5.Bölüm

317 14 2
                                    

İyi Okumalar Diliyorum <3

                   📌

Bölüm.5 Okul okul değil deliler ve Piskopatlar hastanesi!!
               
                   📌

    ~Piskopat Üvey Abim~

Berkay'dan

Sınıfa girdiğimde bütün kızlar içi düşmüş gibi bana bakıyordu hele ki bir kız var offf "Merve" var ya tam bir oruspu "Gel beni sik" der gibi bakıyordu, onu da ilerde hallederim:)Erkekler de sinirli bir şekilde oturmuş bana ölümcül bakışlarını yoluyorlardı.
Hoca kapı çalmama hiç bozulmadı?!

Hoca:Kendini tanıt bakalim kimsin?

Berkay:Berkay Yıldırım 19 yaşındayım!!!

Hoca:Tamam Berkay istediğin yere otur

Hızla gözüme kestirdiğim arka sıraya oturdum hemen yan tarafta oturan çocuk bana uyarır gibi

Çocuk:Bence ordan kalk orası psikopat'ın sırası. dedi

Berkay:Gelsin de Piskopatlığını görelim Ama kalkmıyıcam yerimden  gelsinde tanışalım!

5dk sonra kapı açıldı hoca hiç bir şey demedi hata kapıya bile bakamadı?! Demek ki Piskopat bu ha sinirle yanıma geldi.

Pi̇skopat :Kalk yerimden!

Berkay:Kalkmıyorum!

Piskopat:Kalk lan yerimden

Berkay:Yerimden mi kalkiyim tamam!

Ayağa kalkar kalkmaz çocuğa bir tane yumruk attım, Çocuk şaşırmıştı sonra bir tane daha yumruk attım, hoca sinirle bana bağırdı.

Hoca:Berkay Hemen müdürün yanına!

Berkay :Hay Hay efendim

Dövdüğüm çocuğa kötü kötü sırıtım o ise ağzındaki kanı tükürerek dudaklarının arasından"Sen bittin oğlum Berkay "diyordu.
Çıkmadan önce bütün sınıf hayretle bana bakıyordu.

Müdürün odasına gittiğimde bana çok sinirlenmişti, disiplinlik olduğumu ve Ailemin aranacağı söylendi.Biraz zor ulaşırsınız onlara dedim, niye diye sorunca onlar balayında anlarsınız ya diyince :) müdür çık  odamdan serseri bu gün eve gidip yarın kendine çeki düzen verip geliyorsun dedi.
Bende onu boşverip çantamı alıp odadan çıktım.
Otoparka gidip arabama bindim ve eve doğru gittim.

~Masaldan Devam~

Okulda çok sıkılmıştım arada bir Kerim'le konuşuyor onunla beraber kantine iniyordum ama gün boyu hiç Berkay'ı görmedim. Oruspu olduğu her yönden belli olan bir kız konuşurken duydum.

1.Kız:Aynen sana dediğim gibi şu yeni gelen çocuk var ya, az önce disiplinlik olmuş ve müdür eve göndermiş ya

2.Kız:Evet ya Bizim piskopat çok fena sinirlenmiş ama.
Neyse onu bırakta dün gece hakanla beraber ne yaptınız Merve, nasıldı peki yatakta?!

Merve:Eee fena değil ama daha iyilerini görmüşlügüm var Funda!(Gülüyor)

Funda :Sen daha iyilerini gördün demek,yakında acaba kimleri daha görüceksin? (Gülüyor)

Masal:Pis Sürtükler Başka ne işe yarar akılları hep kaltaklığa çalışır zaten!!! :/

Hızla kanti'nden ayrıldım demek ki Berkay  başına bela açmış zaten ondan bekliyordum ama bu kadar hızlı değil. Derslerin bitimine son ders vardı, sonra özgürlük yess be.

Çok şükür eve gitme zamanıydı çantamı topladım. Kaykayımı da alıp okul merdiveninden iniyordum ki bir an izlendiğimi hissettim. Arkamı dönüp etrafa bakındım ama kimseler yoktu.

~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin