9. Bölüm - Affetmek

209 17 5
                                    

~•'° Eye's don't lie

Yazarın ağzından

Chuuya Dazai'nin verdiği cevap karşısında şaşırmadı, aksine biraz rahatlamış görünüyordu.

Chuuya: nasıl bir anlaşma yaptın?

Dazai tam olarak nasıl bir açıklama yapacağını bilmiyor, Chuuya'nın gözlerinin içine bakıp ne söyleyeceğini düşünüyor. Yalan söyleyip geçiştirmeli miydi? Yoksa gerçekleri söylemeli miydi?
Dazai Chuuya'ya yalan söylemezdi.
Söylemek istemiyordu.

Dazai: Eğer 1 hafta içinde Qe'nin amacını bulamazsam... Qe beni ve seni öldürüp Hotaro'nun kalbini alacaktı.

Chuuya duyduklarına çok şaşırmıştı, bir anlaşma yaptığını biliyordu ama 3 kişinin canını ortaya koymak gibi bir anlaşmaya girdiğini bilmiyordu, Chuuya biraz sinirlenmişti.

Chuuya: haa?! ikimizi öldürüp? O kızın kalbini mi alacaklarmış! Peki ne kadar süre kaldı?!

Dazai: bugünü de sayarsak 5 gün kaldı..

Chuuya: 5 gün mü..? gerçekten mi?! Bizi ve görevimizi tehlikeye atacak bu anlaşmayı kabul mü ettin cidden?! En azından söz konusu benim de hayatım olduğu için bana da danışabilirdin!

Chuuya sinirliydi, çünkü Dazai'ye yeni güvenmeye başlamıştı ama Dazai onun arkasından işler çevirmişti. Chuuya bir piyon gibi kullanıldığını hissetti.

Dazai: üzgünüm ben sadece..-

Chuuya: Kes sesini! Bundan sonra gözüme gözükme!

Chuuya sinirli bir şekilde odadan çıktı, Dazai ona "gitme" diyemedi. Sadece arkasından baktı.

Dazai Chuuya'nın gitmesini istemiyordu, ama biraz düşündü. Eskiden Chuuya'da Dazai'nin gitmesini istemiyordu, fakat Dazai gitmişti. Dazai'nin aklındaki sadece 2 soru vardı, ilki Chuuya'nın bu anlaşma işini nasıl öğrendiğiydi, ikincisi Chuuya'ya kendini nasıl affettireceğiydi.

Aradan birkaç saat geçtikten sonra Dazai hastaneden Kunikida ile çıkmıştı. Kunikida'dan ayrılıp Hotaro'nun evine doğru yol almıştı, birkaç dakika yürümenin ardından eve varmıştı dış kapıdan içeriye girmesiyls Hotaro'nun Dazai'ye sarılması bir olmuştu

Hotaro: Dazai-san! size olanları duydum ve gerçekten çooook üzüldüm!

Dazai göz devirmişti, tek merak ettiği Chuuya'nın gelip gelmediğiydi.

Dazai: Chuuya geldi mi?

Hotaro: ha? evet birkaç saattir burada..

Dazai: anladım.. biz içeriye geçelim o zaman~

Dazai yine insanlara karşı mutlu görünen maskesini takıyordu, kafasında o kadar şey varken bile mutlu görünmeye çalışıyordu.

Dazai ve Hotaro evin içindeki büyük salona geçmişlerdi, Hotaro Dazai'ye birsürü şey anlatıyordu Dazai'de dinlemiş gibi yapıyordu.

Hotaro: Bu akşam "Ay ışığındaki maskeli balo" diye bir davete gideceğim! Seninde gelmeni istiyorum Dazai-san!

Dazai: ben mi? hmm.. neden olmasın? Ama Chuuya'nın da gelmesini istiyorum~ Sonuçta o benim-

Chuuya: Ben senin hiçbir şeyin değilim. Önce bunu o aptal kafana sok.

Dazai'nin sözü yarıda kesilmişti, Chuuya salonun kapısında duruyordu

Dazai: ama yinede geleceksin değil mi? Görevimiz için~?

Chuuya: evet.. geleceğim..

Dazai başarıyla sırıtıyordu, Görev için olduğu sürece Chuuya'nın geleceğini biliyordu. Chuuya Dazai'nin onu bu şekilde tuzağa düşürmesine kızmıştı.

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin