aşıkları kavuşturmak görevimizdir

225 32 14
                                    

Tabii ki geri gelmelerini beklemedim? Şuan Seungminle onların dedikodusunu yapıyoruz.

"Öyle işte bıraktı beni gitti enayi gibi peşinden."

"Aşık olunca öyle oluyor işte."

"Olsun olmasına da beni bırakmasın bari.. bak üzülüyorum." diyip dudağımı büzdüm. Seungmin gülmüştü. İyi çocuk ya sohbeti sarıyor. Chan iyi seçim yapmış.

"Ee sende var mı peki birileri?"

"Var denebilir, ama yok gibi de"

"Kim?"

"C sınıfındaki Chan var ya, o işte. Hoşlanıp hoşlanmadığımı anlayamıyorum."

Lan

Lan Chan da Seungminden hoşlanıyor.

"Aranızı yapayım mı?"

"Gerek yok Jisung."

"Nasıl yok ya! Var."

"Peki. Şuan sana karşı çıkarsam üstüme atlayacakmıșsın gibime geliyor." demişti Seungmin hafiften gülerek.

"Böyle yola gelirsin işte."

Aslında Chan Seungminden, geçen yıl ki Jeju adası gezisinin olduğu günden beri hoşlanıyor. Demek Seungminde Chandan hoşlanıyormuş. Aslında emin değil ama emin olmasını sağlayacağım. Aşıkları kavuşturmak görevimizdir!

"Senin hoşlandığın biri var mı Jisung?

Hayatım boyunca hiç oralı olmadım ki ben.

"Hayır, yok. Olacağını da sanmıyorum. Benlik değil sevgililik işleri falan."

"Hm.. anladım."

"Neden sordun ki? Okuldaki herkes bilir o tür şeylerle en ufak bir alakamın bile olmadığını."

Seungmin duymayacağımı düşünüp "Bir kişi hariç.." diye mırıldandı kendince. O kişi kim ki bilmiyor? Bilmeyen mi varmış okulda?

"Bir şey mi dedin?" dedim tam anlamamış gibi davranarak.

"Ha yok, şarkı mırıldanıyordum sadece."

Anladım anlamında başımı salladım.

Şimdi bir düşünelim, geçen yıl ki gezide otele gizlice içki sokmuştuk ve ben sarhoş olduğumda aşktan nefret ettiğimi bağırarak söylemiştim. Bunu da duymayan kalmamıştı, konaklayan yaşlılardan beni resepsiyona şikayet eden bile olmuştu. Bu da demektir ki Seungminin bahsettiği kişi bu yıl okula yeni gelenlerden, yani 9. sınıflardan. 9lardan başka okula yeni gelen olmadı sanırım- dur bir saniye. Bizim bay popüler hariç. E ama iyi de Minho niye Seungminden bunu öğrenmek istesin ki? Saçma olurdu. O değildir. Kesin 9. sınıflardan biri üst sınıflardan sevgili yapmak istediği için millete danışıyor. Aynen ondandır. Yoksa Minhonun benimle ne işi olsun yani değil mi?

"Felix geliyor."
Hızlıca düşüncelerimden ayrılıp başımı çevirdim.

"Ulan kahpe evladı! Beni niye tek bırakıyorsun!"

"Ji-"

"Tamam Hyunjini seviyorsun da bu beni tek bırakacağın anlamına mı geliyor hıyar herif!"
En nefret ettiğim şeylerden biriydi bu. Bir ortamda yalnız bırakılmak.

"Jisung?"

Hassiktir.
Hyunjini görmemişim..

"Aa Hyunjin sen de mi buradaydın? Bende Felixle şakalaşıyordum!" dedim havamı birden değiştirerek.

Korkarım ki Felix bugün beni buradan sağ çıkarttırmayacak. İşkence uygulayacak bana.. derimi yüzüp köpeklere atacak.

Seungmin ortamın gerginliğini anlayıp "Ayakta beklemeyin oturun." dedi yumuşatmak için.

Felix benim yanıma oturdu, Hyunjin ise karşımıza yani Seungminin yanına.

Felixin korktuğunu gözlerinden anlayabiliyorum. Ne yaptım ben ya..

Hyunjin herhalde ciddi olarak söylediğimi mi yoksa Felixle uğraşmak için söylediğimi mi anlamaya çalışıyordu. İkincisi Hyunjin İkincisi.

Hyunjine dönüp "Ee Felixi neden götürdün neden getirdin?" dedim imalı bir şekilde. Sinirli olduğumu anlasın bir zahmet o da.

"Kantine gittik. Minho benimle gelmeyince bende Felixle gitmek istedim. Bu kadar. Onunla geri gelmemin sebebi de Felixe kızacağını düşündüğüm içindi. Kızacaksan ona değil bana kızman gerekiyor çünkü gelmesini söyleyen bendim. Özür dilerim."

Vay anasını koruyuș şekline bak.

"Tamam affettim." diyip Felixe sarıldım. Hyunjin gözünü kırpmadan sarılışımızı izledi. Bak kesin seviyor ben diyorum.

"Ne oldu Hyunjin kıskandın mı yoksa?" diyip Felixe daha sıkı sarıldım.

"Yoo niye kıskanayım ki?"

"Kıskanıyormuş gibi duruyordun da. Merak ettim." dedim gülerek.

Hyunjin birden ayaklanıp "AA FELİX SAÇINDA BÖCEK VAR!" diyip beni kenara itmiş ve Felixin saçını karıştırmaya başlamıştı.

"AL BÖCEĞİ SAÇIMDAN!"

Seungminle ikisinin bu haline gülmeye başlamıştık. Kıskandığını da bu kadar belli etmezsin be Hyunjin..

___________________________________

jisung yanlislikla baska asiklari kavusturuyo PAHXOWHDO

oy verip yorum yapmayi unutmayin ♡

🫧

bana mi asiksin // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin