Bugün itibariyle yaz tatili sona ermişti, yarın okul vardı. Felix platoniğini göreceği için heyecandan uyuyamamıștı ve dm kutumu çökertiyordu.
Bana gelirsek, okula gitmeyi bırak gormek bile istemiyordum. Okuldaki herkes birbirinin yuzune gülüp arkasından demedik șey bırakmayan tiplerden olduğu için kimseye guvenmiyorum, Felix dıșında tabi.
Felixle bildim bileli arkadașız ve şu zamana kadar hiç bir kötülüğünü görmedim....
Felix geldiğini, evin aşağısında beklediğine dair bir mesaj göndermişti, mesajı görür görmez çantamı alıp merdivenlerden inmeye bașladım. Felix beklemeyi sevmezdi, bekletirsem de trip atar tüm gün konuşmazdı. Daha doğrusu konuşmamaya çalışırdı.
"Günaydın"
"Günaydın Ji"
"Sınıflar değişmiş midir sence?"
"Sanmıyorum"
"Yine kurtulamadık șu oksijen israflarından ya"
"Yungjae okuldan gitmiș en azından dersleri düzgün ișleyebileceğiz"
"Yani o da bir şeydir en azından"
Felixle konuşmaya daldığımız için okulun önüne geldiğimizi bile fark edememiştik. Okulun bahçesine girdiğimizde bir köşede kalabalığın toplandığını fark ettim. Birinin etrafını sarıyordu sanki bu topluluk.
Felixin görmek istediği tek kişi platonik olduğu çocuk, Hwang Hyunjin olduğu için hiç oralı olmamıştı. Hyunjini bir bankta arkadașıyla otururken gören Felix beni çekiştirip başka bir banka oturtturdu. Hyunjini iyi bir görüş açısında gören bir bank. Çok umursamamıștım, hala kalabalığın ne için toplandığını merak ediyordum.
"Lix, ben gidiyorum "
"Nereye? Beni nasıl tek bırakırsın? Yakın arkadaş dedik bağrımıza bastık kalleş çıktı"
"Hyunjini göreceğim diye fark etmediğin kalabalığın nedenini merak ediyorum ona bakacağım gerizekalı"
"Ha evet fark etmemiştim çünkü Hyunjin daha önemli"
Felix ve Hyunjine olan takıntısını nasıl halledeceğimi bilemiyorum..
Bir hışımla yerimden kalkıp kalabalığa doğru yürümeye başladım.
"Yavaş kalksaydın hayvan!"
Canım hızlı kalkmak istedi belki olamaz mı?
Kalabalığın yavaș yavaș dağıldığını fark ettim yaklaștıkça. Ama 5 kişi gidiyorsa 2 kişi tekrardan geliyordu. Kimdi ki bu kadar önemli olan kişi?
Çok sevdiğim(!) sınıf arkadaşlarımdan biri olan Seomini gördüm ve yaklaştım.
"Selam Seo"
"Selam Jisung"
"Yanlıș anlamazsan bir şey sormak istiyorum, neden koyun sürüsü gibi toplandınız anasını vali falan mı geldi? "
"Ah.. hayır. Instagram fenomeni Lee Minho kaydını bizim okulumuza aldırmıș. Çoğu kişi fotoğraf çekiliyor, bende çekileceğim!"
"Lee Minho?"
"Evett!!"
"Peki teşekkür ederim"
Lee Minho.. bakalım kimmiș bu popüler çocuk.
___________________________________
cok guzel olmasa da idare eder gibi ya
oy verip yorum yapmayi unutmayin ♡
🫧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bana mi asiksin // minsung
FanfictionOkulun popüler çocuğu Lee Minho'nun neden bu kadar sevildiğini anlamayıp ona sinir olan Han Jisung Jisung kendisiyle uğraştıkça ona daha da çok aşık olan Lee Minho 🫧