2haftada, Damlayla dahada yakınlaşdık.
Sabah kardeşimın cinsiyetini, öyreneçekdim. Bu 2haftada kurt uluması dahada artdı, ormam yakın olduğu için, sesler buraya daha yakı, geliyoru biraz korkuyorum. Annem hadı kızım sabah kerdeşini görmeye gidicez, hadi uyumağa maş maş. Babamı ve Annemı öpüm, odayı girdim, laboboya gidib işlerimi haledim, yatağa yatım.Sabah erkenden kalkıb, duş aldım. Saat dah erkek olduğu içi, mutfaka inib kahvalı hazırladım. Bu gün kardeşimi göreçekdim, hızlıca babanne dedemi uyandırdım. Sonrada annem ve babamın odasına gidıb, onları öpdüm. Hadı uykucular, kalkın kahvaltıya, günaydın annecim, günaydınla hadı gelin soyudu. Meneme odada çıxıb aşağıya indim, herkes günaydınlaşdıkdan sonra. Masayı toplayıb, yukar odama çıxıb üzerimi deyışdım.
Aşağıya inib, Annemleri gözledim. Hadisenize, gidib kerdeşimi görelim, annem gülerek gidiyoruz, arabalara minib hastaneye geldik, danışmanın yaxınlaşdık. Merhaba bizim bebek kontrolu vardıda, kadın doğum uzmanı. Derya doktora, 1 dak buyrun 3 kat 2073 oda, asansöra binib 3 kata basdık, kapının önünde durub. Baba kapıyı çaldı, içerden gel ses eşidikde odaya girdik. Merhaba bebe kontroline gelmişdik, buyrum Ayla hamın Murat bey, bu küçük hamım kim. Bu bizim kızımız Aden, merhaba adencim, merhaba derya hanım. Kaç yaşındasın Aden, sizce kaç yaşında gösteriyorum. Bence 18,19 yaşlarımda, 19 yaşındayım, sizi hazırlanın ulutrason'na geçelim.
Bakalım, bu gün bebiş bize cinsiyetini, görsedeçekmi.
Eve bebe 3,5 aylık. Çok sağlıklı, siz larnınız silin, sonra konuşalım. Dediğim kimi, bebek sağlıklı bol bol, yürüyün sitresden uzak durun hamile sporu yaparsanız sizin için. Doğum raha olur, temeleme bu aralar çok ola bilir. Şimde gelelim bebeyın cinsiyetine,
Tebrik ederim, bir oğlunuz olucak. Annem baba birborlerine arıldılar, sonrada bana sarıldılar. Doktorla sağolaşdıkdan sonra arabaya mımdık, baba kardeşime, bir iki parça birşey ala bilirmiyiz. Taba kızım AVM gidelim ozman Avm geldikde. Arabadan inib avm doğru dirib. Bebek bağazasına girib erkek, bebek kıyafatlerine bakıb 1kaç parça alıb, kasaya doğru gedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURT ADAM'DAN HAMİLE
Werewolf✨️İlk kitabım, "bazı yerlerde hata ola bilir" kusura bakmayın.