kediler yeniyor mu

226 37 26
                                    

Okul açılalı 1 ay oldu ve ben hala kimseyi kavuşturmuș değilim.. Hyunjin Felixi seviyor gibi ama hala emin olamadım. Chan ile Seungmin işini de ertelemiş oldum. Üzgünüm Seung (değilim) ama yakın arkadaşımın sevdiceğine kavuşması sizin kavuşmanızdan daha önemli.

Felix Hyunjinle günde en az 5 kez bahçeye çıkıyordu. Ben de o sırada uyuyordum. Konuştuğum belli kişiler var zaten ve neredeyse hiç yok denecek kadar az. Toplasak 5 kişi falan eder.

Minho bazenleri canı sıkılınca yanıma geliyordu, ben de kovuyordum onu sınıftan. Uykumun bölünmesini sevmiyorum.

"Jisung."

"Yine ne oldu?"

"Hyunjini gördün mü? Genelde Felixle oluyor da belki görmüşsündür."

"Hayır görmedim. Soracak başka kimse yok mu da sürekli gelip bana soruyorsun popüler çocuk?"

'Popüler çocuk' kısmını bastırarak söyledim. Evet, 1 aydır hala sataşıyorum bizim sögülmeye. Mango pek içime sinmediği için arada başka şeyler de diyorum. Patlıcandı, közledik sögülme oldu.

"Canım sana sormak istiyor belki?"

"Tamam o halde istemesin. Başka sorun yoksa git. Uyuyacağım."

Her zamanki gibi yan bir bakış atıp çıkmıştı sınıftan. Ben nerden bileyim Hyunjinin nerede olduğunu. Paşamızın kuzeninin bakıcısı mıyım?

...

Her yerim ağrıyor.. ne zamandır uyuyorum ben? Herkes toparlanmaya başlamış ve kimse beni uyandırma zahmetine girmemiş. Felix bile. Normalde derse hoca girince hemen kaldırırdı beni. Bu sefer neden uyandırmadı ki? Beklememiş bile beni.. okul çıkışında birlikte giderdik.

"Chae, Felixi gördün mü?"

"Günaydın Jisung. Felix az önce çıktı. Yanında da sevgilisi olan çocuk vardı sanırım. Almaya gelmiş onu, bu yüzden erken çıktı."

Sevgilisi?
Felixin sevgilisi mi varmış?

"Ha?"

"Çocuğun ismini tam hatırlamıyorum ama H harfiyle başlıyordu galiba."

"H harfi? Hyunjin mi?"

"Hah evet o."

Felixle Hyunjin sevgili değil ki? Yani sanırım. Olsalardı Felix bana söylerdi. Bundan eminim.

"İyi de onlar sevgili değil ki?"

"Çoğu kişi sevgili olduklarını düşünüyor. Bilemiyorum."

"Peki, teşekkür ederim."

"Rica ederim Han."

Demek ki neymiş?
Can dostum dediğimiz lavuğa bile güvenmememiz gerekiyormuş. Felixi gördüğüm ilk yerde güzelce sorguya çekip, sonrasında KFC'ye kovalık tavuk olarak bağışlayacağım.

Sınıfta en sona ben kalmıştım. Sona kim kalırsa klimayı kapatma görevini o kişi üstlenirdi ve şuan klimayı kapatmaya çalışıyordum. Canım(!) sınıfım klima kumandasını ilk haftadan kaybetmişti ve mecburen șantelden açıp kapatıyorduk. Ama klima șanteli klimanın da üstünde olduğu için boyum yetmiyordu.

Șantele yetişmeye çalışırken değişik bir izlenme hissine kapıldım ve kapıya doğru döndüm. Beni izleyen bir adet mango kılıklı patlıcan görmeyi beklemiyordum tabii. Kendisini fark etmemle gülümsemeye başlamıştı.

bana mi asiksin // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin