4. Bölüm - Anılar

208 24 75
                                    

♬♪♩ • Drunk Dazed

Dazai'nin ağzından

Hotaro ile ben vakit geçirirken Chuuya da sanki her an biri bize saldıracakmış gibi etrafı kolluyordu. Arada bir bize bakıp somurtuyordu tabiiki de.

Hotaro: Dazai-san? dinliyor musunuz?

Dazai: Tabiki de dinliyorum ^^

Aslında dinlemiyordum. Hotaro benim peşimi salmadığı için Chuuya ile görev ayrımı yaptık, ben Hotaro ile ilgilenecektim o da tuhaf bişey olursa harekete geçecekti. Hotaro zaten çoktan bana aşık olmuştu onunla oynamak zevkli olacaktı.

Hotaro: Hadi dışarıya çıkıp bişeyler yiyelim Dazai-san

Dazai: normalde hayır derdim ama sizin gibi güzel bir bayan karşısında bu teklifi reddedemem

Hotaro biraz kızarmıştı. Kadınları etkilemek çok kolay, göz ucuyla Chuuya'ya baktım yine somurtarak bize bakıyordu. Tanrım kıskanıyor muydu yoksa?

Hotaro benim elimden tuttu kendisi zaten hep süslü giyindiği için üstünü değiştirme ihtiyacı duymadı. Birlikte dışarı çıktık Chuuya'da arkamızdan geliyordu. Büyük ihtimalle görmezden gelinmeyi kaldıramıyordu. Bir süre sonra Chuuya duraksadı, o durduktan sonra bende durdum.

Dazai: Bişey mi oldu?

Chuuya: Siz önden gidin ben birazdan gelirim

Dazai: peşimizdeler mi?

Chuuya: birazdan öğrenicem...

Hotaro: Kalbimi almak istiyolarsa gelsinlerde almaya çalışsınlar! Onlardan korkmuyorum!

Dazai: Hotaro-san sizin onlarla yüzleşmeniz çok daha kötü olur

Chuuya: siz "randevunuza" devam edin ben halledip gelirim

Kıkırdadım. Randevu mu? Bu kızın benimle randevuya çıkabilmesi için çok yolu vardı.

Dazai: Pekâlâ. Bunu sana bırakıyorum ortak

Chuuya bunu dememi beklemiyormuş gibi baktı sonra arkasını dönüp ara sokağa girdi.

Hotaro: Ortağın iyi olacak mı?

Dazai: Evet. Olacaktır.

Hotaro ile birlikte yemek yiyeceğimiz restoranda geldik. Çok lüks biyer seçmemişti biraz da olsa şaşırdım. Hotaro zaten önceden rezarvasyon yaptırdığı için girip direkt masaya oturduk. Elime menüyü alıp incelemeye başladım, fazla lüks biyer değil ama çok seçenek vardı cidden.

Hotaro: istediğini seçebilirsin ben öderim.

Hotaro tatlı tatlı gülümsüyordu. İyi birisi mi? yoksa iyi birisi gibi görünen cadının teki mi? tartışılır.

Dazai: O zaman.. ben bir Udon alayım

Hotaro: Tamamdır! Garson. Bize bir Udon ve bir Soba lütfen

Garson: tamamdır efendim.

Garson siparişimizi alıp gitti. Ben etrafı incelerken Hotaro da sürekli bana bakıyordu.

Hotaro: Beni korumanıza gerek yok, kalbimi korusanız yeter. Onlar kalbimin peşindeler.

Dazai: Kaji-san bizi seni korumamız için görevlendirdi.

Hotaro: Beni korumak için canını feda edersin yani?

Dazai: evet bu benim görevim sonuçta

Hayır canımı bu kız için feda etmezdim. Başkası için feda ederdim.

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin