Anneler bebek, kontrolüne gidiler. Bende babanemi sofrayı, kaldırmakda yardim edib. Evde çıkdım Damlaların kapısına gidib, kapıyı çaldım 1dak sonra, kapı açıldı damla. Merhaba aden merhaba damla, gel içeri geçelim kapıda kalma. Salona geçdik salob kahve ve yeşil tonlarında idi. Çok güzel ve ferahdı, koltuklarıda oturub konuşmaya başladım. E beni neden çağırdım, damal.
Damla aden 2 hafta sonar arkadaşımın, doğum gün var. Benimle gelirmısın, anne babamdan izin alam lazım, izin verirlerde nerde bu parti. Arkadaşım barda yapaçak, doğum gününün. Tamam geliri yaşasın, ama abartılı birşey giyinme bilesin, tamma ne giymek istiyorsan onu giyin.
Bir kaç saat oturdukdan sonra, vedalaşıb eve geldim.Annem babam, bebek kontrolünden gelmışlerdi. E kardeşim nasıl doktor birşey dedimi. Babam iyile Anende kardeşınde iyimış, bu gün kalp atışlarını dinledik. Çok güzeldi 3 ayına girdik, çok sağlıklı e cinsiyetini nezaman, öğremırız heycanlı heyçanlı sorarken. Annem babam gülerek, 2 hafta sora gizlemese, kendin öyreneçık yerimden kalkıb, annemın karkını okşadım. Annemin karnına yaklaşıb, fısıldadım ben seni çok seviyorum, miniyim iyiki varsım.
"Seni herşeyden koruyub, kolayacan canım kardeşım dedim".
Anne elime çekeçeke, bir teme hisetim, anne bana duydu bana tekme atı. Evet kızım seni duydu, ilk temeyi sana atdı.
Babada kalkıb annemın yanına gelıb, annemin larnına, el koyub okşamaya başladı. Anenın tışötünü biraz havaya, kaldırı çıkla karnına okşadı başladı.Babam annaim karında, yavaş yavaş okşarke babam tekme atı. Babam gözleri seviçle dolu doluyken, anemı alında öpüb. İyi ki, hayatım gırmışsiniz, beni ikinci kez baba yapdığın için. Allahım milyonkez, sizi bana verdiği için sükürler ediyorum. Kalkıb anemin alnından, sonrada açık kalan karnında öpdü.
Bence bu seferki, erkek olucak. Sağlıklı olsunda ne olursa olsun, babam nerden biliyorsun erkek olucağın, canım kızım baba annem, çok tatlı yiyor. Ondan bence erkekolucak."Babam bence kızı oluçak"
Erkek oluvak?
Kız
Erkek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.