Tam 3 hafta keçdi, damlayla çok iyi anlaşıb eyleniyoduk. İyik var o bar olayından sonra, kendimi iyice toplamışdım yatağdan kalkıb banyoya gidib duş almağa, başladım duş aldıkdan sonr, kıyafrtlerimi giyib saçlarımı kurutum. Aynada kendime baktığımda kilo, almışdım hafifçe göbeyim çıkmışdı. Elimi hafifçe karnıma koydum, aklıma 1 aydır regle olmuyorum geldi gözlerim doldu.
Hızlıca odada çıkıb, hızlıca aşağıya indim. Anne anne nerdesın, mutfaktayım noldu, annnemin yanına gidim ona sarıldım annem benden ayrılıb, kuzum neden ağlıyorsun sen.
A-anne ben, 1 aydır regle olmuyorum ya ondan hamileysem, şışt sakin ol, gel gebelik test yapalım sen odaya çık. Bende geliyorum, ben odaya çıkıb annemi bekledim 2 dak sonra, gebelik testle içeri girib bana uzatdı, hadi gid yap bakalım. Annemin elindeki test'i alıb labaoboya gidim. Test yapdıkdan sonra odaya gidib, annemle bekledik 10 dak sonra test alıb bakdığımda, ağlamağa vaşladım iki çizgiydi. Ben bilmediyim tanımadığıb bir adamdan, hamileydim. Anneme gidib sarılarak ağladım.Yatağa keçib, otuduk şimdi ne yapıcam, annemin sesiyle ona döndüm. Kızım aldıraçakmısın yoksa, doğuraçakmısın anne ben yapamam, ağlayarak bu bebeyi öldüremem. Bu vebalin altında kalam o küçük cana kıyama, bu bedeli ona ödedem. Kızım sabah doktora gidelim test belki doğru deyil, kafamı oynatım sabah doktora gidelim dedim. Annecim istersen sen uyu, tamam anne, annem odada çıkdı. Elim istemsiçe karnıma koyub okşamaya başladım. Ben seni her seyden koruyacağim, en büyük hayalim. Anne olmaktı sevdiğim, adamdan ama gel gör ki, bilmediym bir adamın bebeyini taşıyorum, boynumda acı hisetmeye başladım elimi karnımdan çekib, boynumu ovalamaya başladım bu ağrıda neyin nesiydi, kafamı yastığa koyub uyumağa çalışdım uyumağı başardımda.
AŞAĞIDAN
Ayla hanım aşağıya inib, koltuklarda oturub düşümye başladı. Kızı çok küçüktü nasıl hamile kal bilir, kapı çaldığında damla olduğunu gördü. Hoş geldin kızım hoş bulduk, Ayla teyze aden yukardamı gel keçelim salona, aden uyuyor kızım. Murat gelince size birşeyler, konuşmak istiyorum tamam ayla teyzen koltuklara geçib oturduk 5 dak sonra kapı tekrardan, çalmaya başladı Ayla hanım kapıyı açıb mirat beyi görünce. Hoş geldin hayatım, hoş bulduk karıcım, noldu sana neden rengin betin atmış senin. Keçelim salona konuşamıl, sen ve bebek iyimi biz iyiyizde konu aden noldu. Benim güzel kızıma, oturda konuşalım Ayla teyze bizinle ne konuşacansın. Ayla konuşamğa başladı konu aden, bu gün ağlayarak yanıma geldi. Biraz kilo almış, Murat e bunda ne var ki. Murat bir konuşmağım izin ver, buyur hayatım konuş dinliyoruk. Bir aydı regle olmuyormuş, dama konuşdu y-yoksa hamilemi. Ayla hanım kafasını oynatark, ben bu gün gebelik test yapdırdım. Iki çizgi çıkdı, yani evet benim kızım hamile. Murat bey şaşkınca bakıb bu nasıl olur, benim miniyim nasıl hamile kalır. Damla konuşmasıyla ona döndük, bebeyi aldıraçakmı, yoksa bütütecekmi, ben konuşdum aldırmak istemiyor. Zarzor uyutum ağlamakdan helak oldu, dama geç oldu sen burda kal, istersen. Yok Ayla teyze arabayla gelmışdım, eve gidmelazım sabah annemler geliçek, onlar karşılamam lazım tamam kızım damala konuşdu ben gidiyim artık. Herkese iyi akşamlar, iyi aşkşamlar kızım deib kapıyı örtüb içeri girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.