Kapıya gidib açdım, anemleri görünce çok sevindim tam 2 haftadır, görmüyordüm onları dikatli bir şekilde önce annemi sonra babala sarıldım.
Anne baba sizi çok özledim, bizde seni ve torunlarımızı özledik. Dedemlere gelib annemlere sarıdı, hadi kapıda kalmayın içeri geçelim. Içer geçdikden babannem konuşdu, hadi sofraya yoldan gelmişsiniz, aç olmalısınız hadi sofraya.
Herkes masaya keçeib oturduk, dedem herkese afitet olsun dedikde sonra kahvalt etmete başladık.
Kahvaltı edikden sonra masayı toplayıb, salona geçib koltularda oturduk. Baba konuşmata başladı, nasılsın kızım torunlarım nasıl, iyiyiz baba ikizler günden güne büyüyorlar. Baba e sizler nasılsınız, bizde iyiyiz şukür Allaha, iyi olun anne sen nasılsın kardeşim nasıl.
Annam iyiyiz kızım, kardeşinde iyi 7 aymıza az kaldı, günden güne büyüyor çok haraketli, sana hamileyken böyle deyildi, çok sakitdin ama doğduğunda, çok haraketliydin, sanırım kardeşinde hamileliyimde çok haraketli, doğduğunda sesiz oluçak.
Anne ya ben napiyi çocukdum o zaman, e kızım torunlarım napıy 3 aylık oldukları için azda olsa, haraketlenmelerini his ediyorum. Çok güzel bir duygu, içimde iki can karnımda yaşam sürmesi, kızı ilk sana hamile olduğumda bende böyle olmuşdum. Evet çok güzel bir duygu, İnşAllah anne olmak isteyen,bütün kadınlara bu duyguyu nasip etsin İnşAllah. Amin, anne Amin,
Bizaz oturub konuşdukdan sonra, annemler nasıl Ateşı nasıl söyleyeçe diye kıvaranirken babam bu kıvranmadı, görünce ne söyleyeçeksen söyle kızım. Baba anne ben size şey, ney kızım dilin altındakı baklayı çıkar ve ne söyleyeçeksen söyle.
Baba anne ben, Ateşıle konuşdum, kızım ateş kim. Baba ateş benim yani çocukların babası, ben buraya gelince konumu almış. Benimle görüşb konuşduk, ne zaman seni görübde konuşdunuz. Baba benim canım çok sıkılıyordu, beden ormana dolmaya gidim. Ormada dolanırken bir dere gördüm, oraya gidim. Bir ses eşidim, arkamı döndüyümde bir siyah kurt gördüm, kurt bir insana dönüşdü, ve o adamı tanıdı ateşı, ilk gördüyüm adamı. (Babalar ateşi ormada deyilde benim odamada girib, yatağımda oturmuş beni izlediyini söyleseydim ve beni buduğunu. Babama şöyleseydim ateşın şimdi bulduğu, ilk yerde öldürmüşdü ve bebeklerim babasıs kalmışdılardı.)
Kızım sen delirdinmi hamile halınle ormada seni ne işin var, ya sana ya bebekler birşey olsayd, ya o adam size zara verseydi kim. Baba ateşmi bize zarar verçekdi, kızım hiçkimseye güvenme sana birşeyler yapa bilirdi. Baba ben hamileyim bana ne yapa bilir ki Allah aşkına, hem ateş öyle biri deyil. Bana zarar veremez, babam konuşmaya başladı, kızim nerden tanıyorsun 2 günde tanıdığın adamı.
Baba Ateş bir kurt adam, ve biz bir birimize mühürlüyüz. Ateş benimle konuşur ken mühürden bahs etdi. Mühür kurt ve insan arasında bir nevine aşk ve bağlılıkmış, yan bana birşe olursa ateşın. Ilk kurt adama dönüşdüğu kimi, kemileri kırılmış. Kızım bana mühürü başdan anlat baba ateş sana benden daha iyi anlatır. Ben bu gün hem sizi ateşle tanışdırmak istiyorum. Annem ay damadımla tanısıcağız yaşasın diye sevinirken anne diye susturdum. Anne siz yorgun deyilmisibiz gidin biraz dinleni, akşam ateşle görüşücem hadi sizde gidin dinlenin.
