Selamlar ve iyi okumalar diliyorum yazım yanlışı olursa da özür dilerim hadi başlayalım
Bölüm :2
Biz Abi Kardeşiz~Piskopat Üvey Abim~
Kulağımda uğuldayan sesler vardı, kim olduğunu bilmiyordum ama çok acıklı geliyordu sonra bir kadın çığlığı duydum.Ardından önümde 2 kişi vardı, ikisinin de kafasında da yüzleri görülmeyecek şekilde torba vardı.
Birden bir çığlık daha koptu.Masal:HAYIRRR!
Hızlıca etrafıma baktım aşağıdan kadın çığlıkları geliyordu sonra sesler kesildi sandım, ama bu seferde Üvey Abimin odasından gelmeye başladı! daha dikkatli dinlediğimde ise inleme ve çığlık seslerin ne kadar saçmalıklar yaptığını anlamam oldu salak Abim ya eve kız atmış "Ahh evet Berkay daha derine,Ahhh Berkay harikasın" gibi sesler çıkıyordu artık bu seslere katlanamiyordum, hızla Banyo'ya girdim ve Sıcak duş alıp çıktım altıma mini kot şort üstüme alev desenli askılı crop giyip saçlarımı taradım ve saçlarımı sıkı bir şekilde at kuyruğu yaptım. Deri çeketimi giydim cebime de telefonumu, sigara mı koydum ve dudaklarıma kirazlı parlatıcımı sürüp Kaykayımı alıp sessizce aşağı indim. Ayakkabimi alıp dışarı çıkıp giydim eve son kez baktıgımda hala ses geliyordu evden.
Masal:Ahlaksız herif ne beklenir ki senden.
Bu dediğime teyzeler duysa bana katılırdı galiba,göz devirdim Bluetooth kulaklarımı taktım ve plaja doğru yürüdüm.
Plajın yanındaki Kay kay parkına gidicektim ki ileride bir birileriyle yiyişen çift gördüm birbirlerinin sömürüyorlardı neredeyse,kulaklığımın birini çıkarıp ileride duran çocuklu aile'ye baktım.Küçük Erkek Çocuk :Anne bu Abi ve Abla ne yapıyor?
Yazık ya garibim ailecek geziyorlar ve gördüğü manzara'ya bak, hızla birbirlerini yiyen çiftin yanına gittim ve "Öhöm öhöm" dedim ama hiç tınlamadılar.
Masal:Eeee oha amk yeter yani?
Erkek:Ne oluyor ya
Masal:Eee kardeşim istersen Evin anahtarını vereyim, yani el alemin içinde oluyor mu? Ailesi olan var yani! Bir de olan var olamayan var!
Erkek diğer dediğime değil de ilk dediğime çok sevinmiş duruyordu elini açtı.
Erkek:Vallahi mi? Versene evin anahtarını
Elimi cebime attım ve elimi cebimden çekip çocuğa orta parmağımı gösterdim.
Masal:Oldu yürü git işine, bir de evin anahtarını mı vericem hadi oradan !
Çocuk gülerek uzaklaştı ben de hızla Kay kay parkına gittim ve kaymaya başladım. Bir yandan müzik dinliyor bir yandan da Kaykay kayıyordum.
(Şarkı:Aynen)
Kaykay parkında sadece 6 kişi vardı sadece 1'i kızdı onlar kendi hallerinde takılıyordu. Ben de biraz daha kaydım baya kendimi kaptırmışım, kendime geldiğimde etrafımda beni izleyen erkek sürüsü gördüm. Hızlı bir şekilde onları umursamadan kaykayımı alıp evin yolunu tutum.Eve geldiğimde anahtarımı almayı unuttuğumu anladım.
Masal:Siktir nasıl unuttum ya anahtarı!
Hızla evin girebilecegim açık penceresi var mı diye baktım. Sonunda bir açık pencere gördüm yanında da ağaç vardı. kaykayımı bahçeye bıraktım ve ağaça tırmanmaya başladım. İlk başta oda çok karanlıktı ve boştu bende Üvey Annemle Babamın odası olduğunu düşündüm. Tam yatağın ordan geçerken arkamdan biri geldi ve beni yatağa yatırıp iki elimi de yukarı kaldırdı. Daha ben ne olduğunu anlamadan dudağımda bir başkasının dudağını hissettim gözlerimi şaşkınlıkla açtım gözüm karanlığa alışmıştı karşımda ise en son beklediğim kişi vardı. (Bilin bakalım kim :) bilemesiniz ki sjsjs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede)
Teen FictionBir anda tabanca patladı Masal'a bakmamla şok oldum.Elindeki silahı tutmuş bana dönüp ucunu üfledi ve birden gülmeye başladı. O an anladım, bu kız gerçekten Deli'yi ama ben onun bu haline hastayım 🗝️ Kurgu "U " dönüşlü arkadaşlar, merak edenleri k...