3. Bölüm - Görev Başlangıcı

243 24 51
                                    

♫♪♩ • Wolf in Sheep's Clothing

Chuuya'nın ağzından

Toplantı bittikten sonra hızlıca eve gittim kendimi koltuğa atıp sevinçten kıvranıyordum

Chuuya: sonunda! sonunda aksiyonlu bir görev!

Neşem yerindeyken kalkıp mutfağa gittim çok açtım o yüzden bişeyler hazırlayacaktım buzdolabından sabah aldığım o mükemmel şarabı ve marketten aldığım yemek malzemelerini çıkardım, çıkardığım malzemelerle bişeyler hazırlarken bir ürperti hissettim. İçimde sanki yalnız değilmişim gibi bir his vardı.. Bunun huzursuzluğuyla aniden arkamı döndüm, kimse yoktu... tam önüme dönecekken pencere'nin sonuna kadar açık olduğunu farkettim. Tamam pencereyi açmıştım ama ben hiçbir zaman pencereyi sonuna kadar açmazdım... Kesinlikle evde benden başka biri vardı. Elimdeki bıçakla birlikte salona gittim sonra pencereye yaklaşıp dışarıya baktım. Dışarda kimse görünmüyordu... Kontrol amaçlı tekrar mutfağa gittim, banyoya, çalışma odasına, yatak odasına kadar heryere baktım ama kimse yoktu.

Chuuya: Sanırım yanlış bir düşünceye kapılmışım...

Aniden içerde birşeyin kırılma sesiyle yerimden sıçradım ve hızlıca içeriye girdim, sehpa'nın üzerindeki vazo kırılmıştı...

Chuuya: EĞER BENİ SİNİR ETMEYE ÇALIŞIYORSAN EŞYALARIMI KIRMA SENİ HIRSIZ!

Eşyalarımın kırılmasını sevmiyordum çünkü onlar çok pahalı. O vazo Silahli Dedektif Ajans'ının 2-3 aylık geliri kadardı. Aniden omzumda bir el hissettim arkamı hızlıca dönüp arkamdaki kişinin boynuna bıçağı dayadım.

Chuuya: Kims- Dazai?

Dazai sinir bozucu bir şekilde kıkırdadı

Dazai: Sadece sana bilgi getirmiştim bana bıçak doğrultmana gerek yoktu

Aniden elimi tutar ve elimdeki bıçağı tek hamlede alıp bana dorultur ve yine sinir bozucu bir şekilde kıkırdar. Ben hâlâ olayın şokundaydım Gerçekten o kişi Dazai miydi?

Dazai: beni gördüğün için sevinmedin mi yoksa Chu Chu~?

Chuuya: B-burda ne işin va- APTAL DAZAİ SENİN YÜZÜNDEN MİLYONLUK VAZOM KIRILDI?!

Dazai: aaa öyle mii bende tam düşmanlarımız hakkında bilgi vermek için gelmiştim

Düşmanlarımız hakkında bilgi mi verecek!? İşte şimdi heyecanlandım!

Chuuya: VER HADİ NE BEKLİYORSUN

Dazai: hmm.. Bana bağırdıktan sonra veresim gelmedi

Chuuya: S#KERİM DAZAİ VER ŞU BİLGİLERİ

Dazai: ıh-ı vermicem

Chuuya: Vermen için ne yapmam gerek?

Dazai: hmm... hmm... güzel bir akşam yemeği?

Chuuya: off peki.. ama söz ver o bilgiyi vereceksin!

Dazai: söz söz •v•

Dazai bana doğrulttuğu bıçağı bırakıp bana verdi bıçağı alıp geri mutfağa gittim Dazai de peşimden geldi ben tezgahta yemek hazırlarken o da mutfağı incelemeye başladı

Chuuya: değişik mi geldi?

Dazai: Hayır senin gibi küçük birinin bu kadar büyük mutfakta ne yaptığını düşünüyoru-

Elimdeki tavayı sertçe Dazai'nin kafasına vurdum. Boyumla ilgili dalga geçmeyi asla bırakmayacaktı

Dazai: acıttııı-

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin