6.Bölüm

281 15 3
                                    

İyi okumalar diliyorum öpüldünüz canlar 😽

(Şarkı:Duvar)

Bölüm:6 Yeni okul, Yeni sıkıntılar demektir!

~Piskopat Üvey Abim~


~Berkay'dan~

Berkay:Ulan Bartu, lan Gerzek ben sana ne dedim. Ka-rış-maa diye,üstüne basa basa bu iş'e karışma demedim mi lannn! Eğer Masal' a bir şey olsun ben sana gösteririm gününü!

Sinirle karşımda duran Bartu'ya bakıyordum.Masal 3 günden beri gözlerini açmamıştı ne zaman uyanacak diye bekliyorduk bende bir kaç gün okula gitmediğim gibi Yeni babam ve annem beni arayıp soru soruyorlardı. Bende bir yalanlar uyduruyordum. Masal'a Çarpan araç sürücüsü kaçarak uzaklaşmıştı İt Herif! Doktor çarpma sırasında başını vurduğunu ve bir süre komada kalma durumu olabileceğini söylemişti, ama çok uzun olmaması o için umudumuzu kaybetmeyelim diye destekliyordu bizi. Durum böyle giderken bende sürekli Bartu'yu azarlıyor ve gitmesini söylüyordum. Bartu ise pişman olduğunu ama benim iyiliğim için yaptığını söylüyordu, Salak Herif ya!

Berkay:Recep şunu götürün burdan, Çınar'a da söyle şu aşağıdaki sekreterle karıştırmayı bıraksın. Bir kahve kapıp yanıma gelsin yoksa onun o küçük kıçına vura vura getirmek durumunda kalıcam!

Recep:Tamamdır,Berko Başkan hadi görüşürüz ve ben inanıyorum Masal uyanacak o güçlü bir Kız hadi eyvallah!

Recep bana küçük bir baş selamı yolladı ve Bartu'yu sürükleyerek peşinde götürdü. Ben ise Masal'ın yattığı gözlem odasında camdan ona bakıyordum gözleri kapalı yüzü soluğundu. Kaşları çatık duruyordu sanki kabus görüyormuş gibi, belkide görüyordu?! Karşıdaki hastane sandalyesine oturdum ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.
Gözlerimi açtığımda hemşireler Masal'in yoğun bakım odasına girip çıktığını gördüm.En sonunda hemşire'nin biri yanıma gelip"Masal Hanımı normal odaya alıyoruz hayati tehlikesi bitti" dedi.Çınar piçi daha piyasa da yoktu, nerde lan bu siktiğimin salağı!?

Çınar:Berkay bro aşağıda bir kızlar var var ya tadından yenme-

Berkay:Çınar var ya! kızını da sikim, zamanınıda sikim nerdesin lan?!

Çınar:Abii şey aşağıda kızlarla sohbet ediyorduk ve  bi-

Berkay:Tamam sus daha fazla konusup sinirlendirme beni!
Masal'ı normal odaya aldılar, git kıza giyecek bir şey al az ilerde bir butik var hadi , belki doktor erken bırakır?

Çınar:Tamam Berkay Başkan Ben kaçar 👋🏻

Çınar'ın Masal'a kıyafet alması için salladım. Annem'e de gerçekleri söylemek için aradım ve ardından yeni babama söylememesi için iyice uyardım.Telefonu kapattım ve Masal'ın  hastane odasına girdim.

(4. gün sonra)

Masal'dan  devam

Erkenden kalkıp banyoya girdim. Bornozuma sarılıp çıktığımda Şok oldum!?

Masal:Aaaaa sapık çık dışarı!

Berkay:Ayy pardon tmm çıktım?!

Berkay odamın içine giriyordu kapıyı kapatıp geri çıktı. Salak ya, yok ben bu kapıyı kitlerim artık bu ne dingonun ahiri sanki elini kolunu sallayarak giriyor bir de...

Dolabımın karşısında durdum ne giymem gerektiğine baktım. Keşke Selena olsa hemencik giydirirdi beni ya, çok erindim yani neyse şunu giyiniyim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~PİSKOPAT ÜVEY ABİM ~ (Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin