senin ne işin var odamda ateş. Sizi özledim hem bu gün burda sizinle uyucam ben. Bizimlemi, evet seninle bebeklerimizle birlikde, dolabdan pijemalarımı alıb banyoda giyinmeye başlasım. Uatağa geçik uzanaya başladım, atesın eli karmını yavaş yavaş okşuyordu, ben mayişmaya basĺsadım, uykum gelmeye başladı. Gözlerimi yavaş yavaş kapanmaya başladı, ateş kulağıma fisıldamaya başladı iyi geceler presen, bende uykulu halimle, iyi geceler ateş dedim, ve gözlerim kapandı.

Sabah uyandığımda, yatak boşdu sanırım ateş erken uyanıb gidmişdı. Karnıma dikat edib, yatakdan kalkıb banyoya gidin işlerimi görüb geldim. Yatağımı toplayıb aşağıya indim, babannemlere günaydın deyib, masayı kurmaya başladık, masyaı kurdukdan sonra kapı çalmaya başladı.

💖○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

KURT ADAM'DAN HAMİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin