Vay be 10'cu bölüm de geldi dediğinizi duyar gibiyim İşallah bir aksilik çıkmazsa Finala kadar hızlı ve eğlenceli bir şekilde gidicez. Çok uzatım Hadi başlayalım🚶🏻♀️
İYİ OKUMALAR dilerim Aşklarım ❤Piskopat Üvey Abim
Bölüm.10Masal'a Ne verdiler?!Kerim'den
Saatlerce hastanede nöbet tutarak Masal'ın normal odaya alınmasını bekliyorduk. Ben, Recep, Çınar, Bartu, Ateş ve Kaan. Tabi doktor hepimize izin vermiyordu ikişerli nöbet tutuyorduk. Doktor Cemil Bey kendisi benim amcam olur bize şaşırarak "Oğlum gün olarak tutun saatte bir değiştirilir mi?" diyip geri işine dönüyordü. Masal'a ilgili bir şeyler sorduğumda ise "Test sonucları daha çıkmadı çıkınca haber veririm"diyordu.
Recep karşı hastane koltuğuna oturmuş canı sıkkın şekilde karşı duvara bakıyor arada bir stresten tırnaklarını yiyordu?Kerim:Recep İyi misin?
Recep:Şey iyim tabi niye sordun?
Kerim:Ne biliyim, deminden beri tırnak kemirip duruyorsun? Seni bir ara ağaç yontan kunduz sandım!
Recep:Ahah Kunduz mu? Aman bu şaka aramızda kalsın Bartu'nun dilinden düşmez vallahi 3yil hatta ölene dek bile olabilir?
Kerim:Ne olabilir?
Recep:Lakab'ı tabi ki Portakal kafalı neyse ama kunduz kalsın :)
Kerim:Portakal kafa mı? Haha iyimiş Bana da Ailede Kitap tırtılı diyorlardı tabi bu orta okul zamanlarıydı. Şimdi Pambuk Prens diyorlar tabi yine ailem, okulda da Pamuk Çocuk diyenler var ama çok da umurumda değil? Çok sıkıcı ve gereksiz bir şey Lakap!
Recep:Aslında eğlenceli oluyor bazen lakap ama arkaşlikta güzel! Bartu'ya söyliyim de sana da yaratıcı bir Lakap bulsun. Hah
Kerim:Onun var mı bir lakabı?
Recep:Evet bizim grupta herkesin bir Lakabı vardır mutlaka?
Ben:Portakal kafa, Olgun Bro, Bronz Madalya! Madalya'yı hiç sorma çok uzun hikaye ama ilerde anlatırım.
Bartu:Altın çocuk, civ civ kafa, Küçük prens ve Zurnacı Bartu (Gülüyor)Kerim:Ne? Zurnacı Bartu mu bu lakabını kim koydu? (Gülüyor)
Recep:Tabi kendi koydu hahah bunu kendine sor. Hikayesi o kadar iyi ki Çınar gülerken altına işedi! hahaha
Kerim:Ne gerçekten mi?Şaka mı yapıyorsun?
Recep:Şaka değil gerçekten altına işedi bu salak 2 Saat aralıksız Su içince tuvalete de giremedi Ahmet Amca var tuvalete neyse Bartu Zurna Hikayesini anlatıyordu. Tabi biz gülerken karnımızı falan tutuyoruz. Bir baktık Çınar yere düşmüş daha gülüyor daha gülüyor tabi gülerken altına kaçırmasin mi tuvalete bir koşuşu var Ahmet Amca daha çıkar çıkmaz ardından hemen Çınar girdi. Ahmet Amca ne olduğunu sorunca biz durumu açıkladık. Biraz da Çınar'a güldük falan o zamandan beri en güzel günümüzdü.
Kerim:Peki Çınar'ın Lakab'ı ne?
Recep:Hemen devam ediyorum o zaman.
Çınar:Sidikli Brocuğum, Kızların Popiler topu, Çapkın Ferit (Damat) İki lakabı da Bartu koydu zaten direk belli hahah Neyse biz çoğunlukla Çapkın Damat diyoruz ya da Ferit "Habam sınıfındaki Damat Ferit'imiz Çınardı" Sonra Berkay var.
Berkay:Gargamelin üvey oğlu, Bad Boy Berko, Erkekim Berko? Bunu da Bartu malı dalgasına söylüyor çoğunlukla Biz Çınarla Bekro Başkan'ı daha çok kullanıyoruz. Bartu malı bazen Berkay'ı gıcıklık olsun diye söylüyor böyle. Tabi bu aralar konuşmuyucak ama neyse-Kerim:Ateş mevzusu değil mi?
Recep:Aferin zeki çocuk iyi analiz ediyorsun. Bartu sana güzel bir lakab koysun. Dahi Kerim olur gibi değil mi! Neyse devam edelim?
Son olarak Masal var daha aramıza yeni girdi. 2 veya 3 Hafta ancak vardır ama bir birbirimize o kadar kaynaştık ki kardeşler gibi olduk.
Masal:Çilek kız, Pastacı Fadime Bacı, Masal Usta ve Peri Masal'ı (Peri kızı) Çoğunluk Pastacı Fadime Bacı ve Masal Ustayı Bartu'nun koyduğu lakaplardı zaten. Çilek kızı Çınar koydu, Ben ise Peri Masal'ı ya da Peri kızı diyordum çoğunlukla. Lakaplarimiz böyle işte-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede)
Teen FictionBir anda tabanca patladı Masal'a bakmamla şok oldum.Elindeki silahı tutmuş bana dönüp ucunu üfledi ve birden gülmeye başladı. O an anladım, bu kız gerçekten Deli'yi ama ben onun bu haline hastayım 🗝️ Kurgu "U " dönüşlü arkadaşlar, merak edenleri k...