3.Bölüm

481 18 13
                                    

Tekrardan selamlars benim Piskopat Üvey Abim Ailem sizce bu bölümde neler olucak en son Masal Boku yiyordu sanki değil mi Oysa berkay sürekli bana Abi deme demişti 🤭Neyse o zaman 3.Bölüm başlar...

📌

Bölüm:3 Alışveriş ve Bartu <3

~Piskopat Üvey Abim~

Masal:Ahan da şimdi sıçtım!

Berkay:Ne?

Berkay bir anda dediğime şaşırdı sonra da katıla katıla gülmeye başladı.
Hay avradını,ben az önce dışımdan mı söyledim!

Masal:Gülmesene ya ,bak hala gülüyor?!

Telefonuma bir bildirim daha geldi sonra bir tane daha berkay sinirle telefonumu kurcalamaya başladı,sonra sinirle telefonumu elinde sinirle sıkmaya başladı.

Masal:Yaa! ne yapıyorsun telefonumu kırıcaksın şimdi,versene bir?!

Telefonumu alıcaktım ki sinirle telefonu geri çekti ve bağırmaya başladı.

Berkay:Masal bir kere sorucam sende bir kere cevap vericeksin tamam mı?

Masal:Tamam?!

Berkay:Dün gece neredeydin?

Niye sormuştu ki, hani kötü bir şey yapmamıştım ama sanki sülalesini sikmişim gibi davranıyor.

Masal:Senin kızla yiyişmenden sıkıldım ve kaykay parkına gittim niye ki??!

Berkay:Ben bu herifi sikerim şimdi!

Masal:Ne oldu Berkay, kimi ne yapıcan ya??

Berkay:Masal şu an sinirliyim ve bu telefon bu gün bende kalıyor, evden de benden habersiz çıkmıyorsun benim dışarıda işlerim var!

Masal:Yapma ya telefonumu bana veriyorsun hemen!

Berkay:Niye sana veriyormuşum, sen cezalısın

Masal:Hayır efendim cezalı degilim hem ona bakılırsa sende ceza almalısın! Eve kız attın!

Berkay:Uff tamam be al telefonunu, sakın kimseye söylemiyorsun.

Masal:Tamam söylemem, ama sen nereye gidiyorsun ve niye bu kadar sinirlisin ben onu anlamadım?!

Berkay:Telefona bakarsan anlarsın ve uyarı bir daha geç saatlerde dışarı çıkmak yasak sana küçük Hanım, şimdi aç değilim sende bir şey ye benim işim bitince gelirim.

Masal:Tmm görüşürüz

Berkay:Görüşürüz Küçük Cadı

Berkay hızla evden çıktı ve gitti.Nereye gitmişti ki ve niye bu kadar kızdı bu mal. Hemen telefonuma girdiğimde ilk gördüğüm şey beni şoka uğrattı. Dün kaykay sürerken biri benim görüntümü çekmiş ve benim ınstagram hesabımı nerden bulmuşsa altına da hesap adımı koymuş. Ve şuan Dm'den bir ton mesaj vardı. Hızla mesajlara girdim.

Mesajlar

*OHA ateş aldı buralar off anam offf 😻

*Çok güzel bir şort 🤤Linki var mı?

*Böyle bir sevgilim olsun üzersem en adi Şerefsizim lan!

*Böyle sevgilim olsun 1Milyon borcum olsun:)

(Acaba o 1 Milyon borcu nasıl ödeyeceksin 😂)

Ve daha bunun gibi büsürü mesaj vardı

Beğeni 1.989 Yorum 690

Masal:Yuh Ebesinin nikahı bu ne ya :/

Telefonu kapatıp kenara koydum ve kahvaltı hazırlayıp, bir güzel kahvaltı yaptım. Bulaşıkları da makineye koyup etrafıda topladım.
Yukarı odama çıktım ve altıma Siyah İspanyol paça pantolon üstüne Mavi askılı crop ve siyah kot ceket giydim. Makyaj masama geçtim saçlarım iyiydi sadece kırmızı ruj'umu çıkardım onun yerine şeftali'li dudak parlatıcımı sürdüm. Göz kapağıma da biraz mavi tonlarında Far sürdükten sonra aynada kendime değerlendirici bir bakış attım ve sırıtarak,

~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin