7. Bölüm - Ortağım

199 22 67
                                    

♪♫♩ • Moral of the Story

Chuuya'nın ağzından

Dazai ile birlikte tekrar Hotaro'nun evine gidiyorduk -O kızdan nefret ediyordum tabikide- yolda sürekli söylenirken Dazai araya girdi.

Dazai: Bence kız bana düşüyor diye kıskanıyorsunn

Chuuya: Ne alaka!?

Dazai: ahh, benim gibi yakışıklı bir adama kim düşmez yani değil mi?

Chuuya: Ben düşmüyorum.

Dazai: Birgün düşersin.

Chuuya: ne?

Dazai: boşver.

Chuuya: Sadece Hotaro'nun seni bir kral gibi görüp benide soytarı gibi görmesini sevmiyorum

Dazai: Benim ona karşı gram ilgim yok.

Chuuya: kimlere karşı ilgin var? Yeni ortağın Kunikida falan mı?

Dazai: yanlış!

Chuuya: o zaman kim?

Dazai: yakında öğrenirsinn

Chuuya: Peki. O kızın evine gitmek yerine oturup şu nottaki bilmeceyi çözsek

Dazai: Ben çoktan çözdüm bile

Chuuya: NE!? CEVABI NEYMİŞ PEKİ???

Dazai: Sonra söylerim şimdi çoooook yorgunum

Chuuya: SENİ GERÇEKTEN ÖLDÜRÜCEM!

Dazai: hehe~

Bu gülüş hiç hayra alamet değildi. Dazai çok rahat görünüyordu. acaba neden bh kadar rahattı ki? Benden bişey mi saklıyordu?
Birlikte Hotaro'nun evine gittikten sonra Hotaro bizi, aslında Dazai'yi kapıda karşıladı ve direkt boynuna atladı.

Hotaro: Dazai-san bu halin ne böyle!?

Dazai: Önemli bişey değil. tedavi edilirse geçer.

Hotaro: O zaman ben hemen sana birini getireyim!

Dazai: Chuuya içinde birini getir.

Dazai bu sözleri biraz tehditkârca söylemişti. Şaşırdım.

Hotaro: tamam..-

Ben ve Dazai birlikte içeriye geçtik hizmetliler gelip yaralarımızı sardılar. Dazai dikkat çekmek için sürekli acıdan inleyip duruyordu, ama tbunlar sahte inlemelerdi.

Chuuya: Sesini kesecek misin artık!?

Dazai: Ama chu chuuu~ canım çok acıy- ahh!

Aniden ayağa kalkıp bağırmaya başladım.

Chuuya: DUYANDA BİRİ SENİ SİKİYOR SANACAK!?

Dazai: ahh~ Ben altta kalmam merak etme daima üstünde olurum~

Sıcak basmıştı. baya baya hemde.

Chuuya: aptal!

Sinirli bir şekilde kendi odama çıkmıştım. Aslında sinirli değildim, yüzümde geçmeyen bir ateş vardı kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. NEYDİ BU BÖYLE!? BANA GELİP DAİMA ÜSTÜNDE OLURUM DEDİ! Belki de bu kadar fesat düşünmemeliydim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, yüzümün kızarıklığı biraz geçmişti. Aynada kendime baktım, Tanrım cidden bir kıza benziyordum. Lavabodan çıkmıştım, keşke çıkmaz olaydım. O şımarık kız beni kapının önünde bekliyordu.

Chuuya: Ne istiyorsun?

Hotaro: Bundan sonra seni bahçedeki dış koruma ilan ediyorum. Dazai-san da benim özel korumam olacak.

Dandelion~  | Soukoku |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin