8.Bölüm

209 14 6
                                    

(Masal'ın çiçek çizimi🌸)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Masal'ın çiçek çizimi🌸)

Hello canlarım çok uzatmadan başlayalım oy sınırına göre yine
8 oy 5 Yorum✨

Piskopat Üvey Abim Bölüm.8Bir Ateş meselesi

Masal:Offf bir platonik aşığım eksikti yani? Neyse bunu da ilerleyen zamanda çözücem ama şimdi Alişveriş zamanı!
Koştaş'ta gidip led ışıklı fotoğraf panosu ve sarmaşık aldım, etrafını dekore etmek için. Güzel de şeyler almıştım bence, güzel bir kitap okuma köşesi için güzel yumuşak bir minder ve güzel bi kitaplık. Tabi bu aldıklarımı odaya sığdırabilmem için bir kaç eşyamı çıkartmam lazımdı.

Alışveriş işim bitmişti, arabama aldığım eşyaları taşırken babam geldi aklıma. Numarasını çevirip aradım ama açan yoktu?

Masal:Galiba müsait değil? Neyse o bana geri döner sonra. Aldıklarımızı eve götürelim bakalım Masal hanım!

Arabama binip eve sürdüm. Eve varmam 1 Saatimi aldı çünkü trafik kazası olmuştu uzun yoldan da ancak 1 saatte variliyor yani! Eve vardığımda akşam oluyordu evden müzik sesleri geliyordu? Ne bu salak bizim evde parti vermiyordu?! Umarim vermiyordur!

Yanıma hiç bir şey almadan arabamdan indiğim gibi eve girdim.
Bir kere adam olsan Egon eksilmez! ila ki Havalanacaksiniz o burnu'nun degil mi Berkay Bey?!

Çınar:Ooooo bakın partinin kraliçesi geldi, hadi üstüne parti kıyafetlerini giy ve partiye devam huhhuu!

Masal:Berkay Salağı pardon Berkay Abim nerde Çınar Abi?

Çınar:Aaa Masal bana abi deme ben daha genç kızların gözdesi errkek yiğidim-

Masal:Abim nerde diyorum?!

Çınar:Tamam ya Üst katta kendi odasında ve hiç eğlenceli değilsiniz Masal Hanım, ben kızların yanına gidiyorum by by!

Hızla ve sinirle insanları geçerek yukarı kata çıktım .Çünkü gerçekten o Berkayla beraber buradaki herkezi evden kovmaya hazırdim, evde davet vermeden önce insan bir söyler bir danışır ya sanki evde tek yaşıyor sanki.
Paşama bak sen! Odasının önüne geldigim gibi içeri girdim."Öhöm öhöm" yine numara yaptım ama beni tınlayan yoktu. Sinirle yanımda duran bibloyu yere attım.

Masal:Yeter artık senin bu yaptıkların resmen görgüsüzlük denir!

Berkay:Çık dışarı!

Kız:Ama Ber-

Berkay:(Bağırarak) Sana Çık Dışarı dedim, çık ve ben çağırana kadar gelme hadi!

Kız bozularak üstünü giyinip dışarı çıktı, Berkay sinirle kafasını vurup sinirle bana doğru geliyordu.

Berkay:Sen benden ne istiyorsun. Tabi ya sen bir işler karıştır bir şey olmamış gibi davranalım ama ben yapınca Görgüsüzlük olsun değil mi Masal majesteleri!

~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin