6. Bölüm - Geçmişin İzleri

229 22 48
                                    


♫♬♪ • Washing Machine Heart

Flashback

Dazai - Chuuya 19 years old

Chuuya: Bu da sonuncuydu. Görevimiz başarıyla tamamlandı, yine

Chuuya kendilerini överken Dazai de sadece kendisini övüyordu.

Dazai: Bugün sonuncu görevimizdi şimdi geri dönelim.

Kışın ortalarıydı ve en soğuk dönemdeydiler havalar çok soğuktu. Chuuya ve Dazai de mafyadan para çalıp kaçmaya çalışanları durdurmaya çalışıyolardı. Gemiyle kaçacaklardı ama denizin birazı buz tuttuğu için kaçamadılar.

Dazai: Bende fazla miktarda para çaldılar sanmıştım az çalmışlar. 100 milyon yen sadece

Chuuya: O kadar da az değil Dazai

Dazai Chuuya'ya doğru döner

Dazai: Benim için küçük bir kırıntı sadec- CHUUYA!

Chuuya: ha-

Chuuya arkadan yetenekli bir kişinin darbesiyle denize doğru yaklaşık 1 km uçar ve denizde buzların üstüne düşer.

Dazai: CHUUYA!

Chuuya aldığı darbeden doğru hareket edemiyordu hazırlıksız yakalandığı için yeteneğini kullanamadı sanırım birkaç kemiği kırılmıştı. Dazai Chuuya'yı fırlatan kişiye döndü, yüzünde garip bir baykuş maskesi vardı yüzü görünmüyordu.

Dazai: Kimsin sen!?

Maskeli adam Dazai'yi umursamayıp kaçakçıların çaldığı paraları aldı ve garip bir ışınlanma türüyle uzaklaştı. İki tane mi yeteneği vardı? Dazai öyle sanmıyordu büyük ihtimalle başka birisi daha vardı.

Dazai Chuuya'nın olduğu tarafa döndü, Chuuya ayağa kalkmaya çalışıyordu ama canı çok acıyordu. Kalkarken altındaki buzun kırılmaya başladığını farketti yerden destek alarak kalmaya çalışırken buzlar kırıldı ve suyun içine düştü. Yüzmeye çalışıyordu su yüzeyine çıkmaya çalışıyordu ama hem acıyan kemikleri hemde suyun dondurucu soğuna karşı birşey yapamıyordu. Gittikçe daha da derine batıyordu.

Dazai... lütfen yardım et...
Öleceğim Dazai...
Dazai... kurtar beni...

Dazai Chuuya sudan çıkmayınca endişelenmişti. Kendiside bu sefer suya atladı ve Chuuya'ya doğru yüzdü, Chuuya'yı kollarının arasına almıştı. İkiside suyun soğukluğundan donuyolardı. Dazai güç bela Chuuya'yı sudan çıkardı ama hâlâ onu bırakmıyordu, çünkü biliyordu Chuuya üşüyordu. Onu sarmalıyordu ama kendisi kışın soğuğunda donmak üzereydi.

Chuuya yaklaşık birkaç dakikanın ardından uyanmıştı. Birinin kolları arasında yerdeydi sargılı kollardan anladığı kişi Dazai'ydi hemen kalkıp ona baktı. Dazai'nin bilinci kapalıydı.

Chuuya: Dazai! lütfen ölme!

Chuuya'nın gözleri dolmuştu onun hayatını kurtaran adam soğuktan ölebilirdi.

???: Onu neden önemsiyorsun Chuuya?

Chuuya arkasındaki sesle hemen oraya döndü. Karşısında ona saldıran maskeli adam vardı.

Chuuya: SENİ DOĞDUĞUNU PİŞMAN EDECEĞİM OROSPU ÇOCUĞU!?

Chuuya kontrolünü kaybediyordu. Eğer Dazai uyanmazsa kendi kendini öldürecekti. Ellerindeki işaretler yüzüne doğru yayılmaya başladı gözlerindeki o mavilik artık yoktu. Chuuya sadece maskeli adama saldırıyordu, maskeli adam Chuuya'nın böyle kontrolünü kaybedeceğini bilmiyordu. Maskeli adam bu yüzden önceki yaptığı gibi tekrar ışınlanıp ortadan kayboldu. Chuuya ise hâlâ etrafa saldırmaya devam ediyordu. Eğer böyle devam ederse Chuuya ölecekti. Zevkle heryeri yakıp yıkarken bileğini bir el tuttu. Dazai yeteneğini kullanıp Chuuya'nın yeteneğini etkisiz hâle getirmişti.

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin