patlıcan çocuğa lakap

316 46 22
                                    

Bir bakalım dedik de bakamıyorum ki..

1 fotoğraf için bu kadar kişinin toplanması çok saçma.

İtiș kakıș sonucu birden bire kendimi en önde buldum. Bu muymuş Lee Minho? E patlıcana benziyo bu..

Bunu görebilmek için uğraştığıma inanamıyorum. Hayal kırıklığı.

"İșin yoksa çekilebilir misin? Bir sürü kişi bekliyor."

"Hm peki, benim için hiç bir önemi yoktu zaten şu durumun. "

"Derken?"

"Nasıl anladıysan öyle, popüler çocuk." dedikten sonra göz kırpıp, şu kaos ortamından kurtulmaya çalıştım.

Dalga geçmek hayat felsefem.
Biraz șu çocukla uğraşsam hiç bir sakıncası olmaz herhalde.

...

Müdür sınıflara dağılabileceğimizi söyledikten sonra Felixi kolundan tutup köşeye çektim. Bizim patlıcan sakin bir şekilde ezilmeden kapıya ulaşmaya çalışıyordu.

"Ezilmeden sınıfına gidebilmeye bak patlıcan çocuk." diyip sırıtmıștım.

Sinirlenmiş olacak ki yanıma gelmeye çalıştı. Gelemedi, gelmeye çalıştı sadece. İç çekip geri önüne döndü.

"Zamanla alışırsın bozuntuya verme." dedikten sonra gülmeye başladım. Felix hiçbir şey anlamamış olacak ki bana sordu

"Jisung ne yapıyorsun?"

"Eğleniyorum, baya eğleniyorum hemde." dedim gülümseyerek.

Felix bana anlamsız bakışlar attıktan sonra sağına döndü ve Hyunjini görmüş olacak ki 2 saniye geçmeden yüzünü bana çevirdi.

"Ji, Hyunjinin yanındaki mor saçlı çocuk senin laf attığın çocuk değil mi?"

Ne?

Lan-
Minho

1 dakika içinde ne ara Hyunjinin yanına gitti bu?

"Evet o."

"Belki arkadaşlardır?"

"Sanmam, Hyunjinin Minhoyla ne işi olabilir ki?"

"Bilmiyorum ama senin o çocukla aranı iyi tutman lazım Jisung."

"Sebep?"

"Eğer Hyunjinin arkadașıysa ve sende onunla arkadaş olabilirsen belki Hyunjinle konușma fırsatım olabilir. Nasıl fikir?"

"Hayatta olmaz, kendini beğenmiş fenomenlerle işim olmaz benim. Çok istiyorsan gidip kendin arkadaş ol."

"Peki"

Gerçekten gitti yanlarına.. ben şaka yapmıştım ama.

Felixi ne kadar çok sevsemde o çocukla asla arkadaş olmam. Üzgünüm lix..

...

Okulun ilk gününden ders işleyen canım matematik öğretmenim tüm sınıfın beynini yaktıktan sonra sınıftan çıktı. Öğretmenin çıkmasıyla sınıftakiler de çıkmaya başladı. Felixle ben hariç sınıfta 3-5 kişi falan kalmıştı.

Teneffüsü yarılamıștık, Felix gerçekten uyuyor mu yoksa uyuma numarası mı yapıyor henüz anlamış değilim.

Birden kapı açıldı. Kim olduğuna bakmak için başımı çevirdim.

Minhoyla göz göze geldik. Ortam çok gerici şuan.

"Arkadaşın uyuyor mu?"

"Evet. Şimdi gidebilirsin."

"Senin benimle ne derdin var ya? Saçma salak şeyler söyleyip durmasana."

"İstediğimi söyleyebilirim, sonuçta özgür bir ülkede yaşıyoruz değil mi?"

"İyi, arkadașına geldiğimi uyanınca söylersin."

"Emriniz olur paşam, başka isteğiniz?"

Bunu söylememle Minho bana yan bir bakış atıp sınıftan çıktı.
Paşama bak bir de emir veriyor.


Șuna lakap falan mı bulsam ya hiç Minho diyesim gelmiyor.
Hmm... popüler..
Tamam buldum.
Bay Popüler diyeceğim. Çünkü neden olmasın?

___________________________________

oy verip yorum yapmayi unutmayin ♡

🫧

bana mi asiksin // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin