dosya işi

133 15 18
                                    

Okula gittiğimde Felix, direkt yaşanan herşeyi ayrıntılı bir şekilde anlatmaya başlamıştı, ben de onu pür dikkat dinliyordum.

Felix "Hyunjin en son da bir kutu çıkarıp bu yüzükleri verdi işte. Çift yüzükleriymiş." diyip elini gösterdi.

"Senin adına sevindim Lix. Umarım mutlu olursunuz."

"Teşekkür ederim!"

Bu halleri çok sevimli oluyor. Şerefsiz şeker komasına sokacak beni.

Felix biraz düşünüp konuşmaya başladı. "Pekii, senin ilgini çeken birisi var mı Ji?"

"Bu tarz şeylerle ilgilenmediğimi en iyi sen biliyorsun Felix. Yönelimimi senden başka bilen biri de yok, ki olmasını da istemem." dedim ve o an sınıfa hoca girdiği için daha fazla konuşamadık.

...

"Han!"

Aha geliyo yine manyak adam.

"Efendim hocam?"

Müdür "Bu dosyadaki kağıtları okul çıkışı bütün panolara asmış ol. Yarın kontrol edeceğim." diyerek bana kırmızı bir dosya uzattı.

Oflayarak "Peki hocam." diyip dosyayı elinden aldım ve gidişini izledim müdürün. Rica da etmiyor emir veriyor pezevenk.

Yaklaşık 2 dakika boyunca çıkışta asacağım o kağıtları inceledim. Çoğu okul kulüpleri hakkındaydı. Diğer kalanı ise deneme sonuç kağıdı falandı. Jisung dururken neden okul nöbetçileri boş yere çalışsın ya yazık değil mi?

"Bu dosya ne?"

"Müdür verdi, okul çıkışı işim var."

 "Yarısını bana verirsin ben hallederim."

"Mangolardan yardım kabul edemiyoruz, maalesef." diyerek uzaklaştım.

Son zamanlarda Minhoyla uğraşmaktan zevk almaya başladım. Başlarda onu diğer fenomenler gibi sandığımdan, herkesin kendisine ölüp bitmediğini, sevmeyenlerin de olduğunu anlaması için uğraşıyordum. Fakat bu aralar uğraşma amacımdan oldukça uzaklaşmıştım sanırım.

...

Çıkış zili çaldığında çantamdan dosyayı çıkarıp kendi sınıfımın olduğu kattaki panoya doğru ilerledim. Biraz fazla kağıt vardı, anlaşılan bugün eve -yaklaşık yarım saat- geç gidecektim. Felix, C sınıfının önünde biricik sevgilisini beklerken, ben asacağım kağıtları dosyadan çıkarıyordum.

Birkaç saniye geçmeden Hyunjin Minho ile birlikte sınıftan çıktı. Daha sonra da Felixle yanıma geldiler.


"Jisung, yardım istemediğinden emin misin?"

İşime devam ederken bir yandan Felixi cevapladım. "Eminim Lix."

"Sen bilirsin."

Yaklaşık 5 dakika kadar kısa bir süre  sonra omuzumda hissettiğim elle arkamı döndüm. Aklım çıkmıştı resmen.

"Minho cin misin nesin öyle sessiz gelinir mi?"

"Özür dilerim, yardıma geldim." diyip gülümsedi.

"Kendim halledeceğim. Gidebilirsin."

Minho beni dinlemeyip kağıtların yarısından fazlasını elimden çekip üst kata çıktı, bende onun peşinden gittim tabii.

Yüküm hafiflediği için sevinmiştim aslında ama bu benim görevimdi, ona yaptıramazdım.

Yanına gittiğimde benim bir şey söylememe izin vermeden "Jisung karşı çıkmaya çalışma. Eğer rahatsız oluyorsan ben yokmuşum gibi düşünerek işine devam edebilirsin." dedi. Şaşırmıştım. Minho kendisinden rahatsız olduğumu mu düşünüyordu?

"Rahatsız olduğumu nereden çıkardın? Bu görevi benim yapmam gerektiği için sana karşı çıkıyorum. Rahatsızlıkla bir ilgisi yok."

"Eğer öyleyse karışma, yarısını ben asayım."

"Madem çok istiyorusun, tamam o halde."

Minho gülümseyip panoya yöneldi. Ben de aşağıya, oradaki panoda işimi bitirmeye indim.

Yaklaşık 15 dakika sonra Minho'nun yanına gittim. Elimdekiler bittiği için gidip ondan alacaktım.

"Ne kadar kaldı mangom?"

"Bu sonuncu."

"Ne?"

"Yani diyorum ki bitti Jisung."

"Bu kadar kısa sürede bitirebileceğini düşünmemiştim. Sen olmasan çok uzun sürerdi, teşekkür ederim. "

Minho gülümseyince bende ona gülümsedim. Gülerken tavşan gibi görünüyor benim patlıcan, yanii eh biraz tatlı denebilir.

"Senin için sorun olmazsa birlikte gidebiliriz. Junghae teyzeye uğrayacağım."

"Fark etmez."

Aşağı kata indik ve çantalarımızı alıp okuldan çıktık. Hava birazdan kararmaya başlayacağı için hızlıca yürümeye başladık. İkimizden de yol boyu çıt çıkmamıştı, ta ki bizim tas kafaları görene kadar.

"Jisung, şunlar bizimkiler değil mi lan?"

"Nerede?"

"Park-"

"FELIX!"

____________________________________

uzun sure sonra yayinladigim icin uzgunum okuldan firsat bulamamistim sonra da devam etmeye usendim, elimde taslak bolum vardi biraz daha uzatiyim diye yayinlamamistim aklima yazicak bir sey de gelmiyordu. cok uzgunum umarim kizmamissinizdir

oy verip yorum yapmayi unutmayin ♡

🫧

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bana mi asiksin // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin