Canım Piskopat Ailem nasılsıniz... neyse çok bekletmeden yeni bölüme geçiyorum
İYİ OKUMALAR <3📌
Bölüm: 4 Yeni okul yeni Bela demektir!!!
📌
~Piskopat Üvey Abim~
📌
Eve gelir gelmez Bartu poşetleri eve kadar taşıdı ve görüşürüz diyip Berkay Gavat'ın yanına gitti. Allahtan bu Akılı Bartu önceki aldığımız eşyaları da kendi aracına koymuştu, kendim için aldığım eşyalarımı hızlıca odama çıkardım geri kalanın diğerlerini de mutfak dolabına, geriye de şu gereksizin eşyalarını odasına koyup kendi odama geçtim.
Yarın ki okul çantamı hazırladım,okulun ilk günü ders olmazdı galiba? Siyah sırt çantama 2 ders defteri bir de kendime aldığım resim defterini koydum, belki resmi yapasım gelirdi . Bir 30'lu boya kalemi ve almıştım onu da koydum, küçük gözüne de bir Sigara ve çakmağımı attım okul çıkışı hemen eve dönmem belki. Birde kızların olmasa olmazı makyaj malzemelerinden bazılarını koydum. Çantayı elimle tartım hafifti,"Evet çantam hazır yarın ki kıyafe-"Aşağıdan büyük bir gürültü koptu
Masal:Ay Allahım Çığ mı düştü? Deprem mi oluyor ya?!
Hızla aşağı koştum ve kapıyı açar açmaz gözüm direk kendi arabam oldu.
Berkay:Upsss ArAparlar tokişti!?
Masal:Senin sarhoş kafana sokim ya, arabam gitti ya ben neyle gidicem okula?!
Berkay:Aaa benim canım kardeşim sende mi burdaydin. Pardon ya senin arabanı göremedim.
Lannn Çınar niye uyarmiyorsun beni!Çınar:Ne biliyim abi bende görmedim ki
Masal:Off iki salak inin o arabadan çabuk,ben park ederim siz eve girin hemen!
Berkay ve Arkaşı Çınar arabadan inip eve doğru sallana sallana gittiler,bende arabaya binip arabayı park ettim.
Kendi arabamın da hasar kontrolune bakıp telefonumu elime alıp çekici çağırdım.
Sinirle eve doğru gittim, Berkay koltuğa oturmuş saçma sapan şeyler konuşuyordu, arkadaşı Çınar ise koltuğa oturmuş kafasını ovaliyor kendine gelmeye çalışıyordu.
Sinirle Berkay Abimin yanına gidip karşısında dikildim.Masal:Sen hangi akla hizmet bu kadar içiyorsun ya?! Senin yüzünden arabam pert oldu gerizekalı, ama dur kafan bir yerine gelsin o zaman seni büyük bir sorgu bekliyor Berkay Abi ;>
Berkay:Masal boş boş konuşmada çok önümden televizyon izliyorum görmüyor musun?
Masal:Televizyon açık değil ne izliyorsun, yalancı?!
Berkay yanında duran televizyon kumandasını alıp, televizyonu açtı.
Berkay:Bak artık açık şimdi çık önümden!
Onu boş verip şu arkadaşı Çınar'a baktım. Daha yeni fark ettim Çınar'ın kaşı kanıyordu. İlk Yardım çantasını alıp koltuğun kenarına oturdum. Çınar'ın gözleri kapalıydı, egildim ve kaşının kanadını yere baktım. Çokta kötü gözükmüyordu, ilk yardı. çantasından gerekli olan eşyaları çıkardım.İlk başta yaranın olduğu yeri temizledim sonra mikrop diye hızlıca üstünü kapattım. Çınarın kafasına da bir yastık koydum ve ilk yardım çantasini topladım. İçeri terliklerimi giyip mutfak'a gittim 3'er bardak kahve yaptım.
Kahveleri tepsiye koydum ve salona geri döndüm "Hadi beyler bu kahve ayilmaniza iyi gelecek!" diye bağırdım ama berkay hiç tınlamadı, arkadaşı Çınar ise doğrulaya çalışıyordu. Elimdeki tepsiyi orta sehpa'ya koydum ve Çınar'ın dogrulmasina yardım ettim ve kendi kahve bardağım aldım. Odama çıktım gitarımı da aldığım gibi hızla bahçeye gittim kahvemi yanıma koydum ve telefonumu yanıma koyup, bir şeyler mırıldanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede)
Teen FictionBir anda tabanca patladı Masal'a bakmamla şok oldum.Elindeki silahı tutmuş bana dönüp ucunu üfledi ve birden gülmeye başladı. O an anladım, bu kız gerçekten Deli'yi ama ben onun bu haline hastayım 🗝️ Kurgu "U " dönüşlü arkadaşlar, merak edenleri k...