Ateşden
Aden efendim Ateş pişmanmısın diye sordu, neden pişmanmıyım ateş. Benden hamile oduğun için, eğer pişman olsaydım karnımda bebekler olmazdı. Yani pişman deyilim ateş, yine olsaydı yine yapardım.
Aden ben sana birşey diyecem. Ama nasıl diyeçeyimi bilmiyorum.
Söyle ateş noldu?
Aden şey ney ateş noldu, sen normal hamile deyilsin ya, e nolmuş normal hamile deyilsem. Aden deyeçekerim şey seni üze bilir, ateş bebkleri istemiyormusun, aden öye bieşey deyil bu. Seninle ilgili, "Aden sen bebekler yüzümden öle bilirsin".
N-nasıl yani ?
Aden sen normal hamile deyilsin, bir kurt adamdan hamilesin. Nasıl anlamıyorum nasıl ölücem, adem sen bir insansın. Doğum yaparken, ölmek şansın yüzde doksan beş, ya ölmesem ölmek, şansı çok az. Ben ölmek istemiyorum, dedim. Ya beş fayizi deye sordum eyem ki, kurt deniya hala kanımda ise yaşaya bilirsin. Kurt denyası ne diye soruşdum, biz seninle sevişdik ya, utanarak kafamı yere eydim. Ateş çememden tutup hafifçe yukarı kaldırdı, utanma bemden diye kulağıma fısıldadı. Konumuza geri dönelim, kurt deniyası, benim denyam senin kanındaysa, doğumda ölüb yeniden doğa bilirsin. İnsan formunda deyil. Ama kurt kadın olarak doğa bilirsin, ya kanımda deniyan yoksa öluçekmiyim ben. Ateş konuşmaya başladı." Ben asla senin ölmene izin vermem, seni yen bulmuşken asla".
Ateş ben çok yorgunum uyumak kistiyorum, uyu ozaman aden. Ateş sende bizimle uyurmusun, Ateş boraz düsündükdem sonra, olur uyuyalım dedi. Yatağa uzandık, Atesın göğsüme kafamı koyub, yavaşça mayışmağa başladım. Bir kaç dakika sonra cenin pozusyonun aldık.
Tam tamıma, 2 saat uyumuşduk. Uyandiğimda ateş ben izliyorsu. Günaydın dedim, günaydın güzelim, saat kaç diye saate bakdım. 18:30 olduğun gördüm akşam olmuşdu. Ateş konuşaya başladı ben gidesen iyi oluçak, yine gelicem sizi görmeye tamam'mı basımı onaylayıb tamam dedim. Ateş gidikden sonra, banyoya gidib işlerimi görüb, odadan çıkıdım merdivenlere ilerledim. Aşağıya inidim, mutfaktan sesler geliyordu, hemen gidib, dedmlere günaydım dedim. Babaannam ne günaydını kızım akşam olmuş, çokmu uyudum ben, babannem kızım sen yüklüsün ve yol yorğunusundur, hadi gel yemek yiyelim. Sofar otuduk, afiyet olsun faslımdan sonra yeklerde yiyib, mutfak toparladık. Dedem konuşmaya başladı, annemler ne zaman geliyrlar, 2 gün sonra dede geliyorlar. İyi gelsinler o zaman, kızım sen nasılsın benekler nasıl. Iyiyim dede biraz yoruluyorum ama idare eder. Tabi yorulursun kızım sen 3 canlısın normal bu, biraz konuşdukdan sonra, odama gidib pijemalarımı giydim.
Yatağa uzandım, elimi karmıma koyub okşamaya başladım. Elimin altımda teme his edim, çok güzel bir duyguydu, bu karnımda iki can olması, annelik çok güzel birşeydi, bazı insanlara doğurmakla anne olumuyordular. Annelik kutsal birşeydi, ve bende anne oluçakdım bir kaç ay sonra. Uykum geldiyi için uyumaya başladım,
Ateşden
Gece odaya, geldiyimde. Aden uyuyordu, bende yanına gidib, yatakda uzanıb. Yüzün dikatli izledim, kahve uzun saçları, ela gözleri, dolgulu dudakları ben benden alıyordu. Hamilelikden dolayı biraz kilo almısd, kalçası ve göğüsleri belirgenleşib büyümüş ve çok sexsi görünüyordu göümr. 19 yaşına olmasına bakmayrak çok güzeldi, uykum geldiği için yanında uyudum. Sabah erkende odadan çıkbıb, ormama doğru ilerledim. Aden çok güzeldi onunla evlenib, yanımda hiç ayırmayaçaktım. Eve gelib hızlıca duş aldım,
Adenden
Sabah uyanıb banyoya gidib duş aldım. Bornozu giyib, odaya gidim, dolaba gidib rahat giysiler alıb üzerime keçirdim. Yatağa baktığımda yan tarafı bozulmuşdu, sanırım gece ateş gelmiş olmalıyd. Yastığı alıb kokladım, bu ateşin konusuydu, ıslak toprak kokusu beni benden alıyordu. Yatağı toplayıb aşağıya indim.
Kahvaltı yapdıkdan sonra, bahçeye çıkıb, salınçak oduğu yere gidib salınçakda oturdum. Karnım çok hızlı büyüyordu, yakımda fil kadar olurdum ben. Birden bir ses duydum, dönüb baktığımda kimse yokdu. Birden yanımda bir beden his edim korkmuşdum. Niye sesis sesi geliyorsun Ateş ödüm kopdu, beden başka hiç kimse sana yaklaşamaz güzelim korkmana hiç gerek yok. Niye kimse yaklaşamaz kalkan mı var üzerimde. Öylede dene bilir, nasıl yabı senle ben mühürlüyüz ya benim kokum senin, üzerine sinmiş. Bir başka kurt yada her bir canlı sana yaklaşamazlar, sakın korkma tamam mı, tamam Ateş dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Loup-garou✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.