1.Bölüm

895 28 53
                                    

Selamlars Yeni kurgumla sizlerleyim,diğer kurgularımı sildim ilk önce bunu söylemeliyim. Şimdi güzel mi güzel, komik mi komik kurgularla en çokta aklımda yazmasam çatlarım dedim kurgumla karşınızdayım o zaman başlayalım mı?!

(Tam bir lise kurgusudur)



Bölüm:1 Yeni
Başlangıçlar

📌

~Piskopat Üvey Abim~

(İstanbul)

Masal:En Kötü Sabahlar kötü alarmlarla Başlar! Allahım  nolur biri şu alarmı sustursun :(

Büyük bir sinirle elime telefonu alıp alarmı kapattım ve komidine geri koydum, uyumaya devam ettim. 10dk sonra kapım çalındı ve içeri babam girdi.

M.Babası: Kızım Hazırlandın mı? kızım daha uyuyor musun kalk hadi?!

Masal:Ya baba 5dk daha!

M.Babası:Masal sabrım taşıyor,kalk çabuk derhal!

Masal:Offff Tamam kalktım ya kalktım!

M.Babası:Hadi hazırlan bekliyorum seni aşağıda

Babam odamdan çıkar çıkmaz yatakta doğruldum "Ay sana da senin düğünü ne de seviyim ya!"Elime gelen yastığı kapıya fırlattım.
Sinirle yataktan kalktım ve yine sinirli bir şekilde banyo'ya ilerledim. Ilık bir banyodan sonra mavi bornozumu giyip odama girdim ve dolabımın karşısına geçtim. Dün Üvey Annem'in bana düğün için aldığı toz pembe elbise'yi gördüm ama hiç güzel değildi ve giyesim de yoktu.Onu es geçip yanında duran"Rahmetli Annem'e" aldırdığım Siyah askılıklı sırt dekolteli ve bacak yırtamcı olan uzun elbisemi giydim. Altına da kırmız kalın topuklumu giydim.

Makyaj masama oturdum ve gözüme kırmızı ve siyah tonlarda far, ince eyleynir (Galiba böyle yazılıyordu bu sjsjs) çektim. Maskaramı da sürdükten
sonra dün gece uyuyamadım için morarmış göz altlarıma kapatıcı uyguladım, kaşlarımı taradım. Şeftali tonlarindaki allık ve kırmızı rujumu da sürdüm ve menekşe kokulu parfümü sıktım.Ama sonunda saçımı yapmadığımı yeni anladım hızla uzun saçlarımı taradım hiç şekillendirmeden düz bir şekilde bıraktım. Hızla yan tarafta asılı olan siyah omuz çantamı alıp içine kırmızı rujumu, telefonumu, Bluetooth kulaklığımı, babamdan Gizli olan
sigara paketimi ve arabamın anahtarını koydum. Yere attığım- pardon fırlattım yastığı alıp yatağımın üstüne koydum ve odadan çıktım. Neden mi ben bu kadar sinirliyim çünkü bu gün benim biricik Babam "EVLENİYOR"daha annem öleli 3yıl 5Ay oluyor ve babam ise evlenme'nin derdinde "Baba evlenme,yapma baba,etme baba"dedim ama yok boşuna demiyorlar sakalımız yok ki sözümüz dinlensin. Ben böyle sitem ederek aşağı kata indim ve garaja doğru yürüdüm babam da orada beni bekliyordu.

M.Babası:Sonunda hazırlandın Kızım, çok güzel olmuşsun kızım ama bunu da takalım sana çok yakışır.

Babam yanıma gelip elindeki siyah kutuyu bana uzatı açtığımda ise kırmızı taşlarla tasarlanmış kolye ve aynı taş deseninden bir de uzun küpesi vardı.
Küpe'yi taktım babamda arkama geçip kolyeyi taktı hiç fena değildi yani, ya da sadece bana yakıştı için ben fena degil diyorumdur.

📌

Düğün olucak yere varmıştık ama,düğün zerre benim umrumda değil tabi. Şu an yeni Üvey Annemin odasında koltukta öylece otuyordum içeri babam girdi. Ardından da bir oğlan girdi benim yaşımdan 1-2 yaş büyüktü. Çocukta benim oturduğum koltuğun karşısındaki puflardan birine oturdu,babamı soracak olursanız yeni üvey annemle yiyişiyorlar bende artık yiyişmelerine ara vermek
için "öhöm öhöm" diye yalancıktan öksürme numarası yaptım. Anlamalarında problem yokmuş ki anlayıp birbirlerinden uzaklaştılar. Üvey Annem hazırlığını bittirdi ve benim karşımda oturan çocuğa seslendi"Berkay oğlum"diyince benim için herşey oturmuştu yerli yerine, demek bu kadının oğluydu al işte bir de "Üvey Abi eksikti zaten amk" diye içimden dert yakarken kadın oğluna sarılıyor bir yandan da oğluna bir şeyler söylüyordu. Ben ise onları boş verdim ve çantamdan telefonumu çıkarıp ınstagramda takıldım. 4dk kalmıştı Üvey Annem ve Biricik Babam yavaştan hazırlanıp odadan çıktılar bende hala telefonumla uğraşıyordum. Sıkıldım ve çıkmaya karar verdim,ayağı kalktım ve kapıya kadar gittim ve kapının kolunu tutugum gibi arkamdan sinir bozucu sesi geldi.

~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin