◦•●◉✿ 𝐼𝑛𝑡𝑟𝑜 ✿◉●•◦
Yazarın ağzından~
İki şeytanın arasında kalmış iki kişi, bir oyun ve ölecek bir kişi... kazanan ve ölen kim olacak..? Birisi olmalı değil mi? ya da hiç ölen olmayacak mı? Gerçekler... asla bilinemeyevek şeylerdir, kiminin gerçek duyguları kimininse gerçek niyeti...
Chuuya tetiği çekti, boştu... Silahı Nikolai'a uzattı, Nikolai silahı kafasına doğrulttu artık her geçen saniyede daha da korktuğunu hissetti. Fyodor'a güvenmek istiyordu hatta güveniyordu... yani sanırım. Fyodor'un yaptıklarını göz önünde tutunca ona güvenmemesi daha mantıklıydı ama Fyodor onun arkadaşıydı, belki daha fazlası... Nikolai Fyodor'a baktıktan sonra tetiği çekti, boştu. Rahatlayarak silahı Chuuya'ya uzattı, Chuuya silahı alıp kafasına doğrulttu. Dazai'ye güveniyordu, ama mafya'yı terk etmesi, onun haberi olmadan anlaşma yapması... Bunlara rağmen yinede güvenebilir miydi?
Chuuya: Dazai gerçekten güvenilecek biri mi? bu oyunu kaybedersem ölecek miyim..?
Nikolai: eğer tetiği çekerse ve boş gelirse sıra bana gelir... Fedya gerçekten güvenilecek biri mi..? ölürsem üzülmeyeceğine bahse girebilirim... sanırım...
Bu şeytanlar arasındaki güven oyunu, kim ortağına daha çok güveniyor? Kim güvenilecek biri değil?
Chuuya tetiği çeker, boştu... Rahatlamayla birlikte silahı Nikolai'a verir. Nikolai kafasına silahı doğrultur ama tereddüt eder, Fyodor bunu farketmiş olacak ki Nikolai'a fısıldar
Fyodor: Korkma Nikolai, şuan seninki dolu mermi... dediklerimi harfiyen yaparsan ölmezsin...
Fyodor bir süre daha fısıldar ve Nikolai kafasıyla onaylar, artık korkmuyordu.
Silahı kendi kafasına doğrultur, Chuuya ve Dazai ise Nikolai'ye bakıyordu sadece.. Dazai'nin yüzünde şeytani bir sırıtış vardı, kendini vuracağına kesinlikle emindi fakat Nikolai aniden silahı Dazai'ye doğrultur ve sıkar...Chuuya'nın tek duyduğu bir silah sesi ve çınlayan kulağının sesiydi, ağzı açık bir şekilde Nikolai'ye bakakalmıştı. En sonunda kafasını toparlayıp Dazai'ye döner, şaşkınlığı üzerine şaşkınlık yaşıyordu resmen, Dazai son anda kenara çekilmiş ve sadece bir sıyrıkla kurtulmuştu! Chuuya Dazai'nin kaç canlı olduğunu düşünmeye başlar ama hemen bu düşüncelerden kurtulur çünkü Fyodor ve Nikolai bir hamle daha yapabilirdi.
Fyodor: Tüh... bende ölürsün sanmıştım... yazık oldu..
Chuuya tam Fyodor'a saldıracakken Nikolai pelerinini kullanarak Fyodor ile birlikte kaçarlar. Chuuya Nikolai'nin yeteneğine çok sinir olmuştu, sürekli kaçması artık ainirlerini bozuyordu. Dazai'ye döner ve merminin sıyırdığı yerden akan ve kıyafetini kırmızıya boyayan yere bakmaya başlar.
Dazai: Beni ordan izlemek güzel mi Chu Chu~
Chuuya: Kes sesini. Çok acıyor mu?
Dazai: Ahh~ hiçbirşey benim kalbimi kırmandan daha çok acıtamaz Chuuyaaa ama evet! acıyor sanırım yol boyunca beni taşıman gerekecek-
Chuuya: asla öyle bişey olmayacak. yürüyebilecek durumdasın omzundan vuruldun sonuçta
Dazai: bacağıma sıkabilirim-
Chuuya: saçmalama aptal
Dazai: peki peki Chu Chuu~
Chuuya: Hotaro'yu nasıl kurtaracağımızı düşün sen önce
Dazai: onu da düşündüm-
Chuuya: oha hangi ara!
Dazai: Günün 24 saati sadece seni düşündüğümü mü sanıyordun sence~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dandelion~ | Soukoku |
ActionYabancı.. biz sadece öyleydik... yani öyle sanıyorduk... Mafya'daki Chuuya, Ajans'daki Dazai ve onları birleştiren "Koruma" görevi (aklımda ufak ufak senaryolar var sadece umarım kötü olmazzz)