Selamlars tekrardan Çok uzatmadan yeni bölüme geçince ama ondan önce hepinize teşekkür ederim
1,96Bin oldu Çok mutluyum daha da büyüme dileğiyle İşallah
İyi okumalar dilerim 🌸
Yazım yanlışı olursa da özür dilerim hadi başlayalım 😽Piskopat Üvey Abim
Bölüm.13 Kutlama sonrası felaketler 💥(Müzik:Bengü:Yaralı )
Masal:Bir dilim daha yemek ister misiniz Bartu beyefendi?
Bartu:Ahh şiştim yeter bu kadar Masal hanımefendileri ayy şimdi patlıyıcam, benden şimdi karnı yarıkta güzel olmaz!
Recep:Sen bu iştahla ikizini yemiş olmayasın Bartu?
Çınar:Onu geç bu Bartu bu çene bu hareketlilikle 9 Ay Rabia Teyze'nin karnında nasıl durdu acaba?
Berkay:Onu bende merak ediyorum?
Bartu:Beyler bende burdayım ve alınıyorum, tamam biliyorum benim gibi mükemmel değilsiniz ama kıskanmayın. Çalışın sizin de olsun diyicem ama çalışsanız da bir Bartu olmak kolay değil!
Berkay:Fatih çak bir tane kuzen!
Fatih Bartu'nun kafasına bir tane indirdi,ben Bartu'nun maskaralıklarına gülerek mutfağa ilerledim. Arkamdan da Fatih geldi, bu çocuğun sıkıntıları var yeminle.
Masal:Ne var Fatih niye sürekli dibimde bitiyorsun, sesin o kıt arkaşından sonra bir de seni çekemem. Dur bir dakika tahmin ediyim O mu seni görevlendirdi. Masal'a göz kulak ol bakim diye söylede kurtul!
Fatih:Vayy be bizim 9'daki pısırık Masal'dan eser yok sana kim verdi bu özguveni söylede bilelim Masalcık, dur bakalım sen Berkay kuzenime mi güveniyorsun ah pardon üvey Abine!
Masal:Bir bu seni alakadar etmez iki Berkaydan hiç bir şey aldığım yok, benim bu özguvenim sizin gibi erkekler yüzünden bir anda çıktı ki iyiki çıktı sizin gibilerin yanında gardimi almam için ve son olarak. Demons like you burn in hell, fuck you!
Fatih:Sen bana Fuck You'mu dedin?!
Masal: Yes! It's okay for you to understand!
Fatih'i umursamadan yukarı çıkıp üstüme uzun bir ceket alıp giydim en azından dekoremi biraz kapatmış oldum, zira gidicegimiz yer için hiç hoş olmazdı.
Çantama telefon ve sigaramı koydum,aşagı indim herkez kalkmış aralarında konuşuyorlardı. Bu gün canım gerçekten sıkkındı bunun sebebi ise hiç şüphesiz Eski sevgilimin arkaşı ve şimdiki Üvey abimin kuzeni olan Fatih'ten başkası değildi! Hazır olan arabalarımıza binip yola çıktık, Ben Berkay Abimle, Recep ve Bartu abi berber ve Çınar öle Fatih işe ikisi bir gidiyorlardı. Yola çıktığımızdan beri Berkay'ın ağzını bıçak açmıyor arada bir dikiz aynasından göz göze geliyorduk. Bara vardığımızda arabadan ilk inen o olmuştu, benim olduğum kapıya gelip kapımı açtı. Ben şaşkınca Önümde elini uzatan Berkay abime baka kalırken arkadan Bartu'nun şaka yapan sesini duydum.Bartu:Offf bir Hanımcı daha olan yigidimizi kaybetik Allahim kimseyi Hanımcı yapmasın Amin amin!
Berkay:Recep!
Recep:Tamamdır!
Bartu bir şamar daha yedi ve kafasını ovalayarak söylenip duruyordu, ben ise çok uzatmadan elinden tutup arabadan çıktım.
Bar yine sakindi böyle ortamlarda hiç bulunmamıştım genellikle bir kez arkadaşımın doğum gününde falan gitmiştim ama öyle adam akıllı oturmuşluğum yoktu ayak üstü hediyesini vermiştim ve evime geri dönmüştüm.
Berkay Abimle barın kapısından geçip bizim için ayırtılmış masaya oturduk. Sonra da içeceklerimiz geldi,ama bu zamana kadar sadece bir kere deneyen ben şimdi de içermiyim diye düşünmüyor değildim. Başlarsam kendimi durdura bilirmiyim onu da bilmiyorum ama şu güvende olduğumu düşünüyorum, yani en azından umuyorum? Berkay Abim ve diğerleri herzamanki içeceklerinden söylediler bana ise Cola gerçekten şaka olduğunu söylesin biri ben ilk okul çocuğu değilim. Artık büyüdüm resmen reşitim yani ne istersem onu söylemekte özgürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede)
Teen FictionBir anda tabanca patladı Masal'a bakmamla şok oldum.Elindeki silahı tutmuş bana dönüp ucunu üfledi ve birden gülmeye başladı. O an anladım, bu kız gerçekten Deli'yi ama ben onun bu haline hastayım 🗝️ Kurgu "U " dönüşlü arkadaşlar, merak edenleri k...