Babam hadi karicım gidib, biraz uyualım yoldan geldik biraz dinlenelim.
Odama gidib, yatağa başlıdına sırtımı dayayıb. Eleimi karnıma atıb, konuşmaya başladım, bu gün annemleri babanızla tanışdıracağim, siz babanızı çok mu seviyorzunuz, eliminbaltında haraketlik his edim. Sanırım biri babasına çok düşkün oluçan. Birden telefonuma bir bildirim geldi, telefonuma baktığımda Ateşden mesaj gelmişdi. 16:45 hazır ol seni almaya gelicem deye, birşey yazmışdı. Bende, tamam yazıb yoladım, saate baktım 14:00 du hızılıca yerimden kalkıb dolabadan rahat kiyafat alıb yatağa bıraktım. Banyoya gidib küvete ilik su doldurdum, ve kiyafetlerimi çıkartıb kirli sepetin atıp, hızlıca ve dikatli şekilde küvete oturdum.
Telefonuma ses geldi, Ateş yine mesaj atmışdı napıyorsun diye bende dudağımı ısırıb, adam kuduraçaktı ama neyse diyib.
Fotoğraf çekib Ateşe yoladım.
Ateşden bir mesaj geldi, sizin yanınızda olmak için nelerimi vermezdim diye yazmışdı.
Duşdan çıkdıgımda, saat 14:45 di uzerimde ki bornozla yatağa doğru ileledim. Uyukum olduğu için telefonu alarmı 16:20 koyub, kafamı yastığa koyar koymaz uyudum.
Birde telefon sesini eşidim, neydi bu birden alarmın sesi olduğunu duyunca yerimden kalkdım, dikatli bir sekilde banyoya gidib işlerimi görüm dolabadan kiyahatlerimi alib giydim.
Telefinumu aliɓ aşağıya indim. Babamlara uyuduğu için mesaj yazıb kapıya doğru ilerledim. Kapının yanindakı pufa oturub ayakabılarım giymeye başladım, evden çıkıb ateşe mesaj yazaktımki. Birden ateşi görmemele bir oldum bana doğru gelib sarıldı. Merhaba ateş, merhaba güzelim deyib, sonrada eyilib karıma iki öpüçük koyub, merhaba ikizler dedim. Ateş ayağa kalkıb nasılsınnız diye sordu bende iyiyiz diye cevab verim. Ateş bebekler sen yormuyor dimi yok bizaz yoruluyorum ama iyiyim, he tama, ateş biz nereye gidiyoruz, süpriz hadi gidelim.
Ormama girdikde, biraz yürüdükden sonra, dün geldiyim dereye geldik, ateş biz buraya neden geldiki. Biraz sabret dedi, derenin yanında bir köprü olduğunu fark edim hadi körpüye doğru ilerldeik. Ben bunu dün nasıl görmedimdeye içimcen kobuşdum. Ateş birden konuşdu, dün akşam yapıldı köprü burdan yoktu nasıl duymuşdu beni senin seni duyua biliyorum seni içindeki sesini duyuorumdiye dedi. Sen benim kafamsakı sesleri duya biliyormusun diye sordum evdet diye cevapladı, garip dedi. Bu garip deyi bu bir mührün gücü e ben neden duyamıyorum senin sesini onda, benim kafamdaki sesi duyman için beni önce öpen sonrada elimi tutman lazım diye cevap verdi. Yanağınsan öpüb geri çekıldim e neden duymuyorum sesini, çükim yabağımdan deyil. Dudağımdak istekli bir şekilde öpmen lazım dedi. Utandığımdan lafı deyişdirmeye başladım, e senin bana süpizin varı nerde diye sordum.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Manusia Serigala✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